Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoa miesystävälle?

Vierailija
05.01.2020 |

Olen tavannut kaikin puolin ihanan miehen ja tapailleet nyt 5kk:tta. Kaikki on muuten kohdillaan ja meillä hauskaa yhdessä, MUTTA seksielämämme ei tyydytä minua mitenkään. Sängyssä meillä ei jotenkaan klikkaa laisinkaan ja lopputulemana mies saa tyydytyksen, mutta minä jään joka kerta ilman. Mies laukeaa nopeasti, enkä minä ehdi mukaan ja mikäli ohjaan hänen kättänsä vinkiksi kosketteluun hänen laukeamisensa jälkeen, niin hän jaksaa minuutin ja lopettaa sitten koko touhun ja alkaa puhumaan esimerkiksi seuraavasta ateriasta. Tämä on todella turhauttavaa! Auttakaa pliis ja antakaa vinkkejä kuinka ottaa asia tapetille, olen jotenkin todella huono ottamaan asiaa puheeksi, koska en halua missään nimessä loukata. Olemme molemmat kohta lähempänä 40v kuin 30v, joten en usko että on harjotuksen puutetta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla harjoituksen puutetta vaikka olis 40v. Onhan täällä 50v. miehiäkin, joilla on vielä poikuus tallella.

Vierailija
2/19 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle tyydytys ennen miestä, niin mies olisi motivoituneempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla harjoituksen puutetta vaikka olis 40v. Onhan täällä 50v. miehiäkin, joilla on vielä poikuus tallella.

Totta

4/19 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo hokannu että se touhuaa ruokapalkalla. Sananlaskukin sanoo että tie miehen sydämmeen käy vatsan kautta. Tarpeeksi ruokaa niin kyllä se siitä :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
5/19 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ottaa puheeksi tai saada mies ylipäätään tyydyttämään? Ei itse ymmärrä laisinkaan. On muuten hyvin huomaavainen, joten en usko että on tahallista.

-Ap

Vierailija
6/19 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa asenneongelmalta... Asiasta ei auta kuin puhua suoraan vaan.

Vierailija
7/19 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi ja ruoka. Elämän perus asiat.

Vierailija
8/19 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa yhdessä joku (hyvällä maulla tehty) eroottinen pätkä, jossa mies tyydyttää naisen. Sitten vaan sanot, että noin tykkäisin jos säkin kulta tekisit.

Vierailija
9/19 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy suoraan sanoa mitä haluat. Älä kärvistele enää, vaan rohkeasti sanot vaan niin kuin asia on. 

Vierailija
10/19 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se vastaus olisi, mutta ensimmäisenä ap:n pitäisi oppia puhumaan. Turha se on siinä sängyssä itkeä jälkeenpäin kuinka mies ei tajua asiaa, joten asiasta tulee puhua sängyn ulkopuolella. Siitä voi sanoa ihan rehellisesti suoraan, että ei ole saanut orkkua ja toivoisi miehen auttavan sen saamisessa. Tottakai voi sanoa, että saahan sen itse itselleenkin, mutta kun tässä sängyssä tämän asian ympärillä pyöritään, niin jotenkin sitä vain olettaisi molemmille olevan mukavaa, kun orkku olisi yhteinen projekti.

Sitä voi myös vähentää huomattavasti miehen navan ympärillä pyörimistä ja antaa miehen hieman vaivautua tekemään jotain. Jos miehen orkku on itsestään selvyys ja ap tekee sen eteen kaiken maailman systeemit, niin ne loppu nyt ja roolit vaihtoon. Jos mies ei siinäkään tilanteessa ole valmis näkemään vaivaa, niin typerys on ja menköön kiusaamaan muita naikkosia.

Ap voi siis vain itseään syyttää, jos mies ei asiaa tajua.

Vierailija
11/19 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet portsari ja orgasmi on vip-kortti. Pidä huolta, että sisään ei ole pääsyä ilman vippiä.

Vierailija
12/19 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ehkä ole oppinut tekemään, mutta sinä et ole oppinut puhumaan.

Vierailija
13/19 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ikäisesi ihmisen pitää pystyä puhumaan asiasta ihan suoraan. Käytä puheeksiotossa vanhaa kunnon hampurilaismallia: Ensin kerrot jotain positiivista, esim. kuinka nautit hänen läheisyydestään tai kuinka haluttava hän on tms. Sen jälkeen tarjoilet pihvin: haluat kuitenkin hänen panostavan enemmän sinun nautintoosi. Kerro, kuinka haluat hänen sen tekevän,  älä vihjaile tai arvuuttele vaan kerro haluatko kättä vai suuta ja millä tavalla. Ja lopuksi kerrot jälleen jotain positiivista, esimerkiksi jonkin yksittäisen hetken tai teon, joka tuntui erityisen hyvältä.

Jos mies ei ota opikseen niin ainoa vaihtoehto on laittaa hänet vaihtoon. Mutta ihan oikeasti sinun iässäsi pitää jo pystyä puhumaan eikä vain ohjailemaan kättä! Kai te olette ehkäisystäkin puhuneet?

Vierailija
14/19 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.. Sinulle ensin. Näin meilläkin, kun mies ei ole kestävintä sorttia.

Pitkät esileikit ja jos yhdynnässä haluat saada, niin pitkitä kunnes oot melkein valmis ja auta kädellä loput.

Nythän voi olla ettei mies ymmärrä mitään ongelmaa olevankaan.

Vierailija
15/19 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanut orgasmin muiden kanssa. Kai sinulla on ollut kumppaneita.

Vierailija
16/19 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ottaa puheeksi tai saada mies ylipäätään tyydyttämään? Ei itse ymmärrä laisinkaan. On muuten hyvin huomaavainen, joten en usko että on tahallista.

-Ap

Seuraavan kerran petipuuhiin käydessä:

"Eiköhän ole minun vuoro saada orgasmi nyt ensi alkuun ja sitten on sinun vuorosi. En halua jäädä ilman."

(ja tähän loppuun sanot millä tavalla hän voisi toimia, käsillä, suulla, miten nyt tykkäätkään)

Vierailija
17/19 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, hyviä kommentteja. Ja asia on täysin niin kuin moni on sanonutkin, että olen itse "raukkis" kun en ole uskaltanut sanoa asiasta. Jotenkin pelkään loukkaavani ja olen ollut hieman hämilläni kohdatessani tällaisen miehen, joka ei ymmärrä itse, että orgasmi kuuluu molemmille. Ymmärtäisin jos hän edes yrittäisi, mutta ei sitä vähääkään.

-Ap

Vierailija
18/19 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin teinimäistä touhua... Lopeta ap miehen edessä nöyristele ja hymistelyä ap. Olet aikuinen nainen ja sinun pitää pystyä puhumaan asiasta miehelle tai jos et pysty, niin mitä ihmettä teet miehellä? Vibraattori hoitaa orkkusi ja se ei ala juttelemaan minuutin jälkeen ateriasta. Yritä enemmän ja luule vähemmän, suuta voi aukoa muutenkin kuin suihin ottaessa.

Vierailija
19/19 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä