Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä AV-väitteet eivät mielestäsi todellisuudessa toteudu?

Vierailija
06.01.2020 |

Minä aloitan:

Livenä huomannut ettei perusnätti keski-ikäinen kelpaa perustavalliselle keski-ikäiselle, saman ikäiselle miehelle kuin seksi seuraksi.

Ihmiset eivät livenä ole ilkeitä vaan yleisesti ihan mukavia ja ystävällisiä

Muita omia kokemuksia?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon mitkään. AV on uskomusten kaatopaikka.

Vierailija
22/50 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pieree.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai täällä ilkeillään mutta tosielämässä ollaan ystävällisiä? Pah!

Tosielämässä ihmiset eivät voi heti alkaa ilkeillä. Tosielämässä täytyy feikata ystävällistä, tehdä positiivinen ensivaikutelma, täytyy jatkaa tuota feikkiystävällisyyttä pitkäänkin. Mutta heti tilaisuuden tullen sitten ilkeillään ihan täysillä.

Joten ei. Ihan yhtä pahoja ihmiset tosielämässä ovat kuin täällä. Täällä ei vain tarvitse feikata, täällä saa ilkeillä heti. Joten täällä sosiaalinen kanssakäyminen on rehellisempää kuin tosielämässä. Suuri osa tosielämän sosiaalisesta kanssakäymisestä on silkkaa feikkaamista.

Pitää olla totaalisen sokea jos ei tosielämässä huomaa että 90% ihmisten "ystävällisyydestä" on silkkaa feikkaamista.

Valitettavasti sinua ei voi tässä ketjussa käyttää esimerkkinä. Minä olen tosielämässä ystävällinen ja tunnen myös empatiaa kaltaisiasi idiootteja kohtaan, mutta pelkän tekstin perusteella saan sinusta kuvan, että olet toivoton tapaus. Tämä siksi, että en voi tulkita kehonkieltäsi, sillä on radikaali vaikutus viestintään. Kouvolatukka sinulla on ainakin.

Vierailija
24/50 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Palstamiehet" argumenttina on aina yhtä huvittavaa.

Palstamiehistä tulee mieleen latino, naispelko, mies51 ja sinccis. Ihan ei voi niputtaa noita kaikkia samaan muottiin.

Ai jaa. Minusta nuo ovat kaikki aika samanlaisia. En ihmettelisi, vaikka olisivat samalta näppikseltä. 

:-)

mies51v

Vierailija
25/50 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/50 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aina näkee väitettävän faktana, että alatiesynnytys pilaa naisen koko loppuiäksi ja sektiosta toipuu aina heti ja se on paras synnytystapa. Minua vähän harmittaa nämä ääripään kommentit. Itselläni kolme alatiesynnytystä takana ja ne sujuivat kaikki loistavasti. Ei repeämiä, ei mitään ongelmia jälkikäteen. Olen palautunut täydellisesti ja seksielämä on niin hyvää kuin vain mahdollista kolmen lapsen lapsiperheessä. Tämä tilanne myös tuttavapiirissä enemmän sääntö kuin poikkeus. Mutta jos täällä mainitsee siitä tai vaihtoehtoisesti huonosti menneestä sektiosta, josta toipuminen oli kivuliasta ym, niin alapeukkuja satelee.

Vierailija
28/50 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
29/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavat av:lla useasti esiintyvät väitteet eivät minusta ole totta oikeassa elämässä:

- nainen ei voi olla yli nelikymppisenä kaunis

- naiset eivät ole aloitteellisia

- tietokone- ja konsolipelejä pelaa vain syrjäytyneet ja elämänhallintaongelmaiset

- miehet eivät draamaile tai juoruile

Nämä jälkimmäiset ovat varmaan lähinnä joidenkin naisten fantasioita siitä millaisina haluavat nähdä miehet. Todellisuuden kanssa sillä ei tosiaan ole sen enempää tekemistä kuin miestenkään seksifantasioilla.

Vierailija
30/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat järjestyvät. Jokaien on yhtä arvokas ihminen, ja jo mainittu fantasia siitä, että pääosin ihmisrt ovat mukavia.

Juu ei todellisuudessa.

Vierailija
31/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on maailman kurjin paikka asua ja elää. Ihan kaikki on huonosti.

Täällä toteutuu laumasieluisuus niinkuin muuallakin somessa. Myönnän itsekin, on ihanaa heittäytyä jonkin sinänsä pöljän kohu-uutisen vietäväksi, ihanaa kauhistella jonkun tekemisiä ja korostaa omaa paremmuuttaan muiden yhtä erinomaisten ihmisten kanssa laumana. Mistä tämä johtuu, en tiedä.

Täällä ärsyyntyy todella vauhdikkaasti, ihan yhtä pikaisesti ja harkitsemattomasti nousee raivo kuin liikenteessä.

Vierailija
32/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen aloittaa kertomalla itsestään olevansa vähintäänkin peruskaunis tai nätti..

Missä ne vähemmän kauniit sitten on.

mies51v

Jokaisessa olen ruma en saa miestä -keKustelussa olen kertonut olevani susiruma, pienitissinen, persjalkainen ja kaiken lisäksi vmäinen ämmä. Silti "sain" mukavan, pitkän, tumman ja komean laatikkopäisen kalsarimallilentäjäkirurgin.

Vierailija
33/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väite mutta yleinen kehotus: JSSAP. Usein vaan jäädään kyseisen olennon luo.

Vierailija
34/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai täällä ilkeillään mutta tosielämässä ollaan ystävällisiä? Pah!

Tosielämässä ihmiset eivät voi heti alkaa ilkeillä. Tosielämässä täytyy feikata ystävällistä, tehdä positiivinen ensivaikutelma, täytyy jatkaa tuota feikkiystävällisyyttä pitkäänkin. Mutta heti tilaisuuden tullen sitten ilkeillään ihan täysillä.

Joten ei. Ihan yhtä pahoja ihmiset tosielämässä ovat kuin täällä. Täällä ei vain tarvitse feikata, täällä saa ilkeillä heti. Joten täällä sosiaalinen kanssakäyminen on rehellisempää kuin tosielämässä. Suuri osa tosielämän sosiaalisesta kanssakäymisestä on silkkaa feikkaamista.

Pitää olla totaalisen sokea jos ei tosielämässä huomaa että 90% ihmisten "ystävällisyydestä" on silkkaa feikkaamista.

Totta.

Vierailija
35/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa elämässä tavalliset perheenisät eivät osta maksullista seksiä eivätkä edes petä vaimojaan heidän raskausaikanaan. Tilastot kertovat.

Joku valehtelee tilastoihin koska kaikki minun mieheni on pettäneet raskaana olleita vaimojaan. Jopa samaan aikaan olleet nussimassa jotain panoa kun heidän vaimonsa on synnyttänyt. Myös minun lasteni isä pani ystäväämme kun olin raskaana. Minun kokemuksen mukaan siis 100% miehistä pettää raskausaikana vaimojaan.  AV:n kuva siitä että miehet on lajina mätäpaskoja pitää siis paikkansa.

Vierailija
36/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Tinder on vaan panosovellus, eikä sieltä voi löytää parisuhdetta. Todellisuudessa monikin on löytänyt kumppanin Tinderistä, minä mukaan lukien.

Vierailija
37/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Porvoolaiset eivät asu pitsihuvilassa, omista purjevenettä ja siemaile hienostuneesti vuosikertaviiniä.

Vierailija
38/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Palstamiehet" argumenttina on aina yhtä huvittavaa.

Palstamiehistä tulee mieleen latino, naispelko, mies51 ja sinccis. Ihan ei voi niputtaa noita kaikkia samaan muottiin.

mies51 on varmasti trolli koska hän on aina nanosekunneissa paikalla tietyntyyppisiin aloituksiin, satunnaisesti muidenkin samantyyppisistä aiheista tekemiin aloituksiin. Ihan oikeasti tarkkailkaapa vähän millaisiin ketjuihin hän ilmestyy kommentoimaan. Olen ehkä paranoidi, mutta olen vähän alkanut epäillä, että hän on paikalla myös kun aloitus kirjoitetaan....

Parin viimeaikaisen kommentin perusteella veikkaan trolli/mode

Vierailija
39/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatikkopäinen kalsarimällikirurgimies

Vierailija
40/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa elämässä tavalliset perheenisät eivät osta maksullista seksiä eivätkä edes petä vaimojaan heidän raskausaikanaan. Tilastot kertovat.

Joku valehtelee tilastoihin koska kaikki minun mieheni on pettäneet raskaana olleita vaimojaan. Jopa samaan aikaan olleet nussimassa jotain panoa kun heidän vaimonsa on synnyttänyt. Myös minun lasteni isä pani ystäväämme kun olin raskaana. Minun kokemuksen mukaan siis 100% miehistä pettää raskausaikana vaimojaan.  AV:n kuva siitä että miehet on lajina mätäpaskoja pitää siis paikkansa.

Tämä oli aivan ihana! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän