Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa naiset menemään ruokakauppaan hikisissä jumppatrikoissa? Laiskuus? Vetelyys? Mukavuudenhalu?

Vierailija
04.01.2020 |

Jumppa- ja salitrikoot on tarkoitettu jumppaan ja salille.

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teinitytöt käyttävät juoksuhousuja joka paikassa? Ei ole kyseessä mukavuuden halu tms...

Vierailija
62/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen persvaosta hikinen trikoonainen kun seisoo liukuportaissa edessä niin jollei satu kemiallinen maailma kohtaamaan on tilanne varsin epämiellyttävä. Ei tulisi miehenä mieleenkään lähteä suoraan salilta ihmisten ilmoille.

Onko sinun kuntosaliltasi suora tunneli kotiisi vai miten tämä onnistuu? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teinitytöt käyttävät juoksuhousuja joka paikassa? Ei ole kyseessä mukavuuden halu tms...

Muoti ja mukavuus. Ovat pirun mukavia, usein kotonakin pidän

Vierailija
64/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katseiden kerjääminen.

Vierailija
65/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käyn treenin jälkeen kaupassa, niin osaan ottaa treenikassiin mukaan kuorihousut jotka vedän trikoiden päälle. Enhän minä uimahallistakaan lähde kaupungille uimapuvussa.

Trikoot ovat urheiluvaate, eivät yleishousut. Urheiluvaatteiden tarkoitus on olla käytännöllisiä, ei mikään epätoivoinen ahteriesittely julkisella paikalla huomiota saadakseen. "Look at my ass, PLEASE look at my ass!!!"

Ja ennen kuin joku toope pelaa sen iänikuisen kateuskortin, niin olen taatusti timmimmässä kunnossa kuin 99% näistä trikoopelleilijöistä. Ei vaan ole yhtään kiinnostusta yrittää vimmaisesti herättää ohikulkevien miesten huomiota.

Uimapuvussa ei mennä ihan sen takia, että siinä tulee kylmä.

Minkäslaisissa housuissa saa käydä juoksulenkillä? Saako silloinkaan käydä matkan varrella kaupassa, vai pitääkö ensin juosta takaisin kotiin ja sitten lähteä kauppaan autolla? 

Vierailija
66/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talvella onkin mukavaa palella. Eikö olisi mukavampaa vetää välihousujen päälle lämpimämmät housut?

Vierailija
67/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jaksako selitellä. Kaikki kyllä ymmärtävät; "kato mua, kato mua, mikset sä kato mua??!!"

Huvittavaa😁

Vierailija
68/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää jaksako selitellä. Kaikki kyllä ymmärtävät; "kato mua, kato mua, mikset sä kato mua??!!"

Huvittavaa😁

Ja haluan tehdä tämän nimenomaan kaupassa naama punoittaen, koska..? 

Vierailija
69/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä haluan ihmisten katsovan minua kaupassa, en todellakaan vetäisi jalkaan mitään lenkkareita, juoksutrikoita ja ulkoilutakkia vaan hyvin istuvat housut, tiukan paidan ja saappaat. 

Vierailija
70/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se kauppa on, ja mihin aikaan nämä kauniit, treenilämpimät salikissat tulevat sinne?  Osaisin ajoittaa omat kauppakäynnit samoihin aikoihin.

Vierailija
71/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa on salin vieressä enkä jaksa lähteä kotiin vaihtamaan ensiksi vaatteita ja sitten uudelleen kauppaan. Enkä sen puoleen halua ottaa kassillista vaihtovaatteita mukaan ainoastaan siksi että joku saattaa nähdä minut trikoissa.

Vierailija
72/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä on käyty jumppatamineissa kotimatkalla milloin missäkin😁 koska a) helppoa samalla reissulla ja b) ketä helvetti kiinnostaa? Ei minua ainakaan muiden kaupassakäyntivaatetus. Täytyisi varmaan olla epävarma itsestään ja paheksua kaikkia muita naisia mm. Tällaisesta turhanpäiväisestä asiasta. Mutta kun en jaksa.

Vierailija
73/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se kauppa on, ja mihin aikaan nämä kauniit, treenilämpimät salikissat tulevat sinne?  Osaisin ajoittaa omat kauppakäynnit samoihin aikoihin.

Katso, missä on lähin kuntosali ja ryhmäliikuntalukkari sen sivuilta.

Vierailija
74/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käyn treenin jälkeen kaupassa, niin osaan ottaa treenikassiin mukaan kuorihousut jotka vedän trikoiden päälle. Enhän minä uimahallistakaan lähde kaupungille uimapuvussa.

Trikoot ovat urheiluvaate, eivät yleishousut. Urheiluvaatteiden tarkoitus on olla käytännöllisiä, ei mikään epätoivoinen ahteriesittely julkisella paikalla huomiota saadakseen. "Look at my ass, PLEASE look at my ass!!!"

Ja ennen kuin joku toope pelaa sen iänikuisen kateuskortin, niin olen taatusti timmimmässä kunnossa kuin 99% näistä trikoopelleilijöistä. Ei vaan ole yhtään kiinnostusta yrittää vimmaisesti herättää ohikulkevien miesten huomiota.

Joo niin minäkin laitan kuorihousut talvella päälle salille mennessä ja sieltä tullessa, muulloin en. Kesähelteilläkin pitäisi pitää kuorihousuja jalassa jotta kukaan ei näe naista urheilutrikoissa?? Onko sinusta kaikenlaisten tiukkojen vaatteiden käyttäminen ahterin esittelyä vai miksi et kohdista vihaasi myös tiukkoja farkkuja käyttäviin ihmisiin?

Kannattaa muuttaa Lähi-Itään, siellä ajatuksillesi siitä että nainen on olemassa vain miesten katseita varten saa paremmin vastakaikua kuin yhdessä maailman tasa-arvoisimmista maista, jossa naisen tiukat vaatteet eivät tarkoita että hän haluaisi seksuaalista huomiota miehiltä.

Vierailija
75/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut kaupan kassalla töissä ja ihmiset käyvät siellä jos jonkilaisissa tamineissa. Joku tulee baarivaatteissa, joku urheiluvaatteissa, joku työvaatteissa, joku remonttivaatteissa ja kävipä pari kertaa joku hääpuvussakin. Entä sitten? Miksi juuri salivaatteet olisivat ehdoton virhe, mutta on ihan ok esimerkiksi talkooporukalle hakea eväitä remppavaatteissa? 

Vierailija
76/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä mielenkiintoista miten naiset on saatu aivopestyä pitämään pitkiä kalsareita julkisella paikalla. Ja nykyään noiden pitämisen kyseenalaistajaa pidetään hullumpana kuin niitä jotka kulkee julkisilla paikoilla pitkissä kalsareissa. Hulluksi on maailma mennyt

Vierailija
77/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ala raahata salille shampoota, hoitoainetta, suihkusaippuaa, kasvovettä, kosteusvoiteita, puhtaita vaatteita, ja odotella siellä hiusten kuivumista ennen kuin menen kauppaan.

Olet varmasti ikisinkku ellet muuta tapojasi. En voisi seurustella tuollaisen ankeilija-valittajan kanssa.

Vierailija
78/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt itsekästä, että hikisillä trikoilla tunkeudutaan ruokakauppaan ihmisten ilmoille. Hyi.

Vierailija
79/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, ettei ne välitä v.it t.ua k. aan sun pienestä mielipiteestä

Vierailija
80/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko saada kahvakuulan jälkeiseen nestehukkaan pari sidukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi