Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa naiset menemään ruokakauppaan hikisissä jumppatrikoissa? Laiskuus? Vetelyys? Mukavuudenhalu?

Vierailija
04.01.2020 |

Jumppa- ja salitrikoot on tarkoitettu jumppaan ja salille.

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ala raahata salille shampoota, hoitoainetta, suihkusaippuaa, kasvovettä, kosteusvoiteita, puhtaita vaatteita, ja odotella siellä hiusten kuivumista ennen kuin menen kauppaan.

Tässä taitaa olla taustalla jotain elämänhallinta- ja masennusongelmaa?

Vierailija
42/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Ja toinen on, että onko ihan pakko istahtaa junan/bussin penkille hikisissä ja haisevissa treenihousuissa. Ei tee mieli istahtaa samalle penkille haisulin jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ala raahata salille shampoota, hoitoainetta, suihkusaippuaa, kasvovettä, kosteusvoiteita, puhtaita vaatteita, ja odotella siellä hiusten kuivumista ennen kuin menen kauppaan.

Se onkin joillekin todella raskasta. Joillekin ei. Siksit toiset ovat tyylikkäitä ja raikkaita, toiset homssuisia ja haisevia. Jotkut nappaavat shampoopussukan salille mukaan, toiset joutuvat viimeisillä voimillaan raaaahaaamaan sen.

Kyllä, se on raskasta kantaa ylimääräistä reppua koko päivä kun mukana on jo läppärilaukku. Ihan sama olenko jossain hiton lähikaupassa homssuinen, jos sillä säästyy kantamasta ylimääräistä tavaraa koko päivän.

Vierailija
44/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuhkavuosien hirveä kiire. Sori ap, sinun ahdistus on tässä toissijaista.

Vierailija
45/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin mukavuudenhalu. Koska vähän hiutuneet treenitrikoot on myös mukavat kotihousut, käytän niitä myös kotivaatteina ja saatan olla trikoot päällä ihan ilman treeniäkin. On ne minusta edustavammat kuin nyt päällä olevat roikkuvat colleget. Lähikauppaan en todellakaan viitsi erikseen pukeutua asiallisesti, niissä rytkyissä mennään, jotka sattuu päällä olemaan. Elän ihan muille asioille kuin ulkonäköni miettimiselle.

Ja jos joku kuvittelee, että itsestään huolehtivan naisihmisen treeninjälkeiset hikiatomit on pahin juttu, mitä jengin pyllystä ja vaatteista tekstiilisiin bussinpenkkeihin imeytyy, niin miettipääkä uudelleen.

Vierailija
46/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen persvaosta hikinen trikoonainen kun seisoo liukuportaissa edessä niin jollei satu kemiallinen maailma kohtaamaan on tilanne varsin epämiellyttävä. Ei tulisi miehenä mieleenkään lähteä suoraan salilta ihmisten ilmoille.

Vierailija
47/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen persvaosta hikinen trikoonainen kun seisoo liukuportaissa edessä niin jollei satu kemiallinen maailma kohtaamaan on tilanne varsin epämiellyttävä. Ei tulisi miehenä mieleenkään lähteä suoraan salilta ihmisten ilmoille.

Näh sellainen on vain hyvännäköinen näky. Ja jos et ole koskaan lähtenyt miehenä salilta suoraan ihmisten ilmoille, niin tiedän jo nyt että olet lihakseton riukumies.

Todellinen mies ja todellinen nainen kun ei välitä mitä ihmiset ajattelevat heistä, täten he kulkevat vaikka salikuteissa missä huvittaa.

Vierailija
48/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynainen on hyvin mukavuudenhaluinen minä-minä asenteineen.

Vierailija
49/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa miehet menemään kauppaan hikisissä pieruverkkareissa ja paskaisissa työhousuissa? Vähintään pyhäpuvun prässihousut pitäisi olla jalassa, kun poikkeaa kaupassa makkaraostoksilla.

Vierailija
50/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi näin. Miksi pitäisi olla epämukavuudenhaluinen?

Vierailija
51/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuudenhalu. Joskus laiskuuskin. Ai kauhea jos se kuluttaa kovasti jotain tuntematonta heppua. Deal with it.

Vierailija
52/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeä ohje: seiso KAUEMPANA, paljon kauempana, yökötys.

Vierailija
53/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä aloittajan kanssa! Ja sama koskee niitä kalsarien näköisiä collegehousuja, joita näkee miespuolisillakin jo. Tsiisus sentään.

Vierailija
54/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyn treenin jälkeen kaupassa, niin osaan ottaa treenikassiin mukaan kuorihousut jotka vedän trikoiden päälle. Enhän minä uimahallistakaan lähde kaupungille uimapuvussa.

Trikoot ovat urheiluvaate, eivät yleishousut. Urheiluvaatteiden tarkoitus on olla käytännöllisiä, ei mikään epätoivoinen ahteriesittely julkisella paikalla huomiota saadakseen. "Look at my ass, PLEASE look at my ass!!!"

Ja ennen kuin joku toope pelaa sen iänikuisen kateuskortin, niin olen taatusti timmimmässä kunnossa kuin 99% näistä trikoopelleilijöistä. Ei vaan ole yhtään kiinnostusta yrittää vimmaisesti herättää ohikulkevien miesten huomiota.

Vierailija
55/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikisissä jumppatrikoissa kauppaan menon syy: Salilta/ jumpasta palaaminen ja ruokakaupassa piipahtaminen, kotona sitten suihkuun

Hiettömissä jumppatrikoissa kauppaan menon syy: Ko. henkilö käyttää jumppatrikoita housuina ja menee niissä myös töihin/ kouluun/ asioille ym, toivon mukaan ei kuitenkaan juhliin. Ei välttämättä harrasta liikuntaa lainkaan.

Vierailija
56/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen trikoonkäyttäjä toivoo saavansa katseita osakseen. Kaikki tämän tietää. Sen takia trikoot ovat läpikuultavia, että stringitkin näkyisivät alta.

Vierailija
57/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mukavuudenhaluinen ja itsekäs on se nainen joka pitää huolta kunnostaan ja tekee matkalla ruokaostokset, eikä se mies joka sillä välin piereskelee kotisohvalla ja skippaa molemmat.

Vierailija
58/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ruokakauppa ei ole niin merkittävä paikka, että miettisin erityisesti miten sinne pukeutuisin. Ne vaatteet kelpaa mitkä on päällä ja jos treenien jälkeen pitää käydä kaupassa, todellakin käyn siellä treenivaatteissa.

Vierailija
59/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan näistä jumppairmoista ei ensinnäkään ole koskaan hikinen ja toisekseen kiireinen. Proteiinivanukashyllyllä viivytään tovi kuin toinenkin, välillä snäppiin kuvia ottasko tänään multiproteiiniminttutuplasuklaavanukkaan vai suolamerikinuskitoffeelaktoositonpersekyykkysmoothien. Hevi osastolla pyörähdetään ei kirsikkatomaattien vaan peilien vuoksi. Perse pitää tarkistaa ennen kassajonoa. Saadaan teistä aina hyvät naurut. Vakiotrikoille on jo lempinimet ja päivän pitkävetokohteena on minkä suklaapurkin nappaa tänään.

Vierailija
60/100 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet on kesällä ilman paitaa kaupassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän