Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhea riita talossa lastenvaunuvaraston käytöstä

Vierailija
06.01.2020 |

Vietiin sinne kaappi lasten kuriksille, saappaille ja muille ulkovaatteille, sekä ulkoleluille. Nyt joulunpyhinä, joku oli laittanut siihen lapun: Vie kaappisi pois, tämä on lastenVAUNUvarasto! Terv. Huoltomies.

Viikko sitten yksi asukas näki kun puettiin lapsille kuriksia ja alkoi kanssa valittaa kaapista. Kysyi missä asunnossa asumme. Mä valehtekin jotain ja se jäi katsomaan minun perään vihaisena.

Lauantaina kaapin oveen oli tullut uusi lappu, että ellemme vie kaappia pois, se kuljetetaan sisältöineen kaatopaikalle omistajan kustannuksella.

En kyllä usko että taloyhtiö näkisi tollasen vaivan.? Varmaan tää yksi nainen vaan in kateellinen.

Ihme tyyppejä!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kaikki toisivat sinne vanhoja romujaan?

Vierailija
2/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaappi kaikkien käytössä vai pelkästään teidän oma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sun kuulu säilyttää siellä lasten kamppeita muuta kuin niitä lastenvaunuja. Vie kaappi omaan asuntoosi tai osta oma talo jos yleiset kaikkien mukavuuden takaavat säännöt ärsyttää noin paljon.

Vierailija
4/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisista "kaappiasioista" on sovittava yhtiön kanssa.

Vierailija
5/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kyse paloturvallisuudesta? 

Minä olen joskus laittanut pienen kynnysmaton rappukäytävään ovemme eteen, ja siitä tuli poistokielto paloturvallisuuten vedoten. 

Vierailija
6/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näin se on ettei siä saa säilyttää mitää muuta kuin vaunuja ja rattaita. Meille tullut myös valituksia kun pidettiin vaunuvarastossa lapsen pulkkaa ja liukuria myös. Noille kamppeille ei oo mitää paikkaa nii pakko säilyttää sitte omassa pienessä vuokrakämpässä.

Vierailija
7/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kaappi kuuluu ihan teidän omaan eteiseen...

Vierailija
8/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paloturvallisuus.

Vierailija
9/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan tykkäisi jos naapuri toisi heidän eteiseen moottoripyörän säilytykseen...

Vierailija
10/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä muilla asukkailla kellä ei ole lastenvaunujen on oikeus säilyttää muita lastenvaunuihin rinnastettavissa tavaroita siellä varastossa.

Vierailija
11/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ihan oikeasti vie sen kaapin kaatopaikalle ja teille tulee lasku työn aiheuttamista kuluista. Lisäksi joudutte ostamaan tietysti uudet kuravaateet, saappaat ja lelut koska myös kaapin sisältö on siellä kaatopaikalla. Voitte saada myös varoituksen ja kun niitä on tarpeeksi teidät voidaan häätää asunnosta.

Vierailija
12/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varasto on tarkoitettu vaunuille. Ei muille tavaroille. Vie kaappi pois.

Vierailija
13/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lastenvaunuvarasto on tarkoitettu myös muille ulkona käytettäville varusteilla, paitsi pyörille, joille on oma tilansa. Eli meillä tuskin tulisi tuollaisesta kaapistakaan sanomista, varsinkin, kun tilaa on vaikka millä mitalla.

Vierailija
14/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä, minä, minä.. oletpa itsekäs. 

Nuo ovat yhteisiä tiloja, tarkoitettu varastoimaan niitä lastenvaunuja ja sinne ei saa viedä muuta rojua, ellei toisin mainita. Entä jos muut alkaisivat täyttämään sitä samaa tilaa samalla tavalla, eihän siellä mahtuisi liikkumaan enää ja paloturvallisuudenkin vuoksi sinne ei muuta saisi viedä.

Vierailija
15/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pitänyt tarinan lyhyempänä ja jättänyt tuon kateudesta mainitsemisen pois, niin olisi ollut uskottavampi.

Vierailija
16/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paloturvallisuus, laki, talon säännöt  ja terve järki yrittävät ohjata sinua.

Vierailija
17/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä muilla asukkailla kellä ei ole lastenvaunujen on oikeus säilyttää muita lastenvaunuihin rinnastettavissa tavaroita siellä varastossa.

Ja lastenvaunuihin voimme rinnastaa rollaattorin tai pyörätuolin.

Vierailija
18/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrät varmaan että aika monella on tavaraa, jota olisi kätevää säilyttää siellä? Talvirenkaita, kalastustarvikkeita.. ei se vaan mene niin että yhdet asukkaat voi säilyttää omiansa.

Vierailija
19/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos muutkin tuo kaappinsa sinne? Onko tilaa enää?

Vierailija
20/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vie sinne varastoon myös sohva ja joku pöytä. Sohvalla istuen on mukava pukea niitä kuravaatteita lapselle. Pöydällä voi pitää kätevästi sitä siideritölkkiä ja tupakointivälineitä. Kokeile, ihmettelet miten ennen tulit toimeen ilman noita tarpeellisia "varasto mukavammaksi" tavaroita.