Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimeentulotukea maksetaan siis puhelin ja nettilaskuihinkin!

Vierailija
04.01.2020 |

Ja vaatteisiin ja vaikka mihin. Ja sitten vielä joku viisisataa hupirahaa? Ei ihme jos ei työt maistu.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä makseta, kun ne pitää maksaa itse siitä perusosasta. Samoin vaatteet ja ruuat jne.

Mistä ihmeestä oot saanut tollasta päähäsi?

Luin täältä, että perusosa kattaa nuo puhelin ja nettilaskut ja muut.

Täältä? Et voi hirveän koulutettu olla, jos pidät tätä luotettavana lähteenä. Mikä tarkoittaa sitä ettet oikein osaa hakea tietoa.

Vierailija
62/62 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää "normaalit" ihmiset on niitä joilla on omaisuutta ja ovat vinkumassa tukia "hädän" keskellä.  Sit itketään kun kukaan ei auta vaikka ois omaisuutta mitä myydä.

No tästä mä olen eri mieltä. Kaikille pitäisi maksaa samat tuet varallisuudesta riippumatta.

Ne jotka on säästänyt -> rangaistaan, ja ne jotka ovat rillutelleet rahat vain palkitaan. 

Aivan päätön järjestelmä!!

Zinccis

Se on juurikin näin. Järjestelmä tavallaan palkitsee toimettomuuden ja vastuuttomuuden antamalla rahaa asiansa sössineille. Vuokravelkoja maksetaan uudestaan ja uudestaan lapsiperheille. Etenkin naapurimaista tulevat osaavat kyllä nostaa asumistuet itselleen ja vuokravelat jäävät sosiaalitoimelle...

Jokainen sosiaalityössä toiminut näkee järjestelmän järjettömyyden. Ei ihme, ettei työnteko maistu, kun tukien virta loppuu ja palkalla ei elä kummoisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän