Kamalin kommentti, jonka exäsi on eron yhteydessä sanonut?
Kielsikö entisesi koskaan rakastaneensa sinua? Tulitko verratuksi uuteen kumppaniin? Katuiko hän kanssasi perustettua perhettä? Toisen ketjun innoittamana parisuhdeversio kamalista kommenteista. Yksi kommentti per viesti. Peukku ylös = Kamalasta sanottu! Peukku alas = kommentissa ei ole mitään ihmeellistä.
Ap aloittaa: Eron yhteydessä mies totesi, ettei enää pitkään aikaan ole voinut kuvitella hankkivansa lapsia kanssani. Kommentti tuntui tosi pahalta, sillä mies tiesi, kuinka kovasti toivoin perhettä.
Kommentit (57)
"en koskaan aikonut olla kanssasi koko elämääni, 10 vuotta riittää"
"En tuntenut sua kohtaan ikinä oikeastaan mitään...oot kiva tyyppi mutta en mä mitään erityistä tuntenu ikinä". Itse olin korvia myöten rakastunut. Ja olen yhä. Miehellä uusi, minä jäin suremaan.
Että olen kamala ihminen, ja että sen takia kukaan, joka oikeasti tuntee minut, ei halua olla ystäväni eikä kanssani tekemisissä.
Että olen hullu ja kuvittelen asioita.
Myöhemmin selvisi että ne olivat totta.
Mies alkoi erotessamme itkeä ettei koskaan saa enää ketään. Tuli vähän sellainen ei rakastettu olo...hän kun mietti jo seuraavaa suhdetta. Olisiko minun pitänyt alkaa lohduttaa että voi voi kyllä varmasti joku sinut vielä huolii.
Sanoi, ettei koskaan ollut kanssani onnellinen. Vaikka eroa edeltänyt aika oli ikävää, on vaikea kuvitella ettei ihminen liki 10 vuoden parisuhteen aikana olisi ollut onnellinen. Ainakin hän hymyili valokuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Tapa ittes, laitetaanko sut siihen pisteeseen.
Väkivaltainen psykopaatti ex-mies, joka vieläkään ei ole jättänyt rauhaan
Hirveätä, jakamisesta jakaa saisit yläpeukun. Mutta toi itse sisältö on kylläkin alapeukku. Yritä pysyy kaukana hullusta.
Sulla on rumin v**tu mitä tiedän.
Minulle ex sanoi, että olin alistanut häntä koko suhteen ajan. Myönnän patistelun ja eteenpäin työntämisen ja perässä vetämisen jne. mutta alistamista en. Tyyppi jätti lukion kesken eikä keksinyt mitään tekemistä, niinpä tuuppasin hänet inttiin. Intin jälkeen ei keksinyt mitään tekemistä, järkkäsin hänelle yhteishakuun tarvittavat paperit. Opiskelujen jälkeen ei osannut hakea duunia, kirjoitin hänen työhakemuksensa. Käsitykseni mukaan hän oli oikealla alalla, koska on sillä alalla vieläkin näin 20 vuotta myöhemmin mutta minä olin kamala alistaja. Selvä, mutta ilman minua hän olisi vieläkin tumput suorana äitinsä helmoissa miettimässä mihinkä alkaisi. Odotan kiitoskorttia, en syytöksiä.
"Xxxxx ei ole sinun lapsesi."
Ja tämä tuli todistettua todeksi kun dna-testi tehtiin.
5-vuotias tyttäreni olikin toisen miehen siittämä.
"Mä osaan välillä olla aika pelottava." hyväntuulisesti naurahtaen. Kuulosti aivan joltain psykopaatilta.
Oli hetkeä aikaisemmin jättänyt mut täysin puskista ja saanut ITSE raivarin, kun ilmoitin, etten haluaisi olla enää tekemisissä. Ponkaisi raivoissaan seisaalleen ja yritti käskyttää mua vihaisesti ulos asunnosta hullun kiilto silmissään. Tämän jälkeen tarttui kovaa käsivarsistani ja yritti heittää mut asunnosta pihalle. Sain hänet jostain ihmeen syystä rauhoittumaan puhumalla. Itkin ja sanoin, että hänen käytöksensä pelottaa minua, johon tuo ensimmäinen lainaus oli hänen vastauksensa.
Ei olla enää missään tekemisissä. Soitan poliisin, jos tulee vielä joskus liian lähelle.
"olisit voinut etsiä ahkerammin asuntoa!" Ex itse jättäjä. Jep jep.
”Olen tavannut toisen naisen ja nyt tiedän mitä rakkaus on. Kaikki on hänen kanssaan parempaa.”
Niin, no se oli sitä että tämä sittemmin entiseksi vaimoksi muuttunut uusi nainen ei tätä nykyä halua olla missään tekemisissä eksäni kanssa.
Uhkasi tappaa nykyisen poikaystäväni. Oli ihan helvetin hyytävää kuunnella sitä fantasiointia miten hän sen tekisi. Sairas tyyppi.
Kaikenlaisia urpoja teidän kohdalle on sattunu :(
Tapa ittes, laitetaanko sut siihen pisteeseen.
Väkivaltainen psykopaatti ex-mies, joka vieläkään ei ole jättänyt rauhaan