Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaannutteko , jos miehet tytöttelee?

Vierailija
05.01.2020 |

Aika usein miehet tytöttelee, ole 40+ nainen

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta pidän miestä välittömästi idioottina. 

Vierailija
2/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tytöttelijää vastaavasti sanoa setämieheksi?

Vierailija
4/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Jos vanhempi ihminen tytöttelee neutraalissa tilanteessa, asia on mielestäni ihan normaalia. Jos taas joku tytöttelee vähätelläkseen ammatillista osaamistani tmv. niin siinä kohtaa tulee kyllä kohotettua kulmia ja luokiteltua tytöttelijä mielessäni käytöstavattomaksi idiootiksi.

N35.

Vierailija
5/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, kyllä se pikemminkin tässä iässä on jo kohteliaisuus!  :D

Ei tämä elämä niin vakavaa ole, että joka asiasta joutaa loukkaantua.

Vierailija
6/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, pelkkää huulen heittoahan se on, vitsailua.

Vierailija
7/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan pidä siitä ja kyllä usein loukkaannunkin ym. Oli sanoja sitten kuka tahansa mies tai nainen niin ei se tytöttely kivaa o, oon kuitenkin aikuinen nainen.

Vierailija
8/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Itsekin käytän termejä tyttö ja poika usein aikuisista.

Toki, jos sanottaisiin *Paas tyttö keittäen kahveet', ottaisin nokkiini tuosta halventavast kontekstista.

Vierailija
9/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tavasta. Jos se on alentavaa, niin tokihan se wituttaa. Tytötellä voi myös arvostavasti, jolloin se on ok.

Vierailija
10/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kontekstista. Jos se on heitetty alentavaan sävyyn, niin nolaan sanojansa, ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
11/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kaikki ne ihmiset ketkä tytöttelevät tai pojittelevat ovat urpoja. Jossain tiiviissä porukassa kavereiden kesken tuollainen nimittely voi olla vielä hyvän maun rajoissa mutta muuten.... Tuollainen ei aiheuta kuin suurta vaivautuneisuuden tunnetta ja kulmakarvojen kohoamista.

Vierailija
12/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tervehti töissä eräs mies: "mitäs tyttö", vastasin siihen: "ei mitään ihmeempää, mitäs poika".  Olen siis 52-vuotias. Minä en loukkaantunut, mutta miekkonen veti hernepellon nenäänsä ja kohta tämä tyttö istuikin pomon puhuttelussa.

Vierailija
13/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin! :)

N50

Vierailija
14/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaannu, saatan jopa ilahtua. Yleensä tytöttelijät ovat tosin sellaisia paappoja joille kaikki alle kuuskymppiset on nuoria joten senkun.

Vierailija
15/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän saisi olla koko ajan huonolla tuulella jos tytöttelystä mielensä pahoittaisi.

Minulla yli 70-vuotiaita oppilaita ja kutsun heitä tytöiksi ja pojiksi, eivät ole vielä tähän mennessä ainakaan minulle kertoneet loukkantuneensa.

Vierailija
16/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Jos joku vaikka hyväntuulisesti tervehtii "mitäs tyttö?" niin eipä siinä mitään. Mutta jokin ylimielinen "keitäpäs tyttö kahvit!"-heitto nostaa kyllä karvat pystyyn.

Vierailija
17/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon vastaisin, että jos Jospa sinä poika keität minulle. Toimin näin ollessani vielä työelämässä n , viis-kuuskymppisenä,. Jos tytöteltiin ,niin välittömästi vastapuoli sai kuulla pojittelua. Siihen se loppui.

Vierailija
18/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta ja miehestä.

Itse olen lounaskokki ja yksi rempparyhmä käy meillä päivittäin syömässä. He sitten jutustelevat, että "mitäs hyvää tytöt on tänään meille tehneet?" tms. me sitten puhutaan, että "pojat tilas kahvit ja pullat kahvitauolle, ne pitäs laittaa".

Sen sijaan esimies tuli taannoin kyselemään, että "onko tytöillä pitänyt kiirettä?" Se vähän ärsytti, vai oliko siinä enemmän se kiire syynä. ;) Hän semmoinen laiskanpulskea esimies, joka viihtyy enemmän toimistohommissa kuin kiireapulaisena ja on mies 60+. Vaikka itse aina huutelee, että toisia on autettava. Siellä on joskus hänen assarinsakin keittiössä tiskaamassa kiireessä, mutta hän ei ikinä, vaikka on uransa keittiössä tehnyt. Siinä tilanteessa tytöttely ja yleensäkään suun avaaminen tuntui vittuilulta.

Vierailija
19/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinä tyttö tällaisia murehdi, vaan käypä keittämässä kahvit!

Vierailija
20/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin huvittavana.

M40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän