Kun kaikki pariutumissuunnat ovat tukossa
Tinder - ei mitään
Baarit - ei mitään
Työpaikka - ei mitään
Harrastukset - ei mitään
Kansanopiston pitsinnypläyskurssit - ei mitään
Tiedostan kyllä, että en ole kaikkein haluttavin tai kiinnostavin mies, mutta en varmasti ihan siellä toisessakaan päädyssä. Kriiterini eivät ole katossa ja olen valmis tutustumaan myös ihmisiin, jotka eivät ehkä ensivaikutelmalta edusta sitä jota etsin. Olen nyt jo niin kauan lyönyt päätäni seinään, että olisi kiva, jos joku kertoisi voiko tämä tästä parantua vai pitääkö tyytyä kohtaloonsa omia polkujaan yksinäisenä kulkevana miehenä.
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun vaan täytyy hakea vielä lisää niitä paikkoja tutustua ihmisiin ylipäätään. Mikäli noissa kuitenkin olet tavannut potentiaalisia kumppaniehdokkaita niin sitten sinussa on jpkin vika ulkonäössä tai käytöksessä.
Varmasti olen tavannut potentiaalisia kumppaniehdokkaita. Se potentiaali on kuitenkin jäänyt toteutumatta, koska he eivät ole tunteneet samoin minua kohtaan. Ehdottomasti vika on minussa. En minä syytä ihmisiä siitä, että heillä on kriteereitä ja preferenssejä joihin ei kaltaiseni mies mahdu.
ap
No sittenhän sinulla on asiat hyvin kun edes tapaat potentiaalisia ehdokkaita. Ei muuta kuin lisää yritystä, että lopulta osuu kohdalle sellainen jonka kanssa natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Voitko avata, mitä tarkoitat tuolla, että Tinder ei tuota mitään? Oletko kokeillut nettideittejä myös? Miehenä kannattaa olla useammassa deittisovelluksessa samaan aikaan.
Voin avata. Se tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että en saa matcheja. On hankalaa saada mitään vakavaa, jos ei pääse edes yrittämään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihapalstalla on taas miesvihapalstan vastaukset. Voi luoja. Ap, tajuatko että et menetä naisissa yhtään mitään?
Miesvihaako sekin nykyään on kun naiset eivät heti kelpuuta ensimmäistä netistä löydettyä miestä? Jopas :D
Juu, tottakai naisillekin vastataan miesvihapalstalla samalla tavalla. Sinkkunainen on epätoivoinen luuseri, vastenmielinen, juntti ja menetetty tapaus. Niinhän? Näin vastaat naisillekin palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko avata, mitä tarkoitat tuolla, että Tinder ei tuota mitään? Oletko kokeillut nettideittejä myös? Miehenä kannattaa olla useammassa deittisovelluksessa samaan aikaan.
Voin avata. Se tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että en saa matcheja. On hankalaa saada mitään vakavaa, jos ei pääse edes yrittämään.
ap
Ok. Kokeilisin uudestaan paremmalla kuvalla, mutta se on tietysti oma asiasi, mitä haluat tehdä. Tavismiehenä täytyy panostaa kuviin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinusta huokuu epätoivo. Saat ainakin tuon aloitusviestin perusteella itsesi siltä, ettei sinulla oikein ole mitään hienoja odotuksia vaan odotat, että kunhan vaan joku suht ihmisen näköinen löytyisi. Olisiko paha juttu, jos tavoittelisit jotain tietynlaista? Tuskinpa tilanne enää huononee ainakaan.
Sanot hakanneesi päätä seinään. Tulee mieleen, että ehkä naiset jotenkin säikähtävät ja siksi heidän kiinnostus lopahtaa. Ehkä takerrut liikaa.
Arvasin, että tämän kaltainen tulkinta jossain vaiheessa tehdään. Tilanne ei ole kuitenkaan tuo - ei missään nimessä.
Usein yksinäisillä tai seuran löytämisen kanssa tuskailevilla miehillä oletetaan olevan liian korkeat kriteerit ja stereotypisesti heidän oletetaan kelpuuttavan vain mallitason naiset. Halusin vain kumota omalta kohdaltani tämän olettaman. En tietenkään etsi vain ihmistä. Etsin ihmistä, joka saa minut kiinnostumaan ja viehättymään. Ihmistä, joka tuntee minua kohtaan samoin. Ei se, että olen avoin tapaamaan ihmisiä laajalta skaalalta tarkoita, että kuka tahansa olisi sopiva. Se tarkoittaa sitä, että etenkin näissä deittisovelluksissa ihminen antaa itsestään niin pienen ja rajoitetun kuvan, että vaikka tämä ei minulle täysin olisikaan ns. sopiva, niin uskon silti, että tapaamisen kautta ihmisestä voi paljastua uusia puolia ja nämä puolet saattavat olla niitä joihin huomaankin kiintyväni.
Pään hakkaaminen seinään on metafora. En läheskään aina tavatessani naisen aloita tapaamista pienellä päänhakkaamissessiolla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Heitän vakiokommentin: Eiku vaan tuontia kehiin! No ei. Eihän tuota aina välttämättä heti löydykään, jos olet oikeasti etsimässä sitä oikeaa. Näyttelijän saa palkattua vaikka heti seuraavalle viikonlopulle, mutta rakkautta se ei ole.
En halua palkata näyttelijää esittämään itseäni.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mitä olet tinderiin laittanut. Panosta profiiliin ja kuviin.
Minua ei ainakaan nappaa hymyttömät yrmynaamakuvat, enkä kiinnostu niistäkään, joilla ei ole lainkaan kuvausta itsestään ja siitä, mitä on etsimässä.
Vierailija kirjoitti:
Olet liian nirso. Lisäksi laihduta.
Luitko ollenkaan ketjua? Vakoiletko ikkunani takana, josta näet minun olevan laihdutusta tarvitsevassa kunnossa?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinusta huokuu epätoivo. Saat ainakin tuon aloitusviestin perusteella itsesi siltä, ettei sinulla oikein ole mitään hienoja odotuksia vaan odotat, että kunhan vaan joku suht ihmisen näköinen löytyisi. Olisiko paha juttu, jos tavoittelisit jotain tietynlaista? Tuskinpa tilanne enää huononee ainakaan.
Sanot hakanneesi päätä seinään. Tulee mieleen, että ehkä naiset jotenkin säikähtävät ja siksi heidän kiinnostus lopahtaa. Ehkä takerrut liikaa.
Arvasin, että tämän kaltainen tulkinta jossain vaiheessa tehdään. Tilanne ei ole kuitenkaan tuo - ei missään nimessä.
Usein yksinäisillä tai seuran löytämisen kanssa tuskailevilla miehillä oletetaan olevan liian korkeat kriteerit ja stereotypisesti heidän oletetaan kelpuuttavan vain mallitason naiset. Halusin vain kumota omalta kohdaltani tämän olettaman. En tietenkään etsi vain ihmistä. Etsin ihmistä, joka saa minut kiinnostumaan ja viehättymään. Ihmistä, joka tuntee minua kohtaan samoin. Ei se, että olen avoin tapaamaan ihmisiä laajalta skaalalta tarkoita, että kuka tahansa olisi sopiva. Se tarkoittaa sitä, että etenkin näissä deittisovelluksissa ihminen antaa itsestään niin pienen ja rajoitetun kuvan, että vaikka tämä ei minulle täysin olisikaan ns. sopiva, niin uskon silti, että tapaamisen kautta ihmisestä voi paljastua uusia puolia ja nämä puolet saattavat olla niitä joihin huomaankin kiintyväni.
Pään hakkaaminen seinään on metafora. En läheskään aina tavatessani naisen aloita tapaamista pienellä päänhakkaamissessiolla.
ap
Kerro sitten niissä deittisovelluksissa kaikki ne puolet itsestäsi, joihin haluat naisen kiinnittävän huomion. Minä löysin unelmamieheni juuri sen perusteella, miten hän kuvasi itseään. Ulkonäköön en ihastunut, mutta luonne, elämäntilanne, tulevaisuudentoiveet ja harrastukset olivat juuri sellaisia, jotka saivat kiinnostukseni heräämään.
Ap riippuu myös aika paljon siitä missä asut ja kuinka pitkällä säteellä haet kumppania. Helsingissä saisi deitin vaikka joka pvä, jo Tampereella on paljon nihkeämpää saati sitten pienemmissä paikoissa.
AP, Kuinka monta kertaa olet pyytänyt naista kahville/leffaan/muualle treffeille? Siis suoraan kysynyt, haluaisiko toinen lähteä? Kasvotusten, viestillä, puhelimitse?
Minkä ikäinen olet, ap? Onko sinulle esim. naisella olevat lapset este? Mun mielestä kuulostat verbaalisesti lahjakkaalta. On hienoa lukea miehen tekstiä, joka osaa ilmaista itseään hyvin ja kirjoittaa suomenkieltä puhtaasti.
En osaa silti oikein neuvoa muuta, kuin että myös mun mielestä tuo itsetunnon vahvistaminen ei voi ainakaan haittaakaan tehdä, ja että panosta iloiseen olemukseen. Se vetää ihmisiä puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martat
Rauhanyhdistykset
4 euron kaljakuppilat
AA-kerhot
SM-piirit
Ulkoministeriön iltapalaverit
Ensiapupolit
jne.
Onhan näitä paikkoja vaikka miten.
Unohtui tärkein eli k-marketin eteisaulan penkit. Jos ei sielläkään matsaa niin sitten voi toivon heittää?
Meidän K-marketin aulasta on penkit viety pois, kun nuoriso tuppasi niillä maleksimaan. Eli viimeinenkin toivoni meni sitten tässä?
ap
Minulla ainoat muutamat mahikset on tulleet työpaikalla, mutta olen tässä vuosien saatossa havainnut, ettei niistä vaan tule yhtään mitään kun päässä on joku häikkä. Ei vaan jotenkin pysty näyttää kiinnostustaan ja siinäpä se sitten. Nelikymppisiähän tässä jo ollaan, että eipä isompi probleema vaikka samoin mentäisiin vielä muutamakymmentä vuotta. Eiköhän ne lihan himotkin ala vanhempana helpottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun vaan täytyy hakea vielä lisää niitä paikkoja tutustua ihmisiin ylipäätään. Mikäli noissa kuitenkin olet tavannut potentiaalisia kumppaniehdokkaita niin sitten sinussa on jpkin vika ulkonäössä tai käytöksessä.
Tämä on inhottavasti sanottu ihmiselle joka edes yrittää löytää ihmisiä. Olet kyllä huono ihminen.
Ap yritä vaan niin kehityt siinä koko ajan. Pahinta on jäädä ja rappeuttaa sos taitonsa.
Yrittäminen on pidemmän päälle hieman turhauttavaa, jos ei edes hieman vastakaikua saa. Muutenkin tuntuu, että pariutuminen on siirtynyt erilaisiin sovelluksiin ja niissä en ole ikinä pärjännyt. Sitten on tietenkin tuolla ihmisten ilmoilla liikkuminen, mutta sieltä pitäisi vain löytää tilanne ja paikka, jossa keskustelun aloittaminen olisi luonnollista ja jossa ei tarvitsisi olla yömyöhään humalaisten ihmisten keskellä.
ap
Mä vastasin että lopeta etsiminen ja keskity huolehtimaan omasta hyvinvoinnista ja tutustu itseesi. Ihmiset, jotka ovat tasapainossa itsensä kanssa,vetävät puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainoat muutamat mahikset on tulleet työpaikalla, mutta olen tässä vuosien saatossa havainnut, ettei niistä vaan tule yhtään mitään kun päässä on joku häikkä. Ei vaan jotenkin pysty näyttää kiinnostustaan ja siinäpä se sitten. Nelikymppisiähän tässä jo ollaan, että eipä isompi probleema vaikka samoin mentäisiin vielä muutamakymmentä vuotta. Eiköhän ne lihan himotkin ala vanhempana helpottamaan.
Hormonitoiminta alkaa jossain vaiheessa tehdä työtään hyväksesi. 50v on yleinen rajapyykki jolloin naissukupuoli rupeaa kiinnostavuuden sijasta huvittamaan/hirvittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on inhottavasti sanottu ihmiselle joka edes yrittää löytää ihmisiä. Olet kyllä huono ihminen.
Ap yritä vaan niin kehityt siinä koko ajan. Pahinta on jäädä ja rappeuttaa sos taitonsa.
Yrittäminen on pidemmän päälle hieman turhauttavaa, jos ei edes hieman vastakaikua saa. Muutenkin tuntuu, että pariutuminen on siirtynyt erilaisiin sovelluksiin ja niissä en ole ikinä pärjännyt. Sitten on tietenkin tuolla ihmisten ilmoilla liikkuminen, mutta sieltä pitäisi vain löytää tilanne ja paikka, jossa keskustelun aloittaminen olisi luonnollista ja jossa ei tarvitsisi olla yömyöhään humalaisten ihmisten keskellä.
ap
Olet epätoivoinen. Se karkottaa kaikki naiset. Ala heittää jotain flirttiä pikku hiljaa naisille, jotta saat itsevarmuutta. Älä etsi jokaisesta naisesta sulle kumppania, harjoittele naisten kanssa kommunikointia.
Mene paritansseihin tai näyttelijäkerhoon, jos ne kiinnostaa yhtään.
AP, onko sulla ystävinä naisia? Ystävyydestä voi joskus kehittyä suhde, ja naispuolisten ystävien kautta saattaisit tavata heidän ystäviään jne. Minkä ikäinen olet? Jos et ole "vanha" (50+), niin ei todellakaan kannata luovuttaa vielä, sanoivat muut mitä tahansa. Ja jos tinder on ainoa netissä mitä käytät, niin luo tilejä myös nettideittisivustoille. En henk.koht tunne yhtään naista joka etsisi tinderistä vakavaa suhdetta. Seksiseuraa kyllä.
Oma suhteeni alkoi ystävyydestä, siksi suosittelen etsimään naispuoleisia ystäviä. Niitä toisen "puutteita" on helpompi katsoa läpi sormien kun tuntee ihmisen ja mieltyy tämän persoonaan, toisin kuin treffaillessa. Harva haluaa enää jatkaa tapailua jos ei pidä esim. ulkonäöstä ja silloin et saa edes tilaisuutta tuoda esille omaa persoonallisuuttasi (mikä toivottavasti on vahvin puolesi, koska se on loppupeleissä se tärkein).