Mies repi KAIKKI pihan koristevalot irti "poistin jouluvalot"
Valoketju kuistin pylvään ympäriltä, valojääkarhu kuistilta, valoverkko pensaan päältä.. olivat poissa kaikki kun tulin kotiin.
Kommentit (38)
Pihalla voi olla "jouluvalot" vaikka vappuun asti kun on pimeää 👍
Tyhmäkö se on? Jos teillä on siellä pimeää kuin mörön per seessä niin luuliko sen sinun huvikseen valoja virittelevän? Vai onko sillä joku krooninen migreeni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä oli aloituksesi pointti ? Laita takasin, jos kerran haluat.
Pointti on se että
A. Ne eivät olleet jouluvaloja.
ja B. Olisi voinut kysyä minulta ensin.
En tosiaan jaksa kiivetä palelemaan autotallin päällä olevalle vintille, penkomaan laatikoita taskulampun kanssa!
A.p
Eikös se ole sun ukkosi koti myös ? Pitääkö joka ikisestä pikkuasiasta kysyä justiinalta lupa vai ?
Mieti: kahden koti = kaksi mielipidettä = yhteinen päätös
En poista mitään "jouluvaloja". Sinne ne peittyvävät lumen ja aikanaan villiviinin ja puiden lehtien alle. Pistokkeen toki irrotan pistorasiasta jossain vaiheessa.
Mitä ihmettä! Ei mies koske mun laittamiin koristevaloihin. Vasta keväällä jollain suojakelillä keräilen ne pois ettei johdot vaurioidu.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon miehinen mies ei turhia vaimolta kysele vaan tekee kuten parhaaksi näkee. Laittaudu nätiksi ja tee illalla mitä hän käskee. Hän on sen ansainnut
Sinä sen sanoit, aika laittautua nätiksi ja painua baariin bilettämään. Pihdata voi huomennakin.
Tää mies on tuttu! Sama mies kun tossa toisessa aloituksessa?
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli upea aurinkopäivä, joten olin tosi tyytyväinen, kun otin pois perjantaina laikki kauniit ulkotuikut etu-ja takapihalta. Laitoin ne jo marraskuun puolivälissä .
Katsokaas kun aurinko laski 15 marraskuuta klo 16.00 ja samoin se tekee sen 15.1 klo 16.00 , joten päivisin on jo niin kauan valoisaa tai aurinkoista, että jouluvalot ei enää ole kivatKukin taplaa tyylillään. Sopii minulle.
Tänään oli tosiaan hieno aurinkoinen päivä ja oli upeaa käydä hiihtämässä, mutta niin vain ainakin täällä oli jo ennen puolta viittä illalla taas pimeää. Täällä maaseudulla kun ei ole edes katuvaloja. Ja minun pihassani on edelleen muutama paristokäyttöinen jouluvalo ja pari kynttilääkin - onhan loppiaisaatto. Luovun pihavaloista kokonaan vasta keväämmällä, kun illatkin alkavat olla valoisampia.
Tuollainen nainen saisi lähteä HETI etsimään uutta miestä, sillä jos toisen avusta pahoittaa mielensä, niin ei ole parisuhteen arvoinen. Positiivista tässä on, että saat tästä eteenpäin kerätä jouluvalot itse pois, sitten on hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan jaksa kiivetä palelemaan autotallin päällä olevalle vintille, penkomaan laatikoita taskulampun kanssa!
A.p
Eikö sulla ole vaatteita, ettei tarviis palella?
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen nainen saisi lähteä HETI etsimään uutta miestä, sillä jos toisen avusta pahoittaa mielensä, niin ei ole parisuhteen arvoinen. Positiivista tässä on, että saat tästä eteenpäin kerätä jouluvalot itse pois, sitten on hyvä mieli.
Muistapa tuo kun rouva alkaa konmarittaa. Se on toisen auttamista, kun vie kaiken tarpeettoman pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon miehinen mies ei turhia vaimolta kysele vaan tekee kuten parhaaksi näkee. Laittaudu nätiksi ja tee illalla mitä hän käskee. Hän on sen ansainnut
Sinä sen sanoit, aika laittautua nätiksi ja painua baariin bilettämään. Pihdata voi huomennakin.
Osaakohan sieltä tulla kotiinkaan kun on aivan eri näköinen ilman sesonkivaloja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistapa tuo kun rouva alkaa konmarittaa. Se on toisen auttamista, kun vie kaiken tarpeettoman pois.
Edellinen alkoi ja sai lähteä, korvasikin osan tavaroista. Tässähän oli kyse eri asiasta, jos sinä vatipää mitään tajuat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellinen alkoi ja sai lähteä, korvasikin osan tavaroista. Tässähän oli kyse eri asiasta, jos sinä vatipää mitään tajuat.
Ei mulla oo vatia päässä. Konmaritin sen.
Itse pidän tammi-helmikuun.
Sano että hakee edes jotain takaisin.
On kyllä tärkeät jos on pimeä piha.
Tänään oli upea aurinkopäivä, joten olin tosi tyytyväinen, kun otin pois perjantaina laikki kauniit ulkotuikut etu-ja takapihalta. Laitoin ne jo marraskuun puolivälissä .
Katsokaas kun aurinko laski 15 marraskuuta klo 16.00 ja samoin se tekee sen 15.1 klo 16.00 , joten päivisin on jo niin kauan valoisaa tai aurinkoista, että jouluvalot ei enää ole kivat
Kukin taplaa tyylillään. Sopii minulle.