Kannattaako jatkaa politikoivan miehen tapailua?
Joka kerta paasaa jostain. Oikeastaan aiheesta kun aiheesta keksii väylän politikoida. Kirjoittaa blogia ja kovasti siihen kyselee teksteistä mielipiteitä.
Olen aiheesta jos toisesta eri mieltä, ja muutenkaan en tykkää puoluepolitiikasta. Kuitenkin olen maltin ihminen ja kyllästynyt toisten haukkumiseen.
Haluaisin vaan elämää ilman jatkuvaa politikoimista ja siitä tunteilua.
Tunnen kaikenlaisia ihmisiä, eikä ystävyyksiäni määritä poliittiset johdanteet.
Mietin kannattaako tätä jatkaa. Miehellä menee kirjaimellisesti tunteisiin ja hän soittelee ahdistumispuheluita eri jutuista, ja minä kuuntelen.
Kommentit (12)
Varmasti haluaa uran politiikan parissa, enkä näe suurta estettä siinä. Opiskelee siihen sopivaa tutkintoa ja lukee muutenkin paljon aiheesta.
Jossain määrin politiikka kiinnostaa minuakin, ja sukuani on myös politiikassa mukana, mutta he ovat huomattavasti maltillisempia, en tosin tiedä millaisia ovat olleet nuorempana. Nyt on hirveän vaikea kuvitella heitä haukkumassa ketään äärisanoja käyttäen.
Muutenkin asioihin suhtautuminen tunteella on itselle hieman ahdistavaa. Miehellä on tapana esimerkiksi pyytää minua keskittymään, tai asiaa vahvistakseen ottaa käsistäni kiinni. Hän pyytää voisinko lopettaa puhelimen katsomisen, tai voisinko hetkeksi vain olla tekemättä mitään (jos vaikka vien lasit tiskipöydälle). Kysyy usein lähteitäni jollekin asialle ja pitää tyhmänä vastauksena, jos sanon ajattelevani ihan itse. Välillä huomaan kiukustuvani hänelle, ja todella harvoin niin käy muiden kanssa. Lähden mukaan siihen tunneväittelyyn, enkä pidä siitä puolesta itsessäni. Niinpä olen ottanut kuuntelijan roolin ihan tietoisesti.
Loppujen lopuksi kuuntelijan rooli on yhtä raskas kuin väittely tyhjästä.
Ap
Juokse vielä kun voit. Toi paasaus senkun jatkuu ja jatkuu. Lapsuudenystävä löysi tällaisen helmen itelleen ja nyt 10 vuotta myöhemmin mies on suututtanut suurimman osan omista ja ystävän sukulaisista ja ystävistä. Jäljellä on vain ne muutamat, jotka myötäilevät tämän miehen näkemyksiä. Jos olet eri mieltä asioista tämän miehen kanssa, saat niskaasi aivan järkyttävää haukkumista ja herjaamista. Viiteen vuoteen en ole enää suostunut tapaamaan ystävääni hänen kotonaan, nähdään siis enää satunnaisesti jossain kahviloissa. Minä ja perheeni ollaan siis saatu oma osamme haukuista, kun ei jaeta miehensä poliittisia näkemyksiä.
Ei tuollaisen kanssa. Jos sen sijaan toimii politiikassa jossain oikeassa puolueessa niin grrrr kyllä!!!
Jahas....annapas tämä miehesi blogin nimi, niin me muut käydään sillä välin hieman tarkastelemassa miehesi mielipiteitä sieltä ja palataan sitten ilmoittamaan, olemmeko kanssasi samaa mieltä - vaiko miehen, jos poliittiset mielipiteet ovat tarpeeksi hyviä.
Itsekeskeisiä ja narsistisia. Politiikassa on pakko olla mielin kielin ja valehdella. Haluatko sellaisen miehen?
Jos hän sulta penää lähteitä ja perusteluja joka asiaan, elää liikaa somessa. Tuo on loputonta inttämistä. Ei tommoinen parisuhteeseen kuulu.
Osoittaa kiinnostuksen yhteiskunnallisiin asioihin, tosin jos asiat on vaan jotakin kapeakatseista putkinäköistä paasaamista tietystä aiheesta niin ei se silloin ole politiikkaa.
Mielestäni kaikki mikä ei mene ns. "yli" on ok eli jos äärilaitoja ei koputella laidoilla vaan homma pysyy siinä kultaisessa keskitiessä niin mikäs siinä.
Kuulostaa siltä että ottaa politiikan vähän liian painavasti. Saattaa olla kohta yksi kivi reki siinä sulla. Mä väitän että ihmisen joko pitää päätyä poliittiselle uralle jos on noin kiihkeä asian suhteen tai sitten hankkia parempaa tekemistä kuin politikointi. Tuntuu ettei muutoksia saa aikaan ilman että olisi sisäpiirissä.
Mieti mitä itse haluat ja millainen olisi kiva suhde.
Hauskaa että kysyit tätä, koska deittailin itse ihmistä, joka oli poliittisesti hyvinkin eri laidalla kuin itse, toki oli paljon yhtymäkohtiakin, mutta saattoi alkaa deitti-illan aikana jauhamaan politiikasta pienessä hönössä, joka on itselleni täysin tunnelman latistaja, varsinkin kun hieroi naamaani kännissä loukkaavia asioita ja alkoi vain juomaan lisää. Siinä meni itseltäni fiilikset täysin.