Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensimmäinen vuosi pitkän liiton eron jälkeen? Yksinäisyyttä vai villiä seksiä?

Vierailija
04.01.2020 |

Miten sinulla oli?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kuukausi eron jälkeen harrastin ekan kerran toisen kanssa. Sen jälkeen ollut muutamia satunnaisia tyyppejä ja joitakin vakituisempia. Seurustelua en kaipaa, seksiä kelpaisi useamminkin. Nyt erosta lähes vuosi.

Vierailija
22/26 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 5 vuotta selibaatissa, kunnes löytyi uusi rakkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat puoli vuotta meni vapaudesta huumaantuneena, vain bailasin ja matkustelin ja tein ihan mitä mieleen juolahti. Vannoin, etten edes kuse miehiin päin. Sitten tapasin siihenastisen elämäni suurimman rakkauden ja hänen kanssaan oli sitä villiä seksiä sen toiset puoli vuotta. Juttu ei kestänyt ja olin sittemmin aivan hajalla kolme tai neljäkin vuotta. Nyt, toivuttuani, en edes mieti enää miehiä. Elämä (ja yleistäen kyllä se seksikin) on parempaa ilman.

Vierailija
24/26 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin kuukausi eron jälkeen harrastin ekan kerran toisen kanssa. Sen jälkeen ollut muutamia satunnaisia tyyppejä ja joitakin vakituisempia. Seurustelua en kaipaa, seksiä kelpaisi useamminkin. Nyt erosta lähes vuosi.

Kertokaa millaista oli ensimmäinen seksikerta pitkän liiton ja mahdollisen selibaatin jälkeen ihan uuden kumppanin kanssa? Oliko outoa? Kiihotuitteko paljon ? Nautitteko orgasmeihin asti? Pitikö neuvoa toista mitä haluat?

Vierailija
25/26 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ja näköjään toinenkin vuosi kokonaan ilman.

En kaipaa irtosuhteita, mutta nyt kun aikaa on kulunut niin olen alkanut kaipaamaan miestä. En pelkkää seksiä (toki sitäkin), vaan miehen läsnäoloa ja läheisyyttä, elämän jakamista.

Olisi ihanaa vielä saada rakastaa ja tulla rakastetuksi. Ehkä joskus.

Vierailija
26/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 -vuotinen parisuhde, jossa 2 viimeistä seksitöntä, miehen totaalihaluttomuuden vuoksi. Eron jälkeen pari kuukautta elelin onnellisena vain lasteni kanssa, kunnes kaveri houkutteli viihteelle. Olin ihan fiiliksellä ettei ketään kiinnosta, mutta sitten pikkutunneilla päädyinkin kivan miehen hotellihuoneeseen. Mietin että olen ihan surkea ja lösähtänyt kylmän suhteen ja lastensaannin jäljiltä mutta mies oli ihan otettu ja koki kuulemma ennenkokemattomia asioita. Olin aivan ihmeissäni mutta iloinen, rohkaistuin.

Siitä meni muutama kuukausi itsekseni, sitten tapasin vähän itseäni nuoremman miehen jonka kanssa oli fwb-suhde aika pitkään, itseasiassa hän haluaisi edelleen, lähes 3 vuoden jälkeenkin. Hänen jälkeensä olen saanut mielettömän hyviä kokemuksia hienoilta seksikumppaneilta. En ole missään vaiheessa halunnut parisuhteeseen, mutta tällaista suosiota en olisi ikinä uskonut, kun exsuhteessa sai kokea itsensä pullukaksi harmaavarpuseksi. Toivoin hyvää seksisuhdetta, mutta omilla vapauksilla ja kumpaakin on riittänyt :)