Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutin 2019 vuoden ja lihoin 15kg.

Vierailija
06.01.2020 |

4 päivää dieettiä, repsahdus. Viikko tai kaksi suklaa, pizza sipsi linja. Taas joku 4 päivää tai 2 viikkoa laihdutusta. Repsahdus, tyyliin suklaapatukka. Joten dieetti loppuu v*tutukseen, taas pizzaa, lämpimiä leipiä, syömistä vaikka ei edes nälkä.

Eikä mun dieetti ole edes mikään kitudieetti vaan 1500-1800 kcal päivä

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotin painoa viime vuonna yhdeksän kiloa. Söin viikoittain suklaata, sipsejä ja join viiniä. Kokonaisuus ratkaisee. Jos viikon aikana saat kaloreita vähemmän kuin kulutat, laihdut.

Ei se, että olet "sortunut" syömään suklaata, merkitse mitään. Sitten vaan lenkille sitä kuluttamaan ja/tai seuraavana päivänä vähän vähemmän kaloreita.

Mikään ruoka ei voi olla ehdottoman kiellettyä, eihän siitä mitään niin tule. Ruokavalion on oltava realistinen.

Vierailija
42/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lenkillä ihan valoisallakin syksyllä. Ja nyt olen käynyt kahtena päivänä. Kehtaan mennä myös uimaan,siellä muitakin läskejä, mutta sali on ehdoton ei! Ahdistaa ja kädet hikoilee pelkästä ajatuksesta.

Mutta ei tuo jokapäiväinen lenkki auta. Kun pitäisi pysyä niillä miinuskaloreilla.

Piti olla suklaaton tammikuu, olin Yhden(!) päivän ilman.

Nyt taad suunnittelin, että huomenna alkaa Jutta dieetti, mutta päässä jo se pieni ääni sanoo, että turhaan, ratkeat kuitenkin.

Mies on turhautunut myös, vihjaili jo 2016,ettå toivoo mun laihtuvan. Siitä v*ttuunnuin niin paljon että päästin painon nousemaan 15kg.

Sen verran vielä, että tupakalla sain syksyllä 2018 tuon vajaa 15kg pois, mutta ne tuli takaisin, kun lopetin tupakoinnin ja samalla "laihdutin 2019.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutusleikkaus.

Vierailija
44/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutusleikkaus.

Sen saadakseen pitää pudottaa painoa reilusti, eikä sitä tehdä syömishäiriöisille.

Vierailija
45/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi 2019 oli ensimmäinen vuosi, etten 13 v. täytettyäni yrittänyt laihduttaa. Paino pysyi samana, ehkä muutaman kilon laski. Mieli haluaisi jatkaa tätä tasaista linjaa. Toisaalta on olo, että pitäisi saada lupa kaiken maailman pippalaukoilta olla laihduttamatta.

Vierailija
46/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin lenkillä ihan valoisallakin syksyllä. Ja nyt olen käynyt kahtena päivänä. Kehtaan mennä myös uimaan,siellä muitakin läskejä, mutta sali on ehdoton ei! Ahdistaa ja kädet hikoilee pelkästä ajatuksesta.

Mutta ei tuo jokapäiväinen lenkki auta. Kun pitäisi pysyä niillä miinuskaloreilla.

Piti olla suklaaton tammikuu, olin Yhden(!) päivän ilman.

Nyt taad suunnittelin, että huomenna alkaa Jutta dieetti, mutta päässä jo se pieni ääni sanoo, että turhaan, ratkeat kuitenkin.

Mies on turhautunut myös, vihjaili jo 2016,ettå toivoo mun laihtuvan. Siitä v*ttuunnuin niin paljon että päästin painon nousemaan 15kg.

Sen verran vielä, että tupakalla sain syksyllä 2018 tuon vajaa 15kg pois, mutta ne tuli takaisin, kun lopetin tupakoinnin ja samalla "laihdutin 2019.

Sulla taitaa olla paljon syvemmällä syyt lihomiseen.

Mutta jos on suklaata kaapit täynnä niin varmasti hankala olla syömättä tuolla asenteella.

Vierailija
47/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaapit täynnä suklaata.

Viimeisin epäonnistuminen tuli, kun lapsilla jäi luokan pikkujouluista suklaata.

Vierailija
48/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi ne suklaat piti syödä sitten? Koska näit suklaata?

senku nakkaa roskiin tai miksei jättää lapsille vaikka ens kuukaudelle.

Vierailija
49/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIksi ne suklaat piti syödä sitten? Koska näit suklaata?

senku nakkaa roskiin tai miksei jättää lapsille vaikka ens kuukaudelle.

Huh huh! Roskiin??

Vierailija
50/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää kun joka paikassa toitotetaan, ettei nopea painon pudotus toimi. Höpö höpö! Ei se varmaan toimi, jos palaa takaisin aikaisempiin syömis- ja juomistottumuksiin. Mutta samaa rasvaa se on mikä palaa, kuin hitaasti laihduttamalla.

Itse tiputin vuoden 2018 ensimmäisellä vuosipuoliskolla (6kk) 15kg. Eli monen mukaan aivan liian kova tahti. No voin kertoa, että se oli elämänmuutos, eikä pussikeittodietti. Ja toimii. Ei ole tulleet kilot takaisin.

Nyt tuon rutistuksen jälkeen energiatasapaino on ollut plus miinus nolla. Nyt taas tämän vuoden ekalla puoliskolla teen uudelleen saman. Pistän itseni reippaasti miinus-kaloreille ja otan toisen 15kg pois. Ja uskon senkin pitävän, eikä palaavan.

Ei nopeasti lähde mitään RASVAA, se on lihaskudosta jonka jälkeen lihot vain nopeammin takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän