Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mökillä ja tässä kävi joku mies muka koiraa etsimässä

Vierailija
03.01.2020 |

Säikähdin ihan hirveästi kun joku koputti! Mies veljensä kanssa tulossa vasta huomenna. Ovella oli sitten joku mies, joka "asuu lähellä" ja etsi koiraansa. Kun selvisin säikähdyksestä ja aloin kysellä että millainen koira, niin mies vastaili epämääräisesti ja yritti kurkkia olkani yli. Lopuksi sanoi että jos olen yksin niin voi tulla teelle. No en sanonut olenko!!

Kommentit (184)

Vierailija
181/184 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi kauheeta lukea näitä. Minäkin olen monesti yksin mökillä. Pimeällä pelottaa.

Ja joskus mielikuvitus lentää ja kuvittelen että joku katselee ja tarkkailee jostain metsästä. Joku mies pahat mielessä. Tai jos vaikka joku rosmojoukko tulee ryöstöretkelle ja siinä samalla mukiloivat minut ja vaikka tap.....

En ymmärrä millään. Minä rakastan syksyllä yksin oloa mökillä, pimeys on ihana, turvallinen syli, jossa on hyvä olla. Ja olen kaupunkilainen. Kaupungissa oikeasti voisi joskus hiukan pelottaa, on ollut kimppuun käymisiä minunkin kotialueellani.

Olen maalta kotoisin, mutta koskaan en ole kaupungissa vastaavasti pelännyt kuin maalla. Kaupungissa on turvallinen olo, kun naapurit ovat lähellä ja on elämää ympärillä. 

Vierailija
182/184 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE ON SUN SELÄN TAKANA!

...sainpas pään kääntymään ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/184 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pelkään perheen mökillä öisin yksin, joten vedän jo aikaisin hämärässä verhot kiinni ja sulkeudun koiran kanssa makkariin kuuntelemaan epäilyttäviä ääniä..

Vierailija
184/184 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin pelkään perheen mökillä öisin yksin, joten vedän jo aikaisin hämärässä verhot kiinni ja sulkeudun koiran kanssa makkariin kuuntelemaan epäilyttäviä ääniä..

Veikkaan että sun touhut sen koiran kanssa aiheuttaa "epäilyttäviä ääniä"