Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä AV-väitteet eivät mielestäsi todellisuudessa toteudu?

Vierailija
06.01.2020 |

Minä aloitan:

Livenä huomannut ettei perusnätti keski-ikäinen kelpaa perustavalliselle keski-ikäiselle, saman ikäiselle miehelle kuin seksi seuraksi.

Ihmiset eivät livenä ole ilkeitä vaan yleisesti ihan mukavia ja ystävällisiä

Muita omia kokemuksia?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä palstaa lukiessa tuntuu usein siltä, että vastaajat kuvittelevat tietävän jonkun täysin tuntemattoman ihmisen asiat paremmin kuin tämä itse. Todellisuudessa tuskin tietävät. :D

Esim.

ap: "Lapsettomuudesta kärsivä kaverini laittoi välit poikki, kun kerroin itse odottavani lasta."

vastaaja: "Ei mikään ihme kun kerroit varmasti uutisesi niin ajattelemattomalla tavalla, ja pahoitit toisen mielen. Syytä itseäsi vain."

Okei...?

Vierailija
42/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laatikkopäinen kalsarimällikirurgimies

Ja on myös lentäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa elämässä tavalliset perheenisät eivät osta maksullista seksiä eivätkä edes petä vaimojaan heidän raskausaikanaan. Tilastot kertovat.

Joku valehtelee tilastoihin koska kaikki minun mieheni on pettäneet raskaana olleita vaimojaan. Jopa samaan aikaan olleet nussimassa jotain panoa kun heidän vaimonsa on synnyttänyt. Myös minun lasteni isä pani ystäväämme kun olin raskaana. Minun kokemuksen mukaan siis 100% miehistä pettää raskausaikana vaimojaan.  AV:n kuva siitä että miehet on lajina mätäpaskoja pitää siis paikkansa.

Tapauksesta yleistäminen ei toimi tuossa, vaikka tapauksia olisi useita. Minä esimerkiksi en kuulu tuohon 100%:iin. Vaimosta en mene takuuseen, mutta en ole huolissanikaan.

Vierailija
44/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavat av:lla useasti esiintyvät väitteet eivät minusta ole totta oikeassa elämässä:

- nainen ei voi olla yli nelikymppisenä kaunis

- naiset eivät ole aloitteellisia

- tietokone- ja konsolipelejä pelaa vain syrjäytyneet ja elämänhallintaongelmaiset

- miehet eivät draamaile tai juoruile

1. , 2. ja 4. eivät kyllä pidä ollenkaan paikkaansa. Mutta 3. on valitettavan totta, sillä paljon pelaava jos addiktoituu, kohta hän voi syrjäytyä muista kuin pelaavista kavereista, ja elämänhallintaan tulee varmasti ongelmia. Mistä teidän ? No, pojalla on ollut noin viiden muun pelihimoisen kanssa suuria ongelmia koulussa, ja ainoa keino saada koulunkäynti, ravitsemus, liikunta edes jonkinlaiseen hallintaan, on pelaamisen täyskielto, yhteistyössä kaverien vanhempien kanssa. 

Pelaamisesta tulee paljon epätodennäköisemmin ammatti, kuin vaikka urheilusta. Monet viihdepelaamisesta riippuvaiset selittävät itselleen, että esporttia tässä tehdään, vaikka voivat itsepetoksessaan pilata fyysisen terveytensä ja koulunsa ja tulevan aikuisiän ammatinvalintamahdollisuutensa melko tyystin.

Vierailija
45/50 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/50 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

e-sport my ass kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavat av:lla useasti esiintyvät väitteet eivät minusta ole totta oikeassa elämässä:

- nainen ei voi olla yli nelikymppisenä kaunis

- naiset eivät ole aloitteellisia

- tietokone- ja konsolipelejä pelaa vain syrjäytyneet ja elämänhallintaongelmaiset

- miehet eivät draamaile tai juoruile

1. , 2. ja 4. eivät kyllä pidä ollenkaan paikkaansa. Mutta 3. on valitettavan totta, sillä paljon pelaava jos addiktoituu, kohta hän voi syrjäytyä muista kuin pelaavista kavereista, ja elämänhallintaan tulee varmasti ongelmia. Mistä teidän ? No, pojalla on ollut noin viiden muun pelihimoisen kanssa suuria ongelmia koulussa, ja ainoa keino saada koulunkäynti, ravitsemus, liikunta edes jonkinlaiseen hallintaan, on pelaamisen täyskielto, yhteistyössä kaverien vanhempien kanssa. 

Pelaamisesta tulee paljon epätodennäköisemmin ammatti, kuin vaikka urheilusta. Monet viihdepelaamisesta riippuvaiset selittävät itselleen, että esporttia tässä tehdään, vaikka voivat itsepetoksessaan pilata fyysisen terveytensä ja koulunsa ja tulevan aikuisiän ammatinvalintamahdollisuutensa melko tyystin.

Niin, ja koska poikasi on peliriippuvainen, niin kaikki pelaamista harrastavat sitten ovat?

Lol, sanon minä.

Vierailija
47/50 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään ätmillä ei ole mahdollisuutta parisuhteeseen, mutta Prisman kassalla huomaat, ettei väite pidä paikkansa.

Lyhyt mies ei saa naisia, mutta monella naisella on lyhyt mies. '

Lihavat naiset ovat ällöttäviä, eivätkä saa miestä, mutta suomalaisten hääohjelmien mukaan myös lihavatkin pääsevät naimisiin. 

Naiset järkyttyvät, jos mies muuttuu. Ihan sama muuttuuko positiiviseen tai negatiiviseen suuntaan, niin hän luontevasti aina on aloittanut uuden salasuhteen. 

Naiset väittävät, ettei koolla ole väliä, mutta silti kaikki eivät ole sitä mieltä, että koolla ei ole väliä. Ainakin peukutusten suhteen. 

Vierailija
48/50 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pyramidi murtuisi.

Vierailija
49/50 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija