Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään sattunut " vahinkoa" synnytyksessä??

Vierailija
19.06.2006 |

Eli siis että olis tullu muutakin kuin pelkkä lapsi :)

Miten kätilö suhtautui?Entä isä?

Tuli vaan mieleen tuosta, elämäsi hirvein paskahätä ketjusta :)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakuuttavat, että joka ikinen jotain turauttaa. Uskon kätilöitä.

Vierailija
2/28 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toiseksi, sehän nyt on täysin normaalia! ei sille mitään voi, koska samoilla lihaksilla sitä lastakin punnerretaan maailmaan kuin niitä " vahinkoja" ;)

mies nyt tajuaa sen selittämättäkin, ja kätilöille asia on täysin normaalia!

voi hyvänen aika..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ponnistustavan. Joten eiköhän se ole aika luonnollista, että sitten paskaakin turahtaa....

Vierailija
4/28 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva ponnistetaan ulos samalla tavalla kuin kakka, joten tottakai sieltä tulee, mutta kätilöt sen tietävät ja heti pyyhkäisevät pois, joten eipä synnyttäjä itse sitä tiedä.

Vierailija
5/28 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eikohan sielta kaikilla tule mita siella suolessa sattuu olemaan. Itse sain ekassa synnytyksessa peraruiskeen ja mun mielesta se oli paljon parempi. Seuraavassa nimittain pyysin sita mutta se jai ja sitten tuntui tosi inhottavalta ponnistaa vauvaa ulos kun kakat yritti tulla yhtaikaa, se sattui, ja haisi, eika ollut mitenkaan kivaa.

Vierailija
6/28 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kätilö ilmaisi asian näin, eikö sua oltukaan tyhjennetty ??????

Jotenkin siinä sitten alkoi hieman nolottaa että mitä tulikaan tehtyä......

Toki tietenkin nut tajuan että tällainen on varmaan ihan normaalia monelle, mutta minun kätilöni käytös hieman ihmetytti!

Ja anteeksi vaan sanavalintani, kun sitä pitää siellä pilkkua viilata :/

ap

Vierailija
7/28 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue vaikka tämä ketju ;)

http: //www. vauva-lehti. fi/keskustele/tm. asp?m=7593906&p=&mpage=1&tmode=1&smode=1&key=&language=

Vierailija
8/28 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että synnytys on kestänyt sen verran pitkään että peräruiskeen jälkeen kakkaa on kertynyt suoleen jo lisää.

Vierailija
9/28 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain peräruiskeen,joten kaikki tuli jo pyttyyn!

toinen oli tosi nopea ettei ruiketta olis keritty antamaan,

mutten kylläainakaan huomannut kakkivani!

ja luulisi että sen heti haistaisi vaikka kätilö sen pyyhkisikin pois aika nopsaan... ;)

Vierailija
10/28 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponnistinkin reilu parikymmentä minuuttia ja sanoin itse vielä kätilölle, että ahistaa kun paskaa tulee. Kätilö sanoi, että aivan normaalia, sieltä tulee vauvan edestä kaikki pois. Ja eipä minua kyllä pahemmin nolottanut, ahisti vaan...

Vierailija
11/28 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siinä veren yms seassa tunnu enää miltään....Siis haloo !!!! Olipa kysymys!

Vierailija
12/28 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jossain vaiheessa sanoin, että " nyt tulee kakka" , johon kätilö sanoi vaan, että " hyvä, ensin kakka, sitten vauva" ! :D

Vierailija
13/28 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multakin tuli kakkaa. enkä olis tiennytkään ellei kätilö olis todennut sitä (ja muisti kyllä heti sanoa että tämä kuuluu asiaan).

Outo kätilö sulla ap jos tosiaan on tolla tavalla suhtautunut!! Kyllä se voi tulla vaikka tyhjennys olis tehtykin, tiedän monta tapausta.

Vierailija
14/28 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eks tää olekin av????? Joten jättäkää vastaamatta jos ei saa kysyä, taukit!!!!!!!!!!

Ja kyllä mulleki sattu " vahinko" tosin en sitä ollu ite huomannu, mies sano myöhemmin :)

Vierailija
15/28 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai monissa sairaaloissa enää laiteta koko peräruisketta? Eikös se ole jo vanhanaikaista. Voi niitä äitiparkoja, jotka ei voi edes pierasta miehensä läsnäollessa ja synnytyksessä sitten paskakin lentää...ai niin mutta ei kai mies voi tulla synnytykseen mukaan ja nähdä pikkukultuvaimoaan siinä tilassa!

Vierailija
16/28 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävetä tai estellä kakan tulemista. Pikkuisen muutakin mietittävää siinä tilanteessa. Onneksi mun kohdalle sattui niin osaava kätilö, etten tänäkään päivänä tiedä, tuliko kakkaa vai ei.

Vierailija
17/28 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos eivät tyhjennä sairaalassa suolta ennen synnytystä niin siitäpä saavat =)

Vierailija
18/28 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ole ekasta synnytyksestä tietoakaan mitä kaikkea sieltä tuli, mutta toisella kertaa tosiaan sattui aika ajattelematon kätilö...

Eikai siinä tilassa mitenkään kykene miettimään mikä sieltä on tulossa ,kun tuntuu vaan että jotain tulee :)

Ja onhan siinä muutenki vähän ailahteleva mieliala, että kyllä voisivat hieman miettiä mitä sammakoita päästävät.

Ei kyllä kätilö ollu muutenkaan parhaimmasta päästä....

ap

Vierailija
19/28 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan pää kai painoi jotenkin rakkoa niin pahasti... :/

Vierailija
20/28 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä voisi vähempää kiinnostaa. Kätilöt ovat tottuneet siihen, että paska lentää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme