Ensimmäinen vuosi pitkän liiton eron jälkeen? Yksinäisyyttä vai villiä seksiä?
Kommentit (26)
Pidin matalaa profiilia, sillä heti kun kaverit alkoivat kuulla että olen sinkku, he alkoivat piirittää minua ja yrittivät päästä panemaan minua. Eikä huvittanut olla puutteessa olevien kaverimiesten mällipatjana.
Uutta miestäkään en ole halunnut.
Vibraattorin kanssa seksi on taivaallista :D En enää huoli oikeaa miestä ollenkaan.
Eipä ollut villiä seksiä ennen tätä pitkää liittoa, eikä oikein enää sen aikanakaan.
Seitsemän vuotta olen nyt ollut eron jälkeen yksin ja ilman seksiä.
4 vuotta erosta. Olen ollut yksin ja ilman seksiä.
Kolme vuotta täydellistä selibaattia, kunnes tapasin toisen eronneen. Molemmilla takana pitkä vähäseksinen liitto, ja sitä nyt urakalla kompensoidaan. 😅
3v ja ilman, mutta eipä sitä ollut sitä ennenkään 7 vuoteen, antaa olla on täällä muutakin tekemistä
Sitä vaan jatkoi seksitöntä elämää seksittömän liiton jälkeen.
Ihan yksin olen ollut, omasta halusta. Nyt pian tulee vuosi täyteen. Eikä se ero tee minusta mitään ympäriinsä p*neskelijaa, minusta vähän outoa kun aina ajatellaan niin eronneista. Ihan yhtä tarkka olen sänkyseurastani kuin ennenkin ja irtosuhteet on ehdoton ei.
Kyllä sitä halusi odottaa, että löytyy tosi hyvä kumppani. Ja löytyihän se, mutta meni muutama vuosi ilman.
Ihanaa rauhaa oli ensimmäinen vuosi. Toisen vuoden jälkeen sitten villiä seksiä.
Eka oli seksitöntä liittoa viisi vuotta, nyt vuosi yksinoloa sekä ajoittain seksiäkin.. . Oikeastaan parasta seksiä saanu mitä ikinä, tehny tosi hyvää kyllä. Miestä en oo löytäny enkä tiedä haluisinko ees parisuhdetta enää, olin 20 vuotta aviossa ja sitäkin ennen vaan seurustelin, mutta miehistä kavereita saanu, itseasiassa kuusi hyvää ystävää löytäny eron jälkeen just miehistä :)
Eron jälkeen kun muuttoauto lähti pihasta, alkoi hirvee menovaihe! Latasin tinderin, kävin treffeillä joka päivä, baareissa joka vkl, tapasin kavereita ja pidin hauskaa. Nautin omasta kodista ja vapaudesta todella!
Seurustelua oli, monia lyhyitä kun en sitten ollutkaan valmis luopumaan vapaudesta.
Nyt erosta on 5 vuotta. Olen todellakin rauhoittunut jo aikaa sitten ja seurustelen hyvän miehen kanssa. Vieläkään en ole varma haluanko parisuhdetta. Mutten enää kaipaa yhtään tuota bailausaikaa. Ehkä olisin onnellisin kahdestaan koiran kanssa?
Erosta reilu 3 vuotta. Edelleen yksin ja ilman seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kolme vuotta täydellistä selibaattia, kunnes tapasin toisen eronneen. Molemmilla takana pitkä vähäseksinen liitto, ja sitä nyt urakalla kompensoidaan. 😅
Miksi tätä alapeukutetaan?
Kateudesta?
5kk erosta ja villiä seksiä on ollut, nyt tuntuu ettei enää jaksa eikä kiinnosta. Onneksi on pari kaveria joilta saa tarvittaessa seksiä ilman että tarvii lähteä radalle.
Kun minä en eronnut vaan minusta erottiin. Ensimmäinen puolivuotta meni surussa ja yksinäisyydessä. Sen jälkeen vanhemmalta henkilöltä elämäni parasta seksi ja runsaasti seuraavat puolivuotta. Sitten hiukka omaa aikaa ja uusi parisuhde (vuodeksi) jonka lopetin. Nyt 1,5v niin sanotusti yksin ja ilman seksi.
Olen löytänyt muutaman mukavan sängynlämmittäjän. 8 vuotta lähes seksittömässä parisuhteessa. Nyt en halua parisuhdetta taakakseni, mutta hyvä seksi kelpaa aina. Kaikille en kuitenkaan anna, kemioiden pitää kohdata.
Puoli vuotta meni surressa ja siihen että sain arjen pyörimään. Sitten olikin sitä villiä seksiä =)
N48