Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpaillaan kaveri/tuttavan kanssa sijaisuuksista samassa työpaikassa, ja tästä on tullut ongelma

Vierailija
03.01.2020 |

Tämä ihminen on tehnyt töitä tuossa paikassa kauemmin kuin minä ja näyttää pitävän itseään ”ensisijaisena sijaisena”.

Kovasti haluaa kysellä missä teen työtä ja milloin, koska se liittyy hänen omiin työmahdollisuuksiinsa. Näyttää siltä, että mulla saa olla töitä, jos ei ole häneltä pois (häntä on jo kysytty ensin johonkin toiseen pisteeseen.)

Viestiä tulee jatkuvasti, mitä teet ja missä oot. Joku raporttiko minun pitäis hänelle tekemisistäni tehdä?

Alkaa vatuttamaan tää touhu.

Lisäksi kun tapaan häntä ei oikeastaan yhtään kuuntele, kuin ainoastaan asioita jotka liittyvät häneen itseensä. (Työhönsä) Jos olen töissä jossain muualla niin helkkarin hyvä, silloin en kilpaile hänen kanssaan.

Alkuvaiheessa sanoin etten halua kilpailla hänen kanssaan, oltiin silloin hyvissä väleissä, mutta väistämättä näköjään menee tähän tää touhu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla vastaavaa? Miten teen rajat selväksi urkkimisen suhteen?

Vierailija
2/4 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverit ja työt erikseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat ympäripyöreästi ja hankit muita menoja (todellisia tai keksittyjä), jottei tarvitse hukata vapaatakin aikaa hänen kanssaan.

Vierailija
4/4 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaat ympäripyöreästi ja hankit muita menoja (todellisia tai keksittyjä), jottei tarvitse hukata vapaatakin aikaa hänen kanssaan.

Viestittelee niin sinnikkäästi, että hankalaa.

En tiedä pitäiskö jotenkin ottaa suoraan puheeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi