Kamalin kommentti, jonka exäsi on eron yhteydessä sanonut?
Kielsikö entisesi koskaan rakastaneensa sinua? Tulitko verratuksi uuteen kumppaniin? Katuiko hän kanssasi perustettua perhettä? Toisen ketjun innoittamana parisuhdeversio kamalista kommenteista. Yksi kommentti per viesti. Peukku ylös = Kamalasta sanottu! Peukku alas = kommentissa ei ole mitään ihmeellistä.
Ap aloittaa: Eron yhteydessä mies totesi, ettei enää pitkään aikaan ole voinut kuvitella hankkivansa lapsia kanssani. Kommentti tuntui tosi pahalta, sillä mies tiesi, kuinka kovasti toivoin perhettä.
Kommentit (57)
Mun ex teki eron yhteydessä listan, mikä kaikki mussa oli pielessä. Listalle mahtui kaikkea mahdollista huonosta seksistä siihen, ettei hengailtu tarpeeksi hänen kavereidensa kanssa. En säästänyt tuota listaa eikä silloin naurattanut, mutta nyt jaksaa naurattaa. :D
Ex oli tuolloin 24-vuotias.
"Onneksi en ehtinyt hankkia kanssasi lapsia".
Tuntui nyrkin iskulta kasvoihin.
Katsoi suoraan silmiin ja sanoi eron syyksi, että yhtenä päivänä mä vaan tajusin, että saan mä paremmankin. Ei sitten saanut, ainakaan sitä tyttöä, jonka takia minut jätti, mutta yllättäen en ottanut takaisin. Tämä tosin tapahtui nuoruudessani, että kyseessä oli poika eikä mies.
Valehtelu päin naamaa. Väitti pokkana, ettei ole toista naista. Antoi minun vain ymmärtää, että olen niin huono, että haluaa lähteä. Jälkikäteen selvisi, että oli pettänyt minua yli vuoden. Ei halunnut tunnustaa, koska ajatteli, että se mitä en tiedä, ei satuta.
Ilmoitti, että haluaa ulkoisesti eri tyylisen naisen. Olin normaalipainoinen, arkisesti pukeutuva, elovenatyyppinen nainen. Vaihtoi minut tatuoituun, lävistettyyn ja räikeästi hiuksiaan värjäävään, pyöreään naiseen. Toisaalta lohdullista noin, ettei valinnut toista kaltaistani naista.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex teki eron yhteydessä listan, mikä kaikki mussa oli pielessä. Listalle mahtui kaikkea mahdollista huonosta seksistä siihen, ettei hengailtu tarpeeksi hänen kavereidensa kanssa. En säästänyt tuota listaa eikä silloin naurattanut, mutta nyt jaksaa naurattaa. :D
Minun ex teki listan jossa vertaili minun ja uuden ihastuksen ominaisuuksia. Minussa ainut hyvä puoli oli turvallisuus ja hyvä seksi. Uusi ihastus oli kaikkea kiinnostavasta kunnianhimoiseen ja älykkääseen (matalampi koulutus kuin minulla).
Vierailija kirjoitti:
"Onneksi en ehtinyt hankkia kanssasi lapsia".
Tuntui nyrkin iskulta kasvoihin.
Totuus on usein armoton.
Kertoi katuvansa perheen perustamista kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Kuka näitä alapeukuttaa, joku k-pää exä? :D
Olen alapeukuttanut, jos mielestäni siteerattu kommentti on asiallinen selitys siitä, miksi toinen haluaa erota. Vaikka sattuu kuulla, että puoliso on rakastunut toiseen, on silti parempi tietää heti totuus. Samoin minusta on ihan luonnollista kertoa, jos tuntuu siltä että on menty liian nuorena yhteen tai jos tuntee tarvitsevansa erilaisen kumppanin tms.
Paljon kamalampaa on, jos ei ikinä saa mitään selitystä.
Sen sijaan on väärin sanoa jotain vain loukatakseen. Se on kamalaa. Miksi olla tarpeettoman julma? Vaikka tuntuisi siltä, ettei ole koskaan rakastanut, ei sitä tarvitse sanoa. Ulkonäön tai sukuelinten arvostelu on todella lapsellista.
En rakasta sinua enkä tahdo rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka näitä alapeukuttaa, joku k-pää exä? :D
Olen alapeukuttanut, jos mielestäni siteerattu kommentti on asiallinen selitys siitä, miksi toinen haluaa erota. Vaikka sattuu kuulla, että puoliso on rakastunut toiseen, on silti parempi tietää heti totuus. Samoin minusta on ihan luonnollista kertoa, jos tuntuu siltä että on menty liian nuorena yhteen tai jos tuntee tarvitsevansa erilaisen kumppanin tms.
Paljon kamalampaa on, jos ei ikinä saa mitään selitystä.
Sen sijaan on väärin sanoa jotain vain loukatakseen. Se on kamalaa. Miksi olla tarpeettoman julma? Vaikka tuntuisi siltä, ettei ole koskaan rakastanut, ei sitä tarvitse sanoa. Ulkonäön tai sukuelinten arvostelu on todella lapsellista.
Sama. En ymmärrä mitä tuo kirjoittaja kitisee alapeukuista. Aloittaja kertoi aika selkeästi aloituksessa peukuttamissäännöt.
Esim. aloituksessa ymmärrän kyllä että tuntui aloittajasta pahalta, mutta kyllä muuttuneita tunteita kuvaa selkeästi, jos kertoo että ei ole enää pitkään aikaan halunnut yhteistä perhettä. Ei tuota ole sanottu siksi, että tarkoitus olisi vahingoittaa entistä kumppania. Se on vain totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioliitto vaimoni kanssa ei toiminut ja jätin hänet. Vaimo oli raivoissaan, kun ilmoitin haluavani erota. Haukkui vehkeeni pieneksi.
Taidan olla ex-vaimosi. Syystä sanoin noin, sillä kymmensenttiselläsi en kauheasti kehuskelisi.
P.S. Muistithan mainita, että lähdit toisen naisen takia?
Isovittuiselle kaikki ovat pieniä.
Pienimulkkuiselle KAIKKI vitut ovat liian isoja.
Kuten sinäkin kiukkuamisellasi todistat.
Pistä se lilliputti housuun ja mene lenkille!
Juuri näin!
"En oikeastaan ikinä tykännyt susta, tuntu vaan hyvältä kun sai säännöllistä seksiä" t. 20v "mies"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioliitto vaimoni kanssa ei toiminut ja jätin hänet. Vaimo oli raivoissaan, kun ilmoitin haluavani erota. Haukkui vehkeeni pieneksi.
Taidan olla ex-vaimosi. Syystä sanoin noin, sillä kymmensenttiselläsi en kauheasti kehuskelisi.
P.S. Muistithan mainita, että lähdit toisen naisen takia?
Ja silti otti koville, että tämä lähti ja sai vielä uuden naisen, jolle se pieni penis kelpasi?
Vierailija kirjoitti:
Näin eksän uuden naisensa kanssa heti eromme jälkeen. Seuraavan kerran näimme eksän kanssa, kun kävi hakemassa joitakin kamojaan vielä mun kämpiltä, ja se sitten kysyi, että olinko pitänyt uutta naista hyvännäköisenä. Vähän ihmettelin kysymystä, mutta vastasin sitten, että no olihan se ihan nätti tyttö. Siihen eksä vastasi tyytyväisen oloisena, että ”sen mielestä sä et meinaan ollu.”
Tämä nyt ei sinänsä loukannut, koska asia ei voinut mua vähempää kiinnostaa, mutta olen monesti miettinyt, että tuollaisen puheeksi ottaminen kertoi eksästä itsestään ihmisenä ihan kaiken.
Tuon vielä jotenkin ymmärtäisi katkeralta jätetyltä, mutta todella outoa jättäjältä, jolla on jo uusi kumppani ja pitäisi olla onnellinen eikä tarvetta tölväistä.
Mies etääntyi, ei vastannut viesteihin tai puheluihin tai soittanut takaisin, paikalla olleessaan ei puhunut oikein mitään (paitsi lapsellemme) ja kun viimein kysyin mistä johtuu niin hiljaisuus jatkui. Kysyin pitääkö minusta enää ja ei halunnut vastata. Kysyin toisen ja kolmannen kerran. Neljännen kerran jälkeen myönsi, että tunteita ei ole ja oli ymmärtänyt, että ei niitä koskaan oikeasti ollutkaan (mies silloin muutaman vuoden päälle 20v), oli vaan ollut hämmentynyt, kun minä rakastin niin ehdoitta eikä hän ollut sellaista koskaan tuntenut ja hänellä oli ollut turvallinen olo kanssani. Muutama kuukausi myöhemmin hänellä oli jo uusi tyttöystävä. Se sattuu edelleen, vaikka teen kyllä töitä asian eteen.
Ymmärrän sen, että tunteet voi laimentua tai voi olla hämmentynyt, mutta en sitä että kuukausien ajan kodellaan toista viileästi eikä lopussakaan meinata kertoa totuutta. Se sattuu. Se epärehellisyys. Miksi on niin vaikea olla rehellinen? Eikö kunnioitusta löydy sen vertaa, että kohtelisi toista inhimillisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vähän aiheesta poiketen itsekin olen joskus tuollaisia listoja tehnyt jos olen ollut epävarma jostain ihmisestä tai vain yrittänyt päästä erosta yli 😅 mutta ei sitä nyt eksälle kuulu näyttää
" mä tulen aina tykkäämään sinusta". Voi, kuinka lohdullista.
”Parempia löytyy helposti ja nopeasti.” Jäi vähän epäselväksi tarkoittiko hän itseään vai minua.
"Tapa ittes"