Korkea hiilihydraattinen ruokavalio
Kokemuksia? Ajattelin aloittaa hh ruokavalion, että saisin enemmän energiaa arkeen. Nyt on yksi päivä takana ja heti putosi paino 1,6kg kun keho käytti energian paljon tehokkaammin hiilihydraateilla.
Kommentit (69)
Uskon että tulevaisuudessa kaikki syö korkea hiilihydraattisesti, kun sydän ja verisuonitaudit räjähtää Suomessa käsiin. Aivan hullua kun jotkut juo rasvakahviakin ja tukkii suonensa. Surullista
Kyllä, valkoinen sokeri on tunnettu sydänlääke ja ravintopitoinen kuidun lähde. Sillä jaksaa vaikka
Itse syön runsaasti hyviä hiilareita ja olen ollut hoikka koko elämäni. Lähipiirin karppaajat pysyvät lihavina. Jännä juttu
Älä ap-luuseri viitsi tehdä tällaisia p a s k a-aloituksia!!!
Vierailija kirjoitti:
Itse syön runsaasti hyviä hiilareita ja olen ollut hoikka koko elämäni. Lähipiirin karppaajat pysyvät lihavina. Jännä juttu
Valehtelet.
Huvittavaa, kun pullahiirillä menee pelkkä karppauksesta puhuminenkin näin kovasti tunteisiin.
Minä olen syönyt koko elämäni paljon hiilareita (eivät edes ole ns. hyviä hiilareita). Sen ansiosta jaksan liikkua paljon ja olen aina ollut hoikka. t. n48 166/60
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, kun pullahiirillä menee pelkkä karppauksesta puhuminenkin näin kovasti tunteisiin.
Näyttäisi menevän toisinpäin, kun tätä ketjua lukee.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen syönyt koko elämäni paljon hiilareita (eivät edes ole ns. hyviä hiilareita). Sen ansiosta jaksan liikkua paljon ja olen aina ollut hoikka. t. n48 166/60
Aha. Mitä sitte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisi menevän toisinpäin, kun tätä ketjua lukee.
Tämä ketjuhan on pullahiiren irvailuprovo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet.
Miksi valehtelisin? Tunnen vain pari ihmistä, jotka ovat laihtuneet karppaamalla, kun ovat tehneet sen oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vooi eikö sillä pekonilla ja kermalla laihtunutkaan ja nyt on paha mieli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet.
Miksi valehtelisin? Tunnen vain pari ihmistä, jotka ovat laihtuneet karppaamalla, kun ovat tehneet sen oikein.
Niin, eli siis ne lihavina pysyvät eivät edes karppaa. Point proven.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vooi eikö sillä pekonilla ja kermalla laihtunutkaan ja nyt on paha mieli?
AP:llä tässä näemmä paha mieli on, kun jotkut onnistuvat karppaamalla laihduttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet.
Karppaavat av-palstan tyyliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet.
Karppaavat av-palstan tyyliin
Mitenkä siis? Trollaillen ja provosoiden?
Ymmärrät kai, että mikä tahansa ei ole karppausta vain siksi että joku itse niin väittää tai luulee. Tai pahimmillaan joku ulkopuolinen.
Hyviä sokerin lähteitä on esimerkiksi hedelmät, kasvikset ja viljat. Eilen söin esimerkiksi kilon todella makeita porkkanoita ja tunsin kun energia virtasi.