Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mökillä ja tässä kävi joku mies muka koiraa etsimässä

Vierailija
03.01.2020 |

Säikähdin ihan hirveästi kun joku koputti! Mies veljensä kanssa tulossa vasta huomenna. Ovella oli sitten joku mies, joka "asuu lähellä" ja etsi koiraansa. Kun selvisin säikähdyksestä ja aloin kysellä että millainen koira, niin mies vastaili epämääräisesti ja yritti kurkkia olkani yli. Lopuksi sanoi että jos olen yksin niin voi tulla teelle. No en sanonut olenko!!

Kommentit (184)

Vierailija
61/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kysyin numeron, mitä hyötyä siitä nyt olisi, koska oli oletetusti prepaid.

No laita tänne ja paikalliseen Face ryhmään osoite että Porvoon Takahikiällä mies (kuvaus) etsii karannutta koiraa (kuvaus) ja soitot suoraan tähän numeroon xxxxxxxxxxx jonka sait.

Ihan laillista ja ystävällistä avunantoa.

Vierailija
62/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetti, joku on taas pihalla. Katsoin pimeästä huoneesta eikä se näe mua, mutta en itsekään näe onko se sama mies. Miten ihmeessä tänne hevonkuuseen muka eksyisi joku muu. Kuumottavaa...

Aika kamalaa, sun pitää koko yö vahtia. En mä ainakaan pystyisi nukkumaan tuossa tilanteessa yksin mökillä.

Olen ennenkin ollut mökillä yksin. Välillä olen pelännyt ja jokainen rasahdus tai hirsimökin hirsien napsahtelu on saanut mielikuvituksen liikkeelle.  Ehkä eniten täällä hiljaisella mökkitienoolla olen aina pelännyt tuntemattoman ihmisen näkemistä. Miksi joku liikkuisi täällä? Pahat mielessä? Ja juuri nyt täällä on joku tuntematon. Pihalla. Sydän lyö helvetin kovaa, pelottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetti, joku on taas pihalla. Katsoin pimeästä huoneesta eikä se näe mua, mutta en itsekään näe onko se sama mies. Miten ihmeessä tänne hevonkuuseen muka eksyisi joku muu. Kuumottavaa...

Aika kamalaa, sun pitää koko yö vahtia. En mä ainakaan pystyisi nukkumaan tuossa tilanteessa yksin mökillä.

Olen ennenkin ollut mökillä yksin. Välillä olen pelännyt ja jokainen rasahdus tai hirsimökin hirsien napsahtelu on saanut mielikuvituksen liikkeelle.  Ehkä eniten täällä hiljaisella mökkitienoolla olen aina pelännyt tuntemattoman ihmisen näkemistä. Miksi joku liikkuisi täällä? Pahat mielessä? Ja juuri nyt täällä on joku tuntematon. Pihalla. Sydän lyö helvetin kovaa, pelottaa.

Sulla nyt on tainnut napsahdella muutkin kun hirret. Lisäksi pisteen käyttösi. On naurettavan paskaa. Hanki vaikka harrastus!!

ap

Vierailija
64/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jolla on koira on turn off, jätä se sika!

Vierailija
65/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se varmana siään tuu, vai onko ees yrittänyt. Jos yrittää pääset turvaan sinne kahden oven taa. Onko sulla mitään aseen tapaista? Pesäpallomaila olis hyvä. 

Vierailija
66/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko naapureitasi? Onko niiden puhelinnumeroa? Tai ovatko niin lähellä että pääset sinne nopeasti?

Voihan olla että se mies oikeasti etsi koiraansa, mutta siltä varalta ettei etsikään, yhteys naapureihin niin tietävät nekin pitää silmät auki. Paras olisi varmaan jos on niin hyviä tuttuja että tulevat yökylään tai ottavat sinut yökylään.

En minä nyt näin avuttomaksi rupea. Jos se ukko on niin kaheli että tulee kolmen oven läpi kun olen jo soittanut apua kymmeneen eri paikkaan ja haluaa saada osumaa vielä päälle, niin olkoot sitten. Tuskinpa vaan kuitenkaan.

Osumaa? Uhkailet siis liiallisella väkivallalla mahdollisesti ihan viatonta murtovarasta, joudut vankilaan tai ainakin isot sakot ja vahingonkorvaukset rapsahtaa. 

Vierailija
67/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko naapureitasi? Onko niiden puhelinnumeroa? Tai ovatko niin lähellä että pääset sinne nopeasti?

Voihan olla että se mies oikeasti etsi koiraansa, mutta siltä varalta ettei etsikään, yhteys naapureihin niin tietävät nekin pitää silmät auki. Paras olisi varmaan jos on niin hyviä tuttuja että tulevat yökylään tai ottavat sinut yökylään.

En minä nyt näin avuttomaksi rupea. Jos se ukko on niin kaheli että tulee kolmen oven läpi kun olen jo soittanut apua kymmeneen eri paikkaan ja haluaa saada osumaa vielä päälle, niin olkoot sitten. Tuskinpa vaan kuitenkaan.

Sun mökissäskö ei oo ikkunoita?

Joka tapauksessa olis mun mielestä hyvä vinkata naapureita, tietävät olla varuillaan tai vaihtoehtoisesti tiedottaa hortoilevasta koirasta sille äijälle.

Kun nyt huolellisesti mietit niin varmaan keksit ratkaisuja, joissa ihminen on 3 oven takana niin ettei ikkunat ole ongelma. Ehkä nyt luotat minuun, kun täällä olen, etkä omaan laukkaavaan mielikuvitukseen mielikuvitusmökistä joka on ilmeisesti lasia. En tunne naapureita, eikä niitä ole lähelläkään. Huonoin vaihtoehto tässä olisi ulos lähteä hortoilemaan pimeässä tienvarressa olevaan autoon! Ja mikä hortoileva koira??

Äsken niitä ovia oli kaksi...

Vierailija
68/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se varmana siään tuu, vai onko ees yrittänyt. Jos yrittää pääset turvaan sinne kahden oven taa. Onko sulla mitään aseen tapaista? Pesäpallomaila olis hyvä. 

Ei ole yrittänyt. Kai. Olen pitänyt vanhaa radiota päällä ja vaihdellut kanavia, että täältä kuuluisi ääntä. 

Mutta nyt kuulostaa kuin terassilla käveltäisiin. Sellainen ääni kun kävellään "ontolla" puulattialla.

Helvetti, pitääks mun olla tällainen pelkuri!!!

Vierailija
69/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mökissäskö ei oo ikkunoita?

Joka tapauksessa olis mun mielestä hyvä vinkata naapureita, tietävät olla varuillaan tai vaihtoehtoisesti tiedottaa hortoilevasta koirasta sille äijälle.

Kun nyt huolellisesti mietit niin varmaan keksit ratkaisuja, joissa ihminen on 3 oven takana niin ettei ikkunat ole ongelma. Ehkä nyt luotat minuun, kun täällä olen, etkä omaan laukkaavaan mielikuvitukseen mielikuvitusmökistä joka on ilmeisesti lasia. En tunne naapureita, eikä niitä ole lähelläkään. Huonoin vaihtoehto tässä olisi ulos lähteä hortoilemaan pimeässä tienvarressa olevaan autoon! Ja mikä hortoileva koira??

Äsken niitä ovia oli kaksi...

Kyllä teillä mielikuvitus laukkaa mutta ei näköjään mikään muu!! Sanoin että *jos pääsee sisälle* niin sitten on vielä kaksi lukittua ovea selätettäväksi!!!

Vierailija
70/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää enemmän kuin pelottaa. Oliko se joku peräkammarinpoika tästä tien varrelta, nähnyt että ajan tänne. Tää on varmaan 20km pitkän hiekkatien päässä eikä tänne kukaan naapureista näe millään, ja tuota ukkoa en ole aikaisemmin nähnyt.

Tuolla maalla tiedetään tasan tarkkaan kuka minkäkin mökin omistaa. Vaikka olisi matkaa 20km. Jos tarina on tosi, se mies varmaan kävi katsomassa ettei ole asiattomia liikkujia. Teen pummaamista en usko. Kuka peräkammarin poika juo teetä, oikeasti? Vähän värikynää käytetty aloituksessa. 

Vierailija
71/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma syysi.

Mitäs menit yksin mökille, näin pimeän aikaan.

Tottahan miehiä aina kiinnostaa yksinäiset naiset, niin helppoja tapauksia.

Lähde kotiin heti, niin minä tekisin.

Vierailija
72/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käski menmä mökille yksin?

Sitä saa, mitä tilailee, ole hyvä vaan.

Vierailija
73/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet yksin mökillä keskellä tammikuista perjantaita?

Vierailija
74/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita häkeen ja jos ne uskoo sun tarinan niin lähettää komean poliisin tarkistamaan sun paikat ja voit saada pamppua.

Vierailija
75/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tämä on mun lomaviikko, joten lähdin laittamaan mökkiä talvikuntoon. Miehen on tosiaan tarkoitus tulla tänne heti huomenna. Helpottaa tämä kirjoittaminen. Ja vähän vituttaa oma pelko. Voisinhan mennä pihalle ja kysyä suoraan millä asialla täällä hiippaillaan!

Vierailija
76/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tämä on mun lomaviikko, joten lähdin laittamaan mökkiä talvikuntoon. Miehen on tosiaan tarkoitus tulla tänne heti huomenna. Helpottaa tämä kirjoittaminen. Ja vähän vituttaa oma pelko. Voisinhan mennä pihalle ja kysyä suoraan millä asialla täällä hiippaillaan!

Onko sulla ees mitään asetta siellä? Älä mene ulos!

Vierailija
77/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tylsyyteensäkuoleva esittää minua. Tiedoksi: mökin joka ikinen ikkuna on verhon peitossa ja minä istun laiskanlinnassa enkä TODELLAKAAN tuhlaa yötäni katselemalla pimeyteen jostain ikkunannurkasta ja kuvittelemalla omiani!! Jos joku tänne pyrkii niin kuulen sen ihan tästä, tarvitse missään kykkiä!!

Vierailija
78/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan vielä olla valpas aamullakin? Odottelee siellä puskissa kun aukaset oven, koska luulet että vaara on ohi.

Vierailija
79/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kysyin numeron, mitä hyötyä siitä nyt olisi, koska oli oletetusti prepaid.

Niin maalla tosiaan kaikki peräkammarin pojat käyttää prepaidia :D. 

Vierailija
80/184 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että sulla on just paha hiivasieni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme