Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pariskunnat nukutte yhdessä? Missä asennossa?

Vierailija
04.01.2020 |

Nukutteko lusikassa?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miten-nukut-kumppanisi-vieressa-ase…

Lusikka-asento ahdistaa ja koen sen hipelöintinä. Miehen pitää olla lähellä ja kasvokkain suojelemassa yöllä naistaan.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nukutaan 69-asennossa, mutta joskus saatetaan myös esim. koira-asennossa tai lähetyssaarnaajassa.

Vierailija
42/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä nukutaan eri huoneissa. Päiväunia usein lusikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään häiritse kumppanin piereksintä? Olen herkkäuninen ja olisi tosi romanttista nukkua lusikassa, joskus on kokeiltukin. Mutta hän pystyy "lahjakkaasti" pieremään unissaan johon tietysti herään, ellen ole aiemmin herännyt kuorsaukseen. Hän myös huitoo ja heiluu unisaan, kerran täräytti kyynerpään silmääni. Ainoa vaihtoehto on nukkua eri huoneissa.

Vierailija
44/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nukuttiin aina omilla puolilla sänkyä, ei väliä, oliko selkä toiseen päin vai kasvot, kunhan oli oma peitto ja oma tila sängyssä. Sitten mies aloitti jatkuvan, jokaöisen kuorsaamisen, minkä seurauksena nukutaan eri huoneissa. Eipä onnistu silloin lusikat.

Vierailija
45/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lusikassa kunnes tulee liian kuuma ja asento vaihtuu kumpikin omalle puolelleen 😴

Lusikka näyttää olevan hetkellinen suosikkiasento mutta voisiko joku kertoa miksi se on niin suosittu? Inhokkiasento numero yksi.

Vierailija
46/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat omilla puolillamme. Minä nukun aina vasemmalla kyljellä, ja tällöin minun pitää saada olla kääntyneenä poispäin vierellänukkujasta, koska muuten hänen hengityksensä voi häiritä minua puhaltaessaan kasvoilleni. Miehen tönin aina nukkumaan oikealla kyljellään, koska hän kuorsaa, enkä ihmistä voi oikein töniä itseäni vasten :D Nukumme siis yleensä selät vastakkain.

Vierailija
47/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä lusikointi on mukavaa, mutta nukkumiseen haluan oman tilan ja rauhan. Vähän epäilys että me miehet kaivataan enemmän omaa tilaa nukkumiseen ja naiset välillä ymmärtää sen väärin (etteikö me rakastettaisi tarpeeksi)?

Mulle tulee tuosta mieleen se, että nainen haluaisi hellyyttä illalla ja siksi toivoisi nukahtavansa lusikassa tai muuten kosketuksissa.

Mies taas saattaa kiihottua ollessaan isona lusikkana, jolloin nukkumisesta ei tule mitään. Eli käytännössä seksiä tulisi olla ensin ja sitten vasta voi nukahtaa lusikkaan.

Toinen vaihtoehto on se, että miehelle tulee helpommin kuuma lähekkäin nukkuessa kuin naiselle.

Vierailija
48/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään ilman ihokontaktia, kasvot eri suuntaan ettei hengitys osu/ haise nenään. Eri huoneessa olisi paras.

N33

Vierailija
49/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme pysty nukkua lusikassa, koska mies on niin kuumaverinen, että a, alkaa hikoilemaan lusikassa pitempään ollessa, b, kuumentaa myös minut niin että alan tuskastua. Sama mies kulkee kesät talvet reijällisissä crocseissa, ilman takkia  ja ilman pipoa/hanskoja. Vasta pitempään ulkona ollessa laittaa takin päällensä. Pitkiä kalsareita ei käytä koskaan.

Vierailija
50/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketään häiritse kumppanin piereksintä? Olen herkkäuninen ja olisi tosi romanttista nukkua lusikassa, joskus on kokeiltukin. Mutta hän pystyy "lahjakkaasti" pieremään unissaan johon tietysti herään, ellen ole aiemmin herännyt kuorsaukseen. Hän myös huitoo ja heiluu unisaan, kerran täräytti kyynerpään silmääni. Ainoa vaihtoehto on nukkua eri huoneissa.

Miksi mies ei mene miestenhuoneeseen ulostamaan, haisemaan ja pieremään? Onneksi oma mies osaa kunnioittaa, rakastaa ja käyttäytyä.

Vierailija
51/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme pysty nukkua lusikassa, koska mies on niin kuumaverinen, että a, alkaa hikoilemaan lusikassa pitempään ollessa, b, kuumentaa myös minut niin että alan tuskastua. Sama mies kulkee kesät talvet reijällisissä crocseissa, ilman takkia  ja ilman pipoa/hanskoja. Vasta pitempään ulkona ollessa laittaa takin päällensä. Pitkiä kalsareita ei käytä koskaan.

Se on -emme pysty nukkumaan lusikassa-, eikä nukkua. Ohis-

Meillä nukutaan kumpikin omalla puolella, minä halailen tyynyä mutta pidämme toisiamme kädestä kiinni läpi yön.

Vierailija
52/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lusikassa kunnes tulee liian kuuma ja asento vaihtuu kumpikin omalle puolelleen 😴

Lusikka näyttää olevan hetkellinen suosikkiasento mutta voisiko joku kertoa miksi se on niin suosittu? Inhokkiasento numero yksi.

Kai ymmärrät miten makuasiat toimii? Miksi se sinulle on inhokki? Itse tykkään kun siinä on hyvä olla, pääsee lähekkäin, voi suukotella toisen niskaa, hyväillä helposti vartaloa. Nukkuessa siinä on kuin pesässä, on lämmintä, turvallinen tunne, ja tuntuu hyvältä ja rauhoittavalta kun tuntee toisen hengityksen tahdissa rintakehän omaa selkää vasten. Tykkään myös kun miehen kädet on ympärilläni ja kasvot niskaa vasten. Intiimi, mutta rauhallinen ja lempeä asento.

Vierailija
53/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät miten makuasiat toimii? Miksi se sinulle on inhokki? Itse tykkään kun siinä on hyvä olla, pääsee lähekkäin, voi suukotella toisen niskaa, hyväillä helposti vartaloa. Nukkuessa siinä on kuin pesässä, on lämmintä, turvallinen tunne, ja tuntuu hyvältä ja rauhoittavalta kun tuntee toisen hengityksen tahdissa rintakehän omaa selkää vasten. Tykkään myös kun miehen kädet on ympärilläni ja kasvot niskaa vasten. Intiimi, mutta rauhallinen ja lempeä asento.

Ymmärrän, mutta lusikoille on ainoa paikka tässä taloudessa keittiössä. Hyvä jos toimii teillä, mutta meillä paras on olla kasvokkain.