Olen mökillä ja tässä kävi joku mies muka koiraa etsimässä
Säikähdin ihan hirveästi kun joku koputti! Mies veljensä kanssa tulossa vasta huomenna. Ovella oli sitten joku mies, joka "asuu lähellä" ja etsi koiraansa. Kun selvisin säikähdyksestä ja aloin kysellä että millainen koira, niin mies vastaili epämääräisesti ja yritti kurkkia olkani yli. Lopuksi sanoi että jos olen yksin niin voi tulla teelle. No en sanonut olenko!!
Kommentit (184)
Taas näitä yksin mökillä ja mies tulee huomenna-tarinoita.
Korpikuusen kannon alla on Mörri-Möykyn kolo.
Siellä on koti ja siellä on peti ja peikolla pehmoinen olo.
Siellä on koti ja siellä on peti ja peikolla pehmoinen olo.
Syksyn tullen sieniä kasvaa Karhukankahalla.
Mörri-Möykky se sateessa istuu kärpässienen alla.
Mörri-Möykky se sateessa istuu kärpässienen alla.
Tiu tau tiu tau ti-li ta-li tittan
Sirkat soittaa salolla.
Pikkuiset peikot ne piilossa pysyy kirkkaalla päivän valolla.
Pikkuiset peikot ne piilossa pysyy kirkkaalla päivän valolla.
Ottaisin minä Mörri-Möykyn jos vain kiinni saisin,
Pieneen koriin pistäisin ja kotiin kuljettaisin.
Pieneen koriin pistäisin ja kotiin kuljettaisin.
Vaan eipä taida meidän äiti peikkolasta ottaa,
Eikä se edes usko, että Mörri-Möykky on totta.
Eikä se edes usko, että…
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä yksin mökillä ja mies tulee huomenna-tarinoita.
Joo, aika väsynyttä tarinaa, ei mitään uutta ole edes keksitty.
Ja vähän ennen klo 23 yrittää saada jäämään etusivulle näkyviin vielä jonkun cliff hangerin, nyt se pääsi sisään...
Susi on jo syöny sen koiran. Seuraavaksi tulee pihoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tämä on mun lomaviikko, joten lähdin laittamaan mökkiä talvikuntoon. Miehen on tosiaan tarkoitus tulla tänne heti huomenna. Helpottaa tämä kirjoittaminen. Ja vähän vituttaa oma pelko. Voisinhan mennä pihalle ja kysyä suoraan millä asialla täällä hiippaillaan!
Onko sulla ees mitään asetta siellä? Älä mene ulos!
Tein sen! Keräsin rohkeutta, raivoa ja energiaa ja juoksin huutaen ulos taskulampun kanssa. Ja siellä oli joku, joka sai jalat alleen. Se oli se sama koiraansa etsinyt kutale. Ja mä huusin sille niin, ettei varmasti tule takasin. Luulee mua ihan hulluksi akaksi. Pelästyi. Mutta ihme heppu se oli. Enkä ala nyt miettimään mitä se tuolla duunaili, sillä mua ei enää pelota pätkääkään. Voittajafiilis.
Toivottavasti se mies ei palstaile täällä tai muuten tietää sinun olevan ypöyksin siellä :O
Tähän trollitarinaan on hyvä kuitenkin muistuttaa että mökille kannattaa hankkia hyvät valvontakamerat, ne ei montaa sataa nykyään maksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tämä on mun lomaviikko, joten lähdin laittamaan mökkiä talvikuntoon. Miehen on tosiaan tarkoitus tulla tänne heti huomenna. Helpottaa tämä kirjoittaminen. Ja vähän vituttaa oma pelko. Voisinhan mennä pihalle ja kysyä suoraan millä asialla täällä hiippaillaan!
Tein sen! Keräsin rohkeutta, raivoa ja energiaa ja juoksin huutaen ulos taskulampun kanssa. Ja siellä oli joku, joka sai jalat alleen. Se oli se sama koiraansa etsinyt kutale. Ja mä huusin sille niin, ettei varmasti tule takasin. Luulee mua ihan hulluksi akaksi. Pelästyi. Mutta ihme heppu se oli. Enkä ala nyt miettimään mitä se tuolla duunaili, sillä mua ei enää pelota pätkääkään. Voittajafiilis.
Onks sulla kaikki ihan hyvin? Noin niinkun ihan oikeasti?? Olet ihan vapaa menemään metsään taskulampun kanssa huutamaan ja etsimään jännitystä, vai riittääkö sulle tää mun postauksessa larppaaminen?
Ja.Opettele.Käyttämään.Sitä.Pistettä.
Mä meen nyt nukkumaan. Joka luulee että tuun palstailemaan jos tänne joku tunkeutuu niin on varmaan vähän todellisuudesta vieraantunut. Öitä. Tuo tomppeli joka esittää minua voi keksiä teille tarinansa. Minä suljen nyt koneen.
Ap
Sano seuraavalle että sulla on pikkuisen bstiffi tuolla oventakana, että tuskin on koiransa täällä, se olisi käymässä kaikkien kimppuun muutenkin.
Insinööri-AMK kirjoitti:
Tähän trollitarinaan on hyvä kuitenkin muistuttaa että mökille kannattaa hankkia hyvät valvontakamerat, ne ei montaa sataa nykyään maksa.
Riistakamerat saa halvalla, mutta mun mies ei niistä perusta. Ja vähän on saanut muhunkin tartutettua tätä voittajamentaliteettia näköjään. Ja ihan sama jos se hiipparoija tätä palstaa lukee. Mua ei enää pelota tippaakaan!
Eikö viime kerralla mies ja lapset olleet kylpylässä ja tulevat huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli kuitenkin naapurin harmiton peräkammarin-Pekka joka on vähän kehitysvammainen ja usein eksyy ja tulee kysymään tietä kotiin jos näkee valoa ikkunassa ja puhuu usein koirastaan joka kuoli viime vuonna kun jäi jonkun mökkinaapurin auton alle (teidän öky-Audin?). Nyt hän on yksin pimeässä metsässä ja pelkää susia ja sinua ja vanha leskiäiti odottaa kotona, onko nyt tosiaan voittajafiilis?
Kaikki tarkkana siellä haja-asutusalueella. Kuvatkaa oudot, hämärätyyppiset liikkujat. Ja lukitkaa ovenne öisin. Ei näistä turhaan varoitella.
Vierailija kirjoitti:
Kaupunkilainen pelkää ihmisiä.
Enpä pelkää enää! Tulen tänne omalle mökille koska haluan ja on ihan se ja sama jos joku täällä hiippailee. Sellaiset urpot lähtee vetään! Jesss!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupunkilainen pelkää ihmisiä.
Enpä pelkää enää! Tulen tänne omalle mökille koska haluan ja on ihan se ja sama jos joku täällä hiippailee. Sellaiset urpot lähtee vetään! Jesss!
oot nolompi ku ap.
Hyi. Olisin jo lähtenyt kotiin ja lujaa. Eikun ainiin, en koskaan lähtis tollaselle mökille yksin. Ottaa mahanpohjasta pelkkä ajatuskin.