Kuinka sanoa hääkutsussa nätisti, että juhlat eivät sovellu alkoholisteille?
Olen siis menossa naimisiin musliminaisen kanssa ja sukunsa ei tietenkään käytä alkoholia. Meidän suvussa melkein kaikki juovat olutta ja tiukkojakin viinoja silloin tällöin. Miten sanoisin vieraille, että alkoholi ei kuulu meidän hääjuhlaan.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa mieleen serkun häät jossa vasta hääpaikalla selvisi että tarjolla ei ole alkoholia. Alkoholin perässä tulleet vieraat lähti siltä istumalta ja loppu ilta olikin ihan hauskaa kun ei ollut niitä känniörveltäjiä :)
Hauskaa selvinpäin häissä.
Rohkenen epäillä.
Osalla meistä on suku ja ystäviä, joita kestää ihan selvinpäin.
Meilläkin oli alkoholittomat häät ja oli hauskaa.
Joillekin se liuotinaineiden juominen on niin tärkeää, että helposti unohtuu tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa mieleen serkun häät jossa vasta hääpaikalla selvisi että tarjolla ei ole alkoholia. Alkoholin perässä tulleet vieraat lähti siltä istumalta ja loppu ilta olikin ihan hauskaa kun ei ollut niitä känniörveltäjiä :)
Rohkenen epäillä.
Hassua, että Suomessa on sanonta: kestää selvinpäin. Onkohan muissa maissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes pitää järjestää mitään juhlija jos lähipiiri ja vieraat eivät kelpaa sellaisina kuin ovat? Menette naimisiin maistraatissa, ettekä järjestä mitään juhlaa.
Olemme molemmat syvästi uskovaisia.
Miten syvästi, kilometri, kaksi vai jopa kymmenen?
Miten ollaan matalasti uskovainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkenen epäillä.
Oli hääparin kanssa keskenään kun muut lähti kotiin ruuan jälkeen.
Ilmoita, että tarjottaviin ruokiin on lisätty antabusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän oli provo, mutta ainakin kaikki tuntemani muslimiehet käyttää alkoholia.
No, he eivät sitten ole muslimeja, jos käyttävät alkoholia. Ehkä entisiä muslimeja.
Oletko itse tuore muslimi eli käännynnäinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkenen epäillä.
Kahvia ja hamppua on tietenkin tarjolla.
Ah, tosi kivat tarjoilut. Milloin voin tulla kuokkimaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkenen epäillä.
Kahvia ja hamppua on tietenkin tarjolla.
Ah, tosi kivat tarjoilut. Milloin voin tulla kuokkimaan?
Laitan yhden lautasen lisää. Et kai sylje khat-pussukkaankaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän oli provo, mutta ainakin kaikki tuntemani muslimiehet käyttää alkoholia.
No, he eivät sitten ole muslimeja, jos käyttävät alkoholia. Ehkä entisiä muslimeja.
Oletko itse tuore muslimi eli käännynnäinen?
Palanneitahan me kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkenen epäillä.
Rohkenen epäillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkenen epäillä.
Rohkenen epäillä.
Oletpa rohkea.
Ei kutsussa tarvitse mainita mitään alkoholista. Älkää tarvitko alkoholia. Minä olen ollut monissa raittiissa häissä. Ei ole häirinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei kutsussa tarvitse mainita mitään alkoholista. Älkää tarvitko alkoholia. Minä olen ollut monissa raittiissa häissä. Ei ole häirinnyt.
Joku vieras on kuitenkin saattanut salaa käydä juomassa omasta pullosta. Tätä emme halua häissämme.
Tottakai.