Kun kaikki pariutumissuunnat ovat tukossa
Tinder - ei mitään
Baarit - ei mitään
Työpaikka - ei mitään
Harrastukset - ei mitään
Kansanopiston pitsinnypläyskurssit - ei mitään
Tiedostan kyllä, että en ole kaikkein haluttavin tai kiinnostavin mies, mutta en varmasti ihan siellä toisessakaan päädyssä. Kriiterini eivät ole katossa ja olen valmis tutustumaan myös ihmisiin, jotka eivät ehkä ensivaikutelmalta edusta sitä jota etsin. Olen nyt jo niin kauan lyönyt päätäni seinään, että olisi kiva, jos joku kertoisi voiko tämä tästä parantua vai pitääkö tyytyä kohtaloonsa omia polkujaan yksinäisenä kulkevana miehenä.
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun vaan täytyy hakea vielä lisää niitä paikkoja tutustua ihmisiin ylipäätään. Mikäli noissa kuitenkin olet tavannut potentiaalisia kumppaniehdokkaita niin sitten sinussa on jpkin vika ulkonäössä tai käytöksessä.
Tämä on inhottavasti sanottu ihmiselle joka edes yrittää löytää ihmisiä. Olet kyllä huono ihminen.
Ap yritä vaan niin kehityt siinä koko ajan. Pahinta on jäädä ja rappeuttaa sos taitonsa.
Yrittäminen on pidemmän päälle hieman turhauttavaa, jos ei edes hieman vastakaikua saa. Muutenkin tuntuu, että pariutuminen on siirtynyt erilaisiin sovelluksiin ja niissä en ole ikinä pärjännyt. Sitten on tietenkin tuolla ihmisten ilmoilla liikkuminen, mutta sieltä pitäisi vain löytää tilanne ja paikka, jossa keskustelun aloittaminen olisi luonnollista ja jossa ei tarvitsisi olla yömyöhään humalaisten ihmisten keskellä.
ap
Sinulla on kynäilytaitoja, joten parhaat mahdollisuudet menestyä ovat juurikin deittisovelluksissa, jossa voit kirjoittaa itsesi jonkun naisen sydämeen. Pientä huumoria mukaan profiiliin. Live-tutustumiset ovat ainakin minulle, introvertti-naiselle, täysin poissuljettu ajatuskin. Netissä on helppo vaihtaa ensimmäiset kuulumiset ja selvittää, onko jotain yhteistä toisen kanssa. Sen jälkeen live-tapaaminenkin on helpompaa.
Tärkeintä on laittaa profiili kuntoon, jos hakee netissä seuraa. Kuva on todella tärkeä. Jos olet kalju, voit käyttää hattua. Jos olet lihava, ole tarkka kuvakulmassa. Jos iho on huono, ota kuva riittävän kaukaa. Valitse tausta tarkasti. Käytä sellaista taustaa, joka kertoo jotain mieltymyksistäsi, esim. metsä, kaupunki, ranta, baaritiski... ei kuvaa vessan peilistä. Älä ota ulkokuvaa pilvisenä päivänä ja valitse myös tarkkaan kuvan muut värit. Käytä vaatteita, joissa viihdyt, mutta pue silti siistit ja ehjät vaatteet. Käytä bändipaitaa vain, jos kyseinen bändi on sinulle todella tärkeä ja toivot ehdottomasti samaa musiikkimakua kumppaniltasi. Jos silmälasisi kaipaavat kipeästi päivitystä, voit ottaa ne pois. Ja käydä ostamassa uudet, kun pääset treffeille.
Hei Veljet, tässä mun stoori. Mä käytän noin 10 tuntia viikossa, joka viikko vuoden ympäri, seurustelukumppanin aktiiviseen etsintään erilaisilla tavoilla. Kaksi vuotta tätä nyt takana, siinä ajassa vähemmän kuin 10 naista suostunut treffeille, niistä kahden kanssa ollut muutaman kuukauden seur.. eikun "tapailua" ja kummastakin tekstaridumppaus. Arvaa kummin päin.
Tämä käy toisesta työstä. En ole ruma, tyhmä, köyhä enkä urpo, treffit useamman kerran kestäneet kokonaisen päivän joten seurakin hyvää
Jos en olisi näin aktiivinen, saldo olisi nolla ja pysyisi nollana. Pallo on 100% naisilla. Mutta jostain syystä ne ei vaan halua seurustella eikä edes tutustua muhun, eikä suhunkaan, veli hyvä
Tilanne on täysin eri kun poistat itsesi Suomen kamaralta. Opettele vl-reissaus eu-alueella. Tinder passport vähintään 2 viikoksi ennen reissua kohdekaupunkiin. Suomen ulkopuolella on vielä elämää ja iloa. You can thank me later.
Vierailija kirjoitti:
Mene paritansseihin tai näyttelijäkerhoon, jos ne kiinnostaa yhtään.
Hyvä vinkki. Taitava tanssija saa helposti itselleen illan kauneimman naisen. Pituus tai ulkonäkö ovat toissijaisia, joten kannattaa panostaa tanssitaitoon. Kaupan päälle saa liikunnan riemua ja tapaa paljon uusia mukavia ihmisia. Kannattaa aloittaa tanssikursseilta.
Kannattaa huomata, että mitä kiinnostavampi nainen, sitä kriittisemmin hän tulkitsee sinua. Todennäköisesti siis. Kiinnostavassa naisessa on se huono puoli, että käytöksesi häntä kohtaan todennäköisesti on takertuvampaa.
Vierailija kirjoitti:
Miesvihapalstalla on taas miesvihapalstan vastaukset. Voi luoja. Ap, tajuatko että et menetä naisissa yhtään mitään?
Entäpäs, jos mä itse teen omat päätökseni tämän asian suhteen? Sä voit mennä omaa tietäsi ja mä meen omaani.
ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla paljon ystäviä, ihan kumpaa sukuouolta tahansa? Ystävien kautta voi löytää seuraa, kyllä kaikki yleensä jonkun sinkun tuntee. Ja sitten on tavallaan jo "suositus" siltä kaverilta.
Ystäväni ovat jo pariutuneet ja perheellistyneet. Olen myös ollut jo sen verran kauan sinkkuna, että eivät he varmaan usko mun löytävän ketään ja eivät halua kavereitaan tähän sotkea. Oli mulla nuorempana jotain juttua kavereiden kavereiden kanssa, mutta siitä on jo aikaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
AP, onko sulla ystävinä naisia? Ystävyydestä voi joskus kehittyä suhde, ja naispuolisten ystävien kautta saattaisit tavata heidän ystäviään jne. Minkä ikäinen olet? Jos et ole "vanha" (50+), niin ei todellakaan kannata luovuttaa vielä, sanoivat muut mitä tahansa. Ja jos tinder on ainoa netissä mitä käytät, niin luo tilejä myös nettideittisivustoille. En henk.koht tunne yhtään naista joka etsisi tinderistä vakavaa suhdetta. Seksiseuraa kyllä.
Oma suhteeni alkoi ystävyydestä, siksi suosittelen etsimään naispuoleisia ystäviä. Niitä toisen "puutteita" on helpompi katsoa läpi sormien kun tuntee ihmisen ja mieltyy tämän persoonaan, toisin kuin treffaillessa. Harva haluaa enää jatkaa tapailua jos ei pidä esim. ulkonäöstä ja silloin et saa edes tilaisuutta tuoda esille omaa persoonallisuuttasi (mikä toivottavasti on vahvin puolesi, koska se on loppupeleissä se tärkein).
En ole määritelmäsi mukaisesti vanha, mutta en enää nuorikaan. Profiilin perustamista deittisivustolle olen harkinnut. Joskus vain, kun niitä käytin olivat ne hyvin hiljaisia ja voi olla, että ovat nimenomaan Tinderin myötä vielä entisestään hiljentyneet. Voisihan tuota silti kokeilla. Ei siinä mitään menetäkään.
Olet oikeassa tuosta ystävyydestä. En tosin tiedä mistä tässä vaiheessa elämää voisin naispuoleisia ystäviä löytää, mutta jos tuossa onnistuisin olisi se varmasti mulle sopivin reitti mahdolliseen parisuhteeseen. Voisi edetä hitaammin, ei tarvitsisi heti lyödä kaikkia valtteja tiskiin ja se pahin paine poistuisi, kun tavoite ei olisi nopeasti hurmata vaan ajan myötä katsoa tuleeko jutusta mitään. Ja jos ei tule, niin olisi silti ystävyys tallella.
ap
Ei sinne kursseille auta mennä tuppisuun istumaan ja odottaa, että joku tulee iskemään. Hanki harrastuksia, joissa on tapahtumia yms joissa mahdollista tavata ihmisiä rennoissa merkeissä.
Älä luovuta, kyllä sinä vielä sen sielunkumppanisi löydät.
Omasta mielestäni sellaiset rennot karaokebaarit ovat hyviä paikkoja tutustua uusiin ihmisiin. Niissä ollaan liikenteessä haku päällä ja silmät auki.
Jatka vaan yrittämistä. Pitää tavata paljon ihmisiä ennenkuin molemmin puolin sekä natsaa, että elämäntilanne on sopiva.
Jos sinulle potentiaalisesti sopisi n. joka kahdeskymmenes nainen (=viisi sadasta) ja oletetaan naisilla olevan sama tilanne, sinun pitää tavata keskimäärin neljäsataa naista, jotta löydät yhden, joka kiinnostaa sinua ja jota sinä kiinnostat.
Sinuna laajentaisin reviiriäni eli lähtisin kauemmas kalaan.
Kävisin muissa Suomen kaupungeissa viihteellä. Lähtisin Ruotsin-laivalle. Visiteeraisin eri kaupunkien tapahtumissa.
Ja niissä lähestyisin livenä kiinnostavan oloisia naisia. Et menetä mitään.
Mikä kaupunki ap? Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinuna kävisin pietarissa
mies51v
Kävin jo. Stadion oli hieno ja mm-kisojen tunnelma myös.
ap
Kävitkö baareissa? Kuulemma melkomoinen meno keskustassa:-)
mies51v
Entä työkaverit?
Siis oletko heille maininnut sinkkuutesi kuoppaamishaluista? Vaikkei nyt ihan työkaverin kanssa, mutta hehän saattaisivat parittaa sinua omille sopiviksi katsomilleen sinkkututtavilleen. Aika moni voisi tuntea jopa innostusta parittaa tuttujaan ja lähettää heitä sokkotreffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun vaan täytyy hakea vielä lisää niitä paikkoja tutustua ihmisiin ylipäätään. Mikäli noissa kuitenkin olet tavannut potentiaalisia kumppaniehdokkaita niin sitten sinussa on jpkin vika ulkonäössä tai käytöksessä.
Varmasti olen tavannut potentiaalisia kumppaniehdokkaita. Se potentiaali on kuitenkin jäänyt toteutumatta, koska he eivät ole tunteneet samoin minua kohtaan. Ehdottomasti vika on minussa. En minä syytä ihmisiä siitä, että heillä on kriteereitä ja preferenssejä joihin ei kaltaiseni mies mahdu.
ap
No sittenhän sinulla on asiat hyvin kun edes tapaat potentiaalisia ehdokkaita. Ei muuta kuin lisää yritystä, että lopulta osuu kohdalle sellainen jonka kanssa natsaa.
Potentiaalinen nyt oli mun osalta aikamoinen liioittelu. Tai varmasti ovat potentiaalisia, mutta ei niitä kohtaamisia voi tapaamisiksi useinkaan kuvata. Potentiaalisia ihmisiä on, mutta harvoin mä heidän kanssaan edes alkua pidemmälle pääsen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko avata, mitä tarkoitat tuolla, että Tinder ei tuota mitään? Oletko kokeillut nettideittejä myös? Miehenä kannattaa olla useammassa deittisovelluksessa samaan aikaan.
Voin avata. Se tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että en saa matcheja. On hankalaa saada mitään vakavaa, jos ei pääse edes yrittämään.
ap
Ok. Kokeilisin uudestaan paremmalla kuvalla, mutta se on tietysti oma asiasi, mitä haluat tehdä. Tavismiehenä täytyy panostaa kuviin.
Olen kokeillut kymmenillä eri kuvilla. Kaikissa niissä on kuitenkin sama naamani. Sitä en voi vaihtaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinusta huokuu epätoivo. Saat ainakin tuon aloitusviestin perusteella itsesi siltä, ettei sinulla oikein ole mitään hienoja odotuksia vaan odotat, että kunhan vaan joku suht ihmisen näköinen löytyisi. Olisiko paha juttu, jos tavoittelisit jotain tietynlaista? Tuskinpa tilanne enää huononee ainakaan.
Sanot hakanneesi päätä seinään. Tulee mieleen, että ehkä naiset jotenkin säikähtävät ja siksi heidän kiinnostus lopahtaa. Ehkä takerrut liikaa.
Arvasin, että tämän kaltainen tulkinta jossain vaiheessa tehdään. Tilanne ei ole kuitenkaan tuo - ei missään nimessä.
Usein yksinäisillä tai seuran löytämisen kanssa tuskailevilla miehillä oletetaan olevan liian korkeat kriteerit ja stereotypisesti heidän oletetaan kelpuuttavan vain mallitason naiset. Halusin vain kumota omalta kohdaltani tämän olettaman. En tietenkään etsi vain ihmistä. Etsin ihmistä, joka saa minut kiinnostumaan ja viehättymään. Ihmistä, joka tuntee minua kohtaan samoin. Ei se, että olen avoin tapaamaan ihmisiä laajalta skaalalta tarkoita, että kuka tahansa olisi sopiva. Se tarkoittaa sitä, että etenkin näissä deittisovelluksissa ihminen antaa itsestään niin pienen ja rajoitetun kuvan, että vaikka tämä ei minulle täysin olisikaan ns. sopiva, niin uskon silti, että tapaamisen kautta ihmisestä voi paljastua uusia puolia ja nämä puolet saattavat olla niitä joihin huomaankin kiintyväni.
Pään hakkaaminen seinään on metafora. En läheskään aina tavatessani naisen aloita tapaamista pienellä päänhakkaamissessiolla.
ap
Kerro sitten niissä deittisovelluksissa kaikki ne puolet itsestäsi, joihin haluat naisen kiinnittävän huomion. Minä löysin unelmamieheni juuri sen perusteella, miten hän kuvasi itseään. Ulkonäköön en ihastunut, mutta luonne, elämäntilanne, tulevaisuudentoiveet ja harrastukset olivat juuri sellaisia, jotka saivat kiinnostukseni heräämään.
Olen tehnyt näin. Olen tehnyt listoja profiiliin. Olen yrittänyt olla luova. Yrittänyt vangita muutamaan sanaan jotain olennaista itsestäni. Olen ollut tylsän asiallinen. En ole huomannut suuria eroja lähestymistapojen välillä.
ap
Vierailija kirjoitti:
AP, Kuinka monta kertaa olet pyytänyt naista kahville/leffaan/muualle treffeille? Siis suoraan kysynyt, haluaisiko toinen lähteä? Kasvotusten, viestillä, puhelimitse?
Ketä naista?
Kuten tästä ketjusta voi lukea, en ole se supliikein tai itsevarmin mies. Olisi mulle todella suuren kynnyksen ylittämistä tai tilapäisestä mielenhäiriöstä kärsimistä, jos menisin kysymään täysin tuntematonta kanssani kahville. En muutenkaan ymmärrä tuollaista, koska ainakin mä tarvitsen viehätykseen muutakin kuin ulkonäön. Olen mä joitain naisia kysynyt. Se oli silloin, kun oli enemmän tekemisissä esimerkiksi opiskelukaverien kanssa. Nyt aikuisiällä ei tuollaisia tilanteita oikein ole.
ap
No en olettanutkaan, että hakkaisit päätä seinään OIKEASTI :D
Naiset huomaavat ihan pienenkin epätoivon, ja se karkottaa hyvin tehokkaasti. Voi olla kyse aivan pienistä asioista. Siis vaikka et tuntisikaan itseäsi epätoivoiseksi.
Naiset haluavat miehen, jonka muutkin naiset haluavat. Jos mies ei vaikuta siltä, että hänellä on mitään muita vaihtoehtoja, häntä ei kukaan nainen halua.
Tuo, että olet valmis tapaamaan vaikka minkälaisia naisia, kertoo naiselle siitä ettei sinulla ole oikein mitään tekemistä omassa elämässäsi. Eli sinulla on paljon aikaa tavata ihmisiä.