Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Kerro puolisostasi ja montako seksikumppania sinulla oli ennen häntä

Vierailija
03.01.2020 |

Itselläni vuotta vanhempi, vakituinen työ, korkeakoulutus, huolehtiva ja asiallinen, positiivinen ja aktiivinen tyyppi.

Kumppaneita yms ennen 7kpl

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä?

Vierailija
2/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku mitä että. Oliko AP joku ajatus tässä vaikka että kuuden seksipartnerin jälkeen valitaan pitkä, tumma, huumorintajuinen, akat poikamies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä tuntuu jonkun sekopäisen, mustasukkaisen miehen aloittamalta uteluketjulta..

Vierailija
4/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liki 14 vuotta nuorempi, korkeakoulutus mutta talla hetkella tyoton. Alykas, liikunnallinen, kotitoita tekeva, hauska, huomioiva.

En ole laskenut seksikumppaneitani. 

N44

Vierailija
5/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 koluttu läpi, katellaan jos seuraava.

Vierailija
6/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, älä unta näe 😁

Vierailija
7/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä asiat liittyvät toisiinsa? Naisilla on erilaisia seksikumppaneita, deal with it.

Vierailija
8/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, luen seksitilastoja ja pääni on räjähtää paineesta, kun tajuan, että oikeasti minullekin kuuluisi jo nainen11!!11

Pääni räjähtää uudelleen, kun huomaan, että todennäköisesti kohtaamani nainen ei olisikaan neizyt1122!!

T. Ap

Vierailija
9/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kiltti, rauhallinen, korkeakoulutettu, pitkä, komea ja eläinrakas siivoushullu.

Seksikumppaneita ennen häntä kymmeniä, en ole laskenut.

Vierailija
10/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on sellainen palstan miesten ihannoima dilpomi-insinööri. Vähän itseäni nuorempi, tosi komea ja fiksu ja ihana.

Ja hän oli mun seitsemäs seksikumppani. Yhteen kertaan jääneitä juttuja noista oli kolme, ne toiset kolme taas seurustelutason seksiä.

N40

Vierailija
11/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle, kumpikaan asia.

Vierailija
12/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen kokematonta porukkaa olette, minulla oli vuonna 2019 vähintään 2 uutta seksikumppania joka viikko.

Kertyy väkisin yli sata vuodessa.

Silti hyvää seksiä miltei päivittäin oman kullan kanssa.

M. 57

Trat, Thailand

Vierailija
13/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan tavallinen mies. Hän on 192 cm pitkä, hoikka, mutta treenattu vartalo, tummapiirteinen, lempeät vihreät silmät. Hän on usein vakavan oloinen, johtuen monista pahoista näkemistään asioista, mutta kun hän hymyilee, sillä hymyllä voisi ostaa maailman. Hän on ammatiltaan lääkäri, mutta suuren perinnön ansiosta ei tee paljoa töitä, vaan keskittyy hyväntekeväisyyteen mm. Intian orpolasten ja kotimaisten kodittomien kissojen hyväksi.

Luonteeltaan hän on lämmin, rakastava ja rehellinen, Hän on älykäs, nokkela ja tasa-arvoinen. Hän tekee suurimman osan kotitöistä, ulkotyöt hän tekee kesät talvet ilman paitaa. Hän on taitava rakastaja ja hemmottelee minua niin henkisesti, fyysisesti kuin taloudellisestikin.

Häntä ennen minulla on takana normaalit 87 seksisuhdetta.

Vierailija
14/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä häntä?

Vierailija
15/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin miettiä suunilleen kaikkia tuntemiani miehiä ja koulutus oli ainut joka ei sovi aloituksesta jokaiseen.

Myös apn "kumppaneista yms" on aika avoin kohta jos kyse oli seksipartnereista. Mitä kaikkea ap lukee seksiksi kun omaa miestäänkin kuvailee noin ympäripyöreästi.

Jäi tosi epäselviksi mitä ap tässä hakee.

Vierailija
16/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ehta jännis, ei tavallinen, lähes yhtä ep äsos iaalinen umpihippi kuin itsekin olen. Kuudenteni.

Vierailija
17/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut satoja seksikumppaneita.

Työskentelin Hampurissa ihan kunnon huorana jotta sain opiskeluni maksettua.

Nyt toimin lääkärinä Keski-Suomessa.

Vierailija
18/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe oelvani mitenkään erityisen outo, kun minua ei suoraan sanottuna kiinnosta kuinka monta seksikumppania kumppanillani on ollut ennen minua. - Mitä minä tällaisella tiedolla teksin? - Pitäisikö kenties kokea suorituspaineita? - Sillä jos jotain hänen aiempien kumppaniensa osalta on se, että kumppanini ei ihan hirmuisesti verailisi  yksityiskohtaisesti ja seikkaperäsiesti minua ja heitä ketään toisiimme. Toiseksi toivoisin, että kumppanin olisi muutoinkin ja yleisemmin sibut historiansa kanssa.

Vierailija
19/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava, fiksu, käsistään taitava duunarimies, matala koulutustaso.

Minulla ei muita kumppaneita ennen häntä, itselläni on koulutusta.

Vierailija
20/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat ensimmäisiä toisillemme. Olen sairaanhoitaja 41v ja mies insinööri 46v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi