Miten pariskunnat nukutte yhdessä? Missä asennossa?
Nukutteko lusikassa?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miten-nukut-kumppanisi-vieressa-ase…
Lusikka-asento ahdistaa ja koen sen hipelöintinä. Miehen pitää olla lähellä ja kasvokkain suojelemassa yöllä naistaan.
Kommentit (53)
Nukutaan omilla puolillamme emmekä hipelöi mitenkään. Molemmat ollaan herkkäunisia.
Ennen nukahtamista sylikkäin, lusikassa tai vastakkain, tai miten vaan. Kun uni tulee, erillään. Kun molemmat hereillä, taas syliin 😊
Lusikassa nukutaan ainakin osa yöstä. Usein vielä niin, että minä olen "isolusikka", vaikka mies on minua paljon kookkaampi. Yöllä sitten herään siihen kun liian pystyasennossa, miehen ympärillä oleva käteni on ihan puutunut :D
Toki nukumme myös erillään, välillä tuupimme toisiamme, viemme peittoa jne, kuten varmasti lähes kaikki parit.
Illalla lusikassa kunnes nukahdetaan ja kumpikin menee omille puolilleen. Aamuisin yleensä halaillaan (eli lusikassa puolinukuksissa) yhden torkutuksen verran.
Siitä on tutkimuksiakin, että muutamakin minuutti halailua joka päivä parantaa parisuhdetta.
Olemme olleet yhdessä kohta 10 vuotta ja ei ikinä menty pahalla päällä/etäisinä toisillemme/riidoissa nukkumaan.
Me nukumme tiukasti omilla puolillamme ja mieluiten vielä kasvot toiseen suuntaan. Jos kasvoni ovat mieheeni päin, jään kuuntelemaan hänen hengitystään ja jostain syystä hänen hengitysrytminsä tarttuu minuun. Koska meillä on kuitenkin eri hengitysrytmi, minulla sekoaa hengittäminen kokonaan.
Itse en tiedä mistä tuo hengitysrytmin automaattinen matkiminen johtuu, mutta en todellakaan siis mielelläni nuku kasvot mieheeni päin. Näinkin oudosti voi siis olla.
Vierailija kirjoitti:
Ennen nukahtamista sylikkäin, lusikassa tai vastakkain, tai miten vaan. Kun uni tulee, erillään. Kun molemmat hereillä, taas syliin 😊
Mikä lusikka-asennossa on niin kiehtovaa? Minua ahdistaa kyseinen asento
Miten milloinkin. Liian lähellä koko yö tulee kuitenkin liian kuuma.
Eri huoneissa. En tiedä miten vaimo nukkuu, minä pyörin miten milloinkin ja väillä kissa pomppaa kylkeen kehräämään ja lämmittämään.
Naamakkain ei pysty kun toisen lämmin hengitys naamalla häiritsee. :D Sinkkuna sivusta.
Lusikassa tai sit niin että mun pää on miehen rinnan päällä ja jalat kietoutuneina toisiinsa,jo 8v näin<3
Yleensä erillään mutta niin, että jalat koskettavat/nilkat ristikkäin. En tiennytkään että muutkin nukkuu näin, ennen kuin luin :D Välillä lusikassa niin että minä (nainen) olen isolusikka. Pikkulusikkana olo ahdistaisi.
Näin miehenä lusikointi on mukavaa, mutta nukkumiseen haluan oman tilan ja rauhan. Vähän epäilys että me miehet kaivataan enemmän omaa tilaa nukkumiseen ja naiset välillä ymmärtää sen väärin (etteikö me rakastettaisi tarpeeksi)?
Minä spagaatissa ja mies päällään seisten.
Lusikat-asennossa. Muna melkein pyllyssä.
Varpaat yhdessä ja naamat vastakkain
Erillään, torkkua saatetaan sylikkäin. Nykyään yleensä yksi tai kaksi lasta välissä.
Lusikassa ja miehen muna on aina mun sisässä, yleensä takaröörissä <3
Oma tila on minulle nukkuessa ehdoton ja mieluiten selkä puolisoon päin. Haluan nukkua ihan omassa rauhassani ilman hipelöintiä, kutittavia karvoja ja lämmintä hengitystä omalle naamalle. Välillä jalat kohtaavat ja se on ok. Jos menemme yhtä aikaa nukkumaan tai heräämme ennen lapsia, on kiva nauttia toisen läheisyydestä.
Eri huoneissa aina kun mahdollista.