Cats- elokuva
Onko joku käynyt katsomassa? Suomessa saanut kriitikoilta kaksi tähteä (esim AL, HS, IL). Maailmalla lytättiin täysin. Mietin, että onko tosiaan niin huono?
Itse olen nähnyt teatterissa kahdesti ja ongelmana jo silloin tuo, että mitään varsinaista juonta ei tuossa ole.
Täytyy kai käydä katsomassa, että millainen tämä elokuva oikein on, kun noin haukutaan.
Kommentit (44)
En mene katsomaan, sillä voin pahoin jo trailerista. Yleensä en reagoi voimakkaasti elokuvin, mutta tästä riitti jo pelkkä mainos. Siinä vain oli jotain todella omituista, epäluonnollista, ahdistavaa.
Musikaaleista kyllä pidän, sekä fantasiasta yms., eli siitä ei ole kyse.
En mene katsomaan. Todella huonosti saatu kissahahmot valkokankaalle. Ne eivät näytä miellyttäviltä, vaan oudoilta ja jotenkin inhoilta. Heidän olisi kannattanut kysellä palautetta ennen kuin löivät lukkoon tuon, miten nyt sitten ovatkin näyttelijät kissoiksi muuttaneet. Sonic the Hedgehog -leffalla oli vähän samanlainen tapaus, mutta animointinäytteestä saatu fanipalaute sai leffan tekijät muuttamaan kokonaan miten päähahmo toteutettiin. Siinäkin ihmiset kokivat ensimmäisen version puistattavana ja luotaantyötävänä.
Ei tuo minusta sen vaivaannuttavampaa ole katsoa kuin nykypäivän mulkosilmä animaatiot, kuten Frozen tai muut vastaavat tietokoneanimaatiot.
Aion kyllä katsoa sitten kun sen saa kotiteatteriin, on varmasti "elämys". :D
Olen paljon katsellut youtubesta arvosteluja, seuraavat fraasit toistuivat paljon: "fever dream" "why are these cats so horny" ja kuulemma animointia on hieman laiminlyöty niin että sivuhahmokissoilla välillä liikkuu kissanpää ja ihmisnaama epäsynkassa.
Tämä on ehkä pakko nähdä. Niin oudon näköisiä noi kissa-ihmiset tuossa trailerissa.
Furry-elokuva. Liekö yleisössä juuri muita kuin kolmekymppisiä hienhajuisia anorakkiin pukeutuneita kaulapartamiehiä?
Vierailija kirjoitti:
Furry-elokuva. Liekö yleisössä juuri muita kuin kolmekymppisiä hienhajuisia anorakkiin pukeutuneita kaulapartamiehiä?
Ei tämä taida iskeä edes furryihin...
Vierailija kirjoitti:
En mene katsomaan, sillä voin pahoin jo trailerista. Yleensä en reagoi voimakkaasti elokuvin, mutta tästä riitti jo pelkkä mainos. Siinä vain oli jotain todella omituista, epäluonnollista, ahdistavaa.
Musikaaleista kyllä pidän, sekä fantasiasta yms., eli siitä ei ole kyse.
Sama. En ollut nähnyt ainoatakaan arvostelua kun näin trailerin ja promokuvia. Ne olivat niin creepyjä esim. Judy Dench karvaisena, että tuli ällötys. Tykkään kissoista ja tämän musikaalin olen nähnyt näyttämöllä, mutta en todellakaan mene katsomaan.
Musiikkia tuskin ovat onnistuneet pilaamaan. Se ainakin on parasta A-luokkaa.
Mutta joo: kun kaikki maailman raha on käytössä, miksei heti korjattu noita puutteita koeyleisöä käyttämällä?
Tuntuu alkeelliselta mokalta.
Tuskin tulee käytyä katsomassa.
Ongelma vissiin ei ole itse leffa vaan ne hahmot, joita pidetään irvokkaina. Mua ei häiritse, menen katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Musiikkia tuskin ovat onnistuneet pilaamaan. Se ainakin on parasta A-luokkaa.
Mutta joo: kun kaikki maailman raha on käytössä, miksei heti korjattu noita puutteita koeyleisöä käyttämällä?
Tuntuu alkeelliselta mokalta.
Tuskin tulee käytyä katsomassa.
No aika mitäänsanomatonta se musiikkikin siinä on. Ei siitä mieleen ainakaan mulla jäänyt kuin se Memory. Kokonaisuudessaan juonikin oli silkkaa shaibaa.
Olisivat käyttäneet oikeita kissoja silakkapalkalla. Suurin osa budjetista mennyt varmaan noihin tähtinäyttelijlöihin, siksi kaikki muu kusee.
Harmittaa kun ei taida tulla paikalliseen teatteriin, joka valikoi esittämänsä leffat äärimmäisen nirsosti. Tuo voisi huonoudessaan iskeä täydellisesti huumorintajuuni, ja haluan nähdä sir ian mckellenin nuolemassa lautasta ja laulamassa maukuen.
Elokuvat ja näytelmät, ainakin suuressa maailmassa, testataan aina koeyleisöillä.
Täten pyritään estämään esim. komediat, jotka eivät naurata ketään.
Järkiperäistä touhua.
En sitten tiedä, mitä Cats-elokuvan kanssa sitten oikein tapahtui. Luottivatko vain niin paljon aiempiin menestysesityksiin, että sokeutuivat jo lähtötelineissä?
En aio mennä katsomaan elokuvaa, mutta olen kuunnellut soundtrackiä youtubesta ja sen minusta ihan hyvä. Joihinkin biiseihin on saatu jopa vähän uudenlainen biitti.
Olin ajatellut mennä katsomaan, nyt en tiedä, viitinkö maksaa noin floppia nähdäkseni?