Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää onko mies kiinnostunut vai vain mukava?

Vierailija
04.01.2020 |

Törmäilen vähintään viikoittain mieheen, josta olen kiinnostunut. Kyseinen mies antaa ristiriitaisia signaaleja, joten en oikein ota selvää siitä, onko kiinnostus mahdollisesti molemminpuolista. Toisaalta hän on mm. pyytänyt minua hengailemaan kanssaan työpaikalleen ja jäi kerran kiinni tutkailtuaan pikaisesti vasemmassa kädessäni olevia sormuksia, josta tuli väkisinkin mieleen, että hän tarkasti vasemman nimettömän tilanteen. Toisaalta kaikki hänen avaamansa keskustelut ovat olleet ihan perus keskusteluja, joita käydään naapurin papankin kanssa, joten mistään ei oikein saa kiinni. Kaikki keskustelumme ovat lopulta menneet jotenkin vaivaannuttaviksi, ja lopulta jompi kumpi poistuu paikalta keksittyään tekosyyn hiljaisuuden jälkeen. Tuo kutsu tulla hengailemaankin jäi vain roikkumaan, sillä hän heitti sen ehdottamatta mitään päivää. Jotenkin hirveä kynnys vain mennä toivoen, että kutsu on vielä voimassa ja että satun paikalle sellaiseen aikaan, että olen juuri silloin tervetullut. Niinpä tuo kutsukin tuntui jotenkin liian ponnettomalta ollakseen osoitus kiinnostuksesta, vaan väkisinkin ajattelen sen vain olleen kohteliaisuus, jota ei odotetakaan toteutettavan. Mistä ihmeestä tässä nyt pitäisi päätellä, onko hän mahdollisesti kiinnostunut vai vain ystävällinen?

Jos joku nyt seuraavaksi neuvoo aloitteen tekemistä tai jopa oman kiinnostukseni suoraan puheeksi ottamista, niin ei tule kesää. Olen aivan liian ujo, ja kaiken lisäksi tilanne voi äityä todella vaivaannuttavaksi, sillä törmäilemme toisiimme väkisinkin aika ajoin...

Neuvoja? Tai edes muita vastaavassa ongelmassa rypeviä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähesty sitä valeasussa. Pomo piilossa tyylin. Näet että onko muillekin yhtä mukava

Vierailija
22/22 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tekosyyllä yhteinen päiväkahvi tai lounas? Voisit itse vinkata, että on nälkä, lähdetkö syömään? Siitähän olisi helppo jatkaa suuntaan tai toiseen, pallo jää hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla