Mikä saa naiset menemään ruokakauppaan hikisissä jumppatrikoissa? Laiskuus? Vetelyys? Mukavuudenhalu?
Jumppa- ja salitrikoot on tarkoitettu jumppaan ja salille.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Älkää jaksako selitellä. Kaikki kyllä ymmärtävät; "kato mua, kato mua, mikset sä kato mua??!!"
Huvittavaa😁
Olen keski-ikäinen, ylipainoinen perheenäiti, jota ei ole koskaan elämänsä varrella katsottu kahdesti ihailun vuoksi. Sellainen pyöreä harmaa pallero joka herättää huomiota enintään koollaan tai tummilla silmänalusillaan. Jumppapöksyissä käyn kaupassa jos sellaiset sattuu olemaan jalassa, ja sellaiset sattuu olemaan jalassa jos ne ovat tilanteen kannalta kätevimmät ja mukavimmat (esim. olen tulossa jumpasta tai menossa sinne, tai on kotipäivä jolloin tulee ulkoiltua lasten kanssa 2-3 kertaa ja ne jumppapökät on helpoimmat toppahousujen alla). Ennen kaikkea mukavat, se on ainakin minulla se syy. Jos joku minua niissä pöksyissä vilkaisee toistamiseen, päässä tuskin liikkuu mitään järin positiivista, joten ei, se ei ole jumppapöksyilyni syy.
Jumppa- ja kuntosalit ovat uskomattoman likaisia paikkoja. Ei ihme, että trikoot löyhkäävät. Sitä ei fitness-sankarittaret vain itse huomaa endorfiinihuumassaan.
Mulle on ihan sama missä hikisissä harrastuskamppeissa miehet, naiset ja lapset käyvät kaupassa. Mutta kunpa miehet oppisivat käyttämään sellaisia housuja, joista ei vilku se karvainen työmiehen hymy. Kyllä siinä jää hikiset jumppatrikoot toiseksi.
Melko vähän välitetään millaiset vaatteet mutta puhtaus tai sen puute huomioidaan.
Onkohan tälläkään mitään väliä minkä takia, kun samaan aikaan isännät/emännät paskoo housuunsa röhönaurulla säestäen perheen kanssa illallisella.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan näistä jumppairmoista ei ensinnäkään ole koskaan hikinen ja toisekseen kiireinen. Proteiinivanukashyllyllä viivytään tovi kuin toinenkin, välillä snäppiin kuvia ottasko tänään multiproteiiniminttutuplasuklaavanukkaan vai suolamerikinuskitoffeelaktoositonpersekyykkysmoothien. Hevi osastolla pyörähdetään ei kirsikkatomaattien vaan peilien vuoksi. Perse pitää tarkistaa ennen kassajonoa. Saadaan teistä aina hyvät naurut. Vakiotrikoille on jo lempinimet ja päivän pitkävetokohteena on minkä suklaapurkin nappaa tänään.
Oijjoi! Nyt kävi tunteisiin jollakin sohvan valtaajalla. Sä voisit itsekin kokeilla salitrikoita, tiedä vaikka alkaisit viihtymään niissä ja jopa käymään salilla, mikä olisi tietysti hieno homma.
Jos käyn salin jälkeen kaupassa, niin kuljen niissä salivaatteissa myös kaupassa, ehkä pitkähihaisen paidan vedän päälle. Suihkussa käyn vasta kotona. Viileänä vuodenaikana laitan toki kuorihousut ja takin salivaatteiden päälle. En ole koskaan ajatellutkaan, että jotakin ärsyttää tämä. Ehkä siksi, että ikinä en ole esitellyt itseäni ruokakaupassa, hassu ajatuskin.. :D
hikisen naisen tuoksu suoraan jumpalta on seksikkäintä ikinä. osoittaa jo hyvää elämänhallintaa ja ruumiillista kuntoa.
Mikään ei haise niin pahalle kuin hikinen nainen.
Mainiota tämä muoti, jossa jumppatrikoot ovat läpikuultavia!
M29
Minä käytän aina salitrikoita ja en ole ikinä edes käynyt salilla. N38.
Enpä jaksa ulkoiltuani käydä välillä kotona meikkaamassa ja pukeutumassa sitä varten, että käyn 15min kaupassa. Nopeuttaa aika lailla kaupassa käyntiä.
Eli laiskuus ja ei kiinnosta mitä ihmiset kaupassa ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Enpä jaksa ulkoiltuani käydä välillä kotona meikkaamassa ja pukeutumassa sitä varten, että käyn 15min kaupassa. Nopeuttaa aika lailla kaupassa käyntiä.
Eli laiskuus ja ei kiinnosta mitä ihmiset kaupassa ajattelevat.
Onko tässä elämänhallinta- tai masennusongelmaa taustalla?
Jumppa- ja salitrikoita käytetään jumpassa ja saleilla aivan kuten alusvaatteita käytetään muiden vaatteiden alla.
Ei mulla muuta.
Ehkä kaikilla ei ole erikseen "kaupassakäyntivaatteita" ? Itsellänikään ei ole. Tässäkin kiinnostaisi tietää onko aloittajalla mitään muuta syytä kysymyksilleen kuin kenties kateus kun ei itse salivaatteissa mahdollisesti ole edustava?
Olisko perseen esittely? Kuinka monta lättäpyllyä olet nähnyt jumppatrikoissa?
Huvittavaa seurata salilla, kun naiset jatkuvasti katsovat olkapään yli peilistä, onko peppu hyvin, hihhihh....
M53
no ne treenitrikoot/legginsit mahtuu päälle oli miten iso takamus tahansa tai kiloja peljon
Pakko pitää trikoita, koska muoti.
Tähän aikaan vuodesta en oo kyllä kauheesti nähny naisia jumppatrikoissa. Kesäaikaan kyllä. Me olemme silmänilona miehille :D. Ne on erittäin mukavat myös jalassa.