Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pariskunnat nukutte yhdessä? Missä asennossa?

Vierailija
04.01.2020 |

Nukutteko lusikassa?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miten-nukut-kumppanisi-vieressa-ase…

Lusikka-asento ahdistaa ja koen sen hipelöintinä. Miehen pitää olla lähellä ja kasvokkain suojelemassa yöllä naistaan.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisängyssä, mutta kuitenkin muutama kymmenen senttiä väliä, ja molemmilla omat peitot ja tyynyt. Näin molemmat saavat pyöriskellä yöllä omaan tahtiinsa. Lusikoinnit, läheisyys ja pussailut hoidetaan illalla ja aamulla. Joskus nuorina kokeilimme ihan lähekkäin nukkumista, mutta molempien unen laatu kärsi.

Vierailija
22/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten miehen käsi naisen ympärillä, lusikassa, tai nainen miehen kainalossa. Välillä selin toisiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lusikassa ja miehen muna on aina mun sisässä, yleensä takaröörissä <3

Niin ja unohdin mainita, että olen mies

Vierailija
24/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtuvissa asennoissa harvemmin nukutaan ihan kiinni toisessa mutta välillä niinkin.

Vierailija
25/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka-asennossa

Vierailija
26/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lusikassa ja miehen muna on aina mun sisässä, yleensä takaröörissä <3

Sullapas löysä perse taitaa olla.

Vierailija
27/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heitän toisen jalkani miehen yli tai mies laittaa kätensä mun yli. Nämä kaksi asentoa meillä.

Vierailija
28/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naamakkain ei pysty kun toisen lämmin hengitys naamalla häiritsee. :D Sinkkuna sivusta.

Olet sinkkuna parisuhteessa?

Vierailija
29/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni näyttää nukkuvan lusikassa, eikö teitä häiritse haiseva mies?

Vierailija
30/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukutaan omilla puolillamme emmekä hipelöi mitenkään. Molemmat ollaan herkkäunisia.

Tämä, lisäksi sänky on 2,10 leveä.

Vierailija
31/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että sun mies haisee,ei tarkoita että kaikki miehet haisee

Vierailija
32/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että sun mies haisee,ei tarkoita että kaikki miehet haisee

Tarkoitin muiden ukkoja, omani ei haise pahalle.

Vierailija
33/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikassa alotellaan nukkuminen, mutta kyllä sitä unissaan sitten molemmat vaihtaa asentoa.

Vierailija
34/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukutaan vähän miten sattuu. Joskus kasvot vastakkain sylikkäin, minä joskus miehen kainalossa, lusikassa kumminkin päin (välillä mies lusikoi minut, välillä minä lusikoin miehen), välillä nukutaan sikin sokin koska minä tykkään nukkua mahallaan ja miehellä tulee usein kuuma. Ei siis koko yötä välttämättä olla kosketuksissa, mutta hyvin usein herään keskellä yötä kun mies unissaan havahtuu minun olevan erillään ja kaappaa tiukkaan syleilyyn :) <3

Vierailija
35/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyljellään sängyssä ja mies sohvalla. Nukahtaa sinne aina ja tulee sänkyyn 04. Itse nousen 06

Vierailija
36/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikassa kummin päin vain tai mies selällään ja mä kyljelläni, pää hänen rinnan päällä. Välillä myös kyljellään naamat toisiimme päin. Olen lyhyempi ja nukun sen verran alempana, ettei kumpikaan höngi toistaan naamaan. Kädet toistemme ympäri ja mieluusti jalatkin jotenkin solmussa. Jos olen pikkulusikkana, niin laitan hiukset pään alle, ettei miehen tarvitse yrittää hengittää niitä.

On vain niin mukavaa nukkua ihan lähekkäin. Yöllä voidaan pyöriä erillemme ja jossain välissä taas toisen kainaloon. Molemmat ovat aika rauhallisia nukkujia.

Vierailija
37/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla hetki halailua ja silittelyä lusikassa tai kainalossa tai miten milloinkin. Mies sitten vetäytyy vähän kauemmas, mutta jättää yleensä käden mun iholle (rinnan päälle, kylkeä vasten tai ihan pitää kädestä). Aamuisin kun herää, ottaa kainaloon ja torkuttaa hetken, silittelee ja vaan nautitaan siitä läheisyydestä. Nousee aamupuuhiin klo 7, käy pussailemassa aina vielä ennen kuin lähtee töihin klo 8. Itse nousen tuolloin kasin aikaan/jälkeen.

Vierailija
38/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten milloinkin. Useimmiten kuitenkin omilla puolilla erillään. Ennen nukkumaanmenoa halitaan tietty ja aamulla (viikonloppuisin). Mutta unen laatu on paras, kun en ole kiinni kenessäkään. Yhdessä 6 vuotta, parisuhde toimii erittäin hyvin.

Vierailija
39/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä sylikkäin ja halaten mennen tullen, yöt omissa makuuhuoneissa kuorsaten. Kumpikin on erittäin herkkiä nukkujia ja unettomuudesta kärsiviä ja vielä erirytmisiä. Illalla jomman kumman parisängyssä halitaan ja luetaan, mutta sitten siirrytään omiin parisänkyihin. Toiminut jo 45 vuotta.

Vierailija
40/53 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikassa kunnes tulee liian kuuma ja asento vaihtuu kumpikin omalle puolelleen 😴