Olen sairaanhoitaja ja olen tapaillut yhtä miestä
muutaman kuukauden ajan. Nyt kun kerroin hänelle, että olen tosi väsynyt työhöni ja aion hakea opiskelemaan kosmetologiksi, niin hän lähes suuttui asiasta. Sanoi, että sillä alalla on kova kilpailu ja yrittäjän elämä ei ole yhtään kevyempää kuon nykyinen työni. Nyt en ole kuullut hänestä viikkoon.
Kommentit (41)
Että terveenhoitajaksi olisi kiinnostusta
Olisin just nyt viikonloppuna antanut ekan kerran pimpulaa :(
Miehillä on monilla pakkomielle sairaanhoitajiin, ihan totta. En yhtään ihmettele vaikka aloittajan juttu olisi totta. Tiedän vastaavanlaisia tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on monilla pakkomielle sairaanhoitajiin, ihan totta. En yhtään ihmettele vaikka aloittajan juttu olisi totta. Tiedän vastaavanlaisia tapauksia.
Lentoemännät on toinen miehiä vetävä ammatti, mutta eivät yhtä vaimomatskua kuin hoitsut, jatkuvan matkustelun takia. Lentoemännät on monesti kyllä vielä kuumempia ja tyylikkäämpiä. Toisaalta hoitsuissa miehiä viehättää yllättävän moni asia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? :D
Mikä niissä sairaanhoitajissa oikein vetää? Joka ikinen ukko tuntuu haluavan hoitajan itselleen. Kuvitteleeko ne, että se nainen hoitaa sitten kotonakin kaiken? Vai mikä se juttu oikein on? Ja monesti hoitsuilla on vieläpä rikkaita kouluttautuneita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siihen en valitettavasti osaa vastata. Olen nainen, mutta huomannut ilmiön.
Ottaisin mieluummin kosmetologin kuin hoitajan. Työssään ovat tekemisissä enimmäkseen naisten kanssa jolloin eivät joudu niin herkästi kiusauksiin :D
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä sairaanhoitajissa oikein vetää? Joka ikinen ukko tuntuu haluavan hoitajan itselleen. Kuvitteleeko ne, että se nainen hoitaa sitten kotonakin kaiken? Vai mikä se juttu oikein on? Ja monesti hoitsuilla on vieläpä rikkaita kouluttautuneita miehiä.
Samaa ihmettelen. Minua se ei tosin haittaa, koska tuon ilmiön takia minulle riittää älykkäämpiä, timmikroppaisempia, kiihkeämpiä ja varakkaampia lääkärinaisia.
Olen siivooja ja tapaillut monia miehiä. Ketään ei ole ammattini kiinnostanut. Ihan muut jutut on ollut mielessä, molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin mieluummin kosmetologin kuin hoitajan. Työssään ovat tekemisissä enimmäkseen naisten kanssa jolloin eivät joudu niin herkästi kiusauksiin :D
Kosmelotoogit eivät siis joudu niin usein tekemisiin komeiden anodisten kanssa kuin hoitajattaret.
Vierailija kirjoitti:
Olen siivooja ja tapaillut monia miehiä. Ketään ei ole ammattini kiinnostanut. Ihan muut jutut on ollut mielessä, molemmilla.
Kyllä minunkin mielestäni siivooja tyhjentää säkit tehokkaammin kuin hoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosmelotoogit eivät siis joudu niin usein tekemisiin komeiden anodisten kanssa kuin hoitajattaret.
Saati sitten katodisten.
No onhan hoitajan ammatti seksikäs. Ihminen joka auttaa apua tarvitsevaa. Se on seksikästä eikä sille mitään mahda. Minusta myös esim. Ensihoitajamiehet ovat älyttömän seksikkäitä, samoin palomiehet. Auttavaisuus ihmisessä on upea, seksikäs piirre. Auttavaisia ihmisiä ei voi olla liikaa ja arvostan suuresti kaikkia ammatteja joissa autetaan ihmisiä ja eläimiä. Ei tästä ole kauaa kun oma äiti oli sairaalassa hoidossa ja antoi sairaanhoitajista ja lääkäreistä mielettömän hyvää palautetta. Hoito oli kuulemma ollut upeaa ja kaikki työntekijät niin huolehtivaisia ja avuliaita, kyllähän se nyt näin omaisenakin tuntuu todella hyvältä. Myös omat kokemukset hoitajista ja lääkäreistä pelkästään positiivisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siihen en valitettavasti osaa vastata. Olen nainen, mutta huomannut ilmiön.
Kai he ajattelevat että sairaanhoitaja on äidillinen hoivaaja tms. Kyllähän naisiakin yleensä viehättää virkapukuiset esim. palomiehet, tuo turvaa tai sen tunnetta, biologiaa kaiketi?
Hoitajien puhetapa on usein järkevä ja looginen, toisin kuin naisten keskimäärin.
Jos kuvittelen jotenkin itseni mieheksi niin voisin ajatella, että näkisin juurikin sairaanhoitajat ja muut hoitajanaiset seksikkäinä. Vaikea sanoa mistä se johtuu.
Oletko antanut pimpsua?