Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän piakkoin 50 ja mietin et juhlisiko niitä vai ei.

Vierailija
05.01.2020 |

Toisaalta olisi kiva juhlistaa, mutta sitten taas miettiessä lähipiiriään niin eipä taida montaa tulijaa. Toki pienellä porukalla saattaa olla kivempaa.
Kadun tietenkin myöhemmin jos en juhli ja kaiketi kadun et pidin juhlat. Mahdollista olisi myös myöhemmin loppuvuodesta pitää yhteisjuhlat puolison kanssa, joka myös täyttää pyöreitä. Jos pitäis 90 bileet.

Oletteko te juhlineet 50v?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa juhlistaa!

Elämäni oikeastaan alkoi 50 vuotiaana, sen jälkeen 2-3 uutta sukupuolikumppania joka viikko ja vieressä ollut kokoajan 18 vuotta nuorempi ihana puoliso.

M.55

Bangkok

Vierailija
22/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

* mummeli * kirjoitti:

Itse en juhlinut. Ollaan papan kanssa lähes saman ikäisiä ja hän on sellaisessa asemassa, että juhlat oli suuret. Minä menin siinä siivellä vaikka kukaan ei tiennytkään minun synttäreistäni.

Itsekseni en pitäisi juhlia, mutta jokainen tietty miettii tämänkin asian itse. Onko lapsia tai sukulaisia, jotka odottavat juhlia? Siltikään ei tarvitse järkätä, jos ei halua.

Heiii!! tuommoinenhan vois toimia meilläkin. Pitää salasynttärit puolison varjolla. Sais järkätä ja tehdä juhlat ja juhlia olematta kuitenkaan kohteena. Mies meillä on se, joka nauttii huomiosta, joten...

No nii-i! Minun ei tarvinnut edes järkätä, kunhan ilmaannuin paikalle ajoissa nätissä koltussa 😊

No joo. Moni haluaa oikeasti juhlistaa omaa syntymäpäiväänsä ja se on ihan hyvä. Itse introverttina ja ihan hiton monta synttäriä jo takana en enää halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aikonut juhlia, eikä miehenikään, joka täytti 50 v. pari vkoa minun jälkeen. Mieheni synttäreistä viikko, niin isäni täytti 80 v. Hänkään ei halunnut juhlia, koska ei halua olla keskipistenä. Tyttöreni täytti 20 v. kuukauden päästä pappansa synttäreistä. Päätimme sitten mieheni ja tyttäreni kanssa, että juhlistetaan kuitenkin kaikki kerralla, jotta pappa saa synttärit "siivellä". Eli vietimme isäni syntymäpäivänä (itsenäisyyspäivä) pienimuotoiset 200 v. juhlat läheisten kanssa. Kivaa oli, eikä kenenkään tartenut olla keskipisteenä, kun synttärisankareita oli 4 kpl. Jos olisimme kaikki juhlineet erikseen, olisi samat porukat pyörineet juhlasta juhlaan kk:n sisällä 😀

Vierailija
24/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea etukäteen!! 🙂🎂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi