Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mökillä ja tässä kävi joku mies muka koiraa etsimässä

Vierailija
03.01.2020 |

Säikähdin ihan hirveästi kun joku koputti! Mies veljensä kanssa tulossa vasta huomenna. Ovella oli sitten joku mies, joka "asuu lähellä" ja etsi koiraansa. Kun selvisin säikähdyksestä ja aloin kysellä että millainen koira, niin mies vastaili epämääräisesti ja yritti kurkkia olkani yli. Lopuksi sanoi että jos olen yksin niin voi tulla teelle. No en sanonut olenko!!

Kommentit (184)

Vierailija
41/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko naapureitasi? Onko niiden puhelinnumeroa? Tai ovatko niin lähellä että pääset sinne nopeasti?

Voihan olla että se mies oikeasti etsi koiraansa, mutta siltä varalta ettei etsikään, yhteys naapureihin niin tietävät nekin pitää silmät auki. Paras olisi varmaan jos on niin hyviä tuttuja että tulevat yökylään tai ottavat sinut yökylään.

En minä nyt näin avuttomaksi rupea. Jos se ukko on niin kaheli että tulee kolmen oven läpi kun olen jo soittanut apua kymmeneen eri paikkaan ja haluaa saada osumaa vielä päälle, niin olkoot sitten. Tuskinpa vaan kuitenkaan.

Vierailija
42/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko naapureitasi? Onko niiden puhelinnumeroa? Tai ovatko niin lähellä että pääset sinne nopeasti?

Voihan olla että se mies oikeasti etsi koiraansa, mutta siltä varalta ettei etsikään, yhteys naapureihin niin tietävät nekin pitää silmät auki. Paras olisi varmaan jos on niin hyviä tuttuja että tulevat yökylään tai ottavat sinut yökylään.

En minä nyt näin avuttomaksi rupea. Jos se ukko on niin kaheli että tulee kolmen oven läpi kun olen jo soittanut apua kymmeneen eri paikkaan ja haluaa saada osumaa vielä päälle, niin olkoot sitten. Tuskinpa vaan kuitenkaan.

Sun mökissäskö ei oo ikkunoita?

Joka tapauksessa olis mun mielestä hyvä vinkata naapureita, tietävät olla varuillaan tai vaihtoehtoisesti tiedottaa hortoilevasta koirasta sille äijälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysit siltä varmaan kännykkänumeron johon voit ilmoittaa jos koira löytyy ja tarkistit kenen numero on ja ilmoitit sen miehellesi. Jos et niin olet tyhmä jopa trolliksi.

Vierailija
44/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mökissäskö ei oo ikkunoita?

Joka tapauksessa olis mun mielestä hyvä vinkata naapureita, tietävät olla varuillaan tai vaihtoehtoisesti tiedottaa hortoilevasta koirasta sille äijälle.

Kun nyt huolellisesti mietit niin varmaan keksit ratkaisuja, joissa ihminen on 3 oven takana niin ettei ikkunat ole ongelma. Ehkä nyt luotat minuun, kun täällä olen, etkä omaan laukkaavaan mielikuvitukseen mielikuvitusmökistä joka on ilmeisesti lasia. En tunne naapureita, eikä niitä ole lähelläkään. Huonoin vaihtoehto tässä olisi ulos lähteä hortoilemaan pimeässä tienvarressa olevaan autoon! Ja mikä hortoileva koira??

Vierailija
45/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kysyin numeron, mitä hyötyä siitä nyt olisi, koska oli oletetusti prepaid.

Vierailija
46/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkasta tulee nyt The Blair Witch Project, kato vaikka sitä jos ei heti nukuta.

Vierailija
47/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sherlok kirjoitti:

Pyysit siltä varmaan kännykkänumeron johon voit ilmoittaa jos koira löytyy ja tarkistit kenen numero on ja ilmoitit sen miehellesi. Jos et niin olet tyhmä jopa trolliksi.

Ai sisään kurkkivan miehen olisin pyytänyt odottamaan että haen puhelimen!! siinä se olisi jo ehtinyt hoksata että olen yksin ja puskea sisään. Sanoin että juu ei ole koiraa näkynyt ja ei kiitos teelle - ja ovi säppiin!!!

Vierailija
48/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kysyin numeron, mitä hyötyä siitä nyt olisi, koska oli oletetusti prepaid.

Oletetusti, et siis viitsinyt edes tarkistaa. Laita se numero tänne niin AV-palsta löytää kyllä sitten huomenna tekijän.

Vierailija
49/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ,kiva kun kirjoitit tänne. Sittenhän voin tulla uudelleen.

Vierailija
50/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sherlok kirjoitti:

Ai sisään kurkkivan miehen olisin pyytänyt odottamaan että haen puhelimen!! siinä se olisi jo ehtinyt hoksata että olen yksin ja puskea sisään. Sanoin että juu ei ole koiraa näkynyt ja ei kiitos teelle - ja ovi säppiin!!!

Ei vaan lyöt oven kiinni ja soitat heti miehellesi ja kysyt oven takaa hiipparin numeron ja kerrot että nyt miehesi kuuntelee kun on pian tulossa ja soittaa jos näkee koiran matkalla. Ja otat valokuvan ikkunan takaa hiipparista.

Vierailija
51/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sherlok kirjoitti:

Ei vaan lyöt oven kiinni ja soitat heti miehellesi ja kysyt oven takaa hiipparin numeron ja kerrot että nyt miehesi kuuntelee kun on pian tulossa ja soittaa jos näkee koiran matkalla. Ja otat valokuvan ikkunan takaa hiipparista.

On vissiin hyvä että minä olen täällä eikä palstallinen tunareita itseään tapattamassa!! Mitä vielä! Menenkö alasti pihalle houkutuslinnuksi että varmasti tulee kuva???

Vierailija
52/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin poika sanoi (v.1982) että kun mä rusketun niin muutun maitokahvin väriseksi. Olin tuolloin 12 v ja vieläkin lämmittää mieltä.

Vierailija
53/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää, se on Turun seudulla pyörivän "MetsänPeikon" vanhempi veli "MetsänTrolli" joka on tosin nähty yleensä Porvoon suunnalla.

Vierailija
54/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miehelle jo soitin, yhdessä todettiin että ei se tänne pääse tai kukaan, sisälle, muuta kun todella voimalla ja sillonkin pääsisin kahden lukitun oven taakse ja on tässä kättä pidempääkin.

Ei kyllä paljoa lohduttais. Pitkä yö edessä..

Poliisin mukaan kotiin tunkeutuvat metsänpeikot ovat suhteellisen harmittomia. Ainakin Varsinais-Suomessa. Ei huolta siis.

Metsänpeikolla on verisiä huumeneuloja taskussa mutta melko vaaraton eli ei HIV:ä vakavampaa tiedossa. Auttaakohan avainten kilistely tähän peikkona?

Vierailija
55/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ,kiva kun kirjoitit tänne. Sittenhän voin tulla uudelleen.

Sovitkin hyvin palstamiesten profiiliin.

Vierailija
56/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi vaan etsiä doggy styleä

Vierailija
57/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti, joku on taas pihalla. Katsoin pimeästä huoneesta eikä se näe mua, mutta en itsekään näe onko se sama mies. Miten ihmeessä tänne hevonkuuseen muka eksyisi joku muu. Kuumottavaa...

Vierailija
58/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvetti, joku on taas pihalla. Katsoin pimeästä huoneesta eikä se näe mua, mutta en itsekään näe onko se sama mies. Miten ihmeessä tänne hevonkuuseen muka eksyisi joku muu. Kuumottavaa...

Aika kamalaa, sun pitää koko yö vahtia. En mä ainakaan pystyisi nukkumaan tuossa tilanteessa yksin mökillä.

Vierailija
59/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes on h0m0mainen lättäjalka vätys - mitä v*tun apua siitä on 190cm ahdistelijamiehen karkoittamiseen ?

Vierailija
60/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kamalaa, sun pitää koko yö vahtia. En mä ainakaan pystyisi nukkumaan tuossa tilanteessa yksin mökillä.

Joku tylsyyteensäkuoleva esittää minua. Tiedoksi: mökin joka ikinen ikkuna on verhon peitossa ja minä istun laiskanlinnassa enkä TODELLAKAAN tuhlaa yötäni katselemalla pimeyteen jostain ikkunannurkasta ja kuvittelemalla omiani!! Jos joku tänne pyrkii niin kuulen sen ihan tästä, tarvitse missään kykkiä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä