Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tule ikinä saamaan normaalia naista vaimoksi t. Mies24

Vierailija
03.01.2020 |

Minussa on niin paljon negatiivisia asioita, että ne peitävät positiiviset.
Mm.
- mulla on todettu sekä aspergerin oireyhtymä, että adh ja vielä ahdistuneisuushäiriö siihen päälle.

- olen lyhyt 168cm ja mulla on tosi paksut hiukset ja matlahiusraja jotenka näytän tosi pieni naamaiselta edestä päin.. Pituudekseni veikataan yleensä max 165cm.

- olen tosi pieni ja kapea luinen muutenkin. Massa kertyy lähinnä vatsaan ja kädet todella ohuet ja luisevat.

Ääneni on mieheksi korkea ja epätasaisen vaihteleva. Erityisesti jännittäessä menee ihan piipittäväksi.
- olen vartaloltani tosi vähä karvainen jotenkin minusta tuntuu, että fyysinen kehityksesni on ainkoinaan jäänyt jotenkin kesken.

- halua seksiä hyvin harvoin ehkä noin 1-2 kertaa kuussa.

- en ole käynyt armeijaa sain c paperit.
- olen pienipalkkaisessa ammattissa ja tällä hetkellä työtön.

- en ole taitava oikeaastaan ns. Missään miesten hommissa .

Kärsin lapsuuteni yökastelusta eikä vielä aikuisenakaan tämäkään asia pelitä kunnolla joskus herään laskeneeni alle mutta huolehdin kyllä peseytymisestä.

Tämä oli pakko lisätä aika kiusallinen juttu..

Kukaan ei väittää, että yksikään normaali nainen haluaisi lisääntyä tällaisen kanssa tai olla suhteessa :0. Toki varmasti löytyy naisia joilla on ongelmia mutta koen itse olevani normaali lähes tulkoon. .

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista naisystävää sitten toivoisit?

Vierailija
2/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä se on ihan hyvä vaan, ettet lisäänny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit saada itsesi kaltaisen.

En halua. Haluan normaalin, eli nätin, hoikan, urheilullisen naisen jolla on edes AMK tason koulutus ja työpaikka.

Ap

Mutta jos sinä olet normaali (kuten sanoit avauksessa) niin miksi vastaava nainen ei ole?

Vierailija
4/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua, tsemppiä ja toivottavasti löydät rakkauden <3

Vierailija
5/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua. Haluan normaalin, eli nätin, hoikan, urheilullisen naisen jolla on edes AMK tason koulutus ja työpaikka.

Ap

Oletko sinä oikea ap? Vähän epäilen...

Vierailija
6/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on surullinen ja vaiettu tabu.

Kaikki rakastavat kaunista ,hoikkaa ,normaalia.

mutta suurimmalla osalla ei oo mitään mahkui sellaiseen:(

Vierailija
7/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo armeijan käymättömyys nyt ei haittaa ketään enää tänä päivänä. Ellet sitten ala varta vasten deittailla jotain kapiaisen tytärtä :D

T. Toinen C-mies

Haha, tätä voi toki uskotella itselleen.

Mutta kaikilla laadukkailla naisilla, ehkä joitain uskonnollisia pienryhmiä lukuunottamatta, on vähintään armeijan käynyt mies. Useimmilla reservin upseeri. 

Ja nuorilla naisilla tämä on vielä yleisempää, vaikka voisi kuvitella toisin. Nimittäin naiset haluavat voida ns. esitellä miestään, eli mitä hyviä ja parempia ominaisuuksia miehellä on verrattuna muiden naisten miehiin. 

Jos katsotaan valokuvia RUK:n kurssijuhlista niin paikalla olevat tyttöystävät ovat poikkeuksetta erittäin kauniita. Ei sellaisia tyttöjä perus-kolleilla ole. 

Naiset tuskin valitsevat miestään tämän sotilasarvon perusteella, mutta menestyminen asepalveluksessa kertoo niin paljon miehen asenteesta yleisemminkin. Kiitettävästi palveluksensa suorittanut mies on tyypillisesti menestynyt myös opiskeluissa, työelämässä, urheilussa jne. 

Vierailija
8/22 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaaleina itseään pitävät ihmiset nyt on muutenkin ihan perseestä, että luultavasti säästyt suurelta vaivalta ja ahdistukselta jos onnistut normaalin naisen 24/7 seuran välttämään.

Terveisin Naispelko26

Normaali on aika liukuva käsite yleensäkin. 

Vierailija
9/22 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin minä vähän ajattelinkin. Tuo amk koulutusta vaativa ap en ollut minä vaan joku esitti minua.

Pointti oli kuitenkin nyt se, että olen tosiaan luovuttanut en etsi seuraa naisista tai kiinitä minkäänlaista erityistä huomiota heihin.

Baarissa saan kyllä aloitteita naisilta, mutta olen kohteliaasti hoitanut tilanteen pois ja sanonut, etten ole tullut etsimään seuraa.

He, kun eivät voi päälle päin tietää millainen ongelmatapaus olen.

Toisaaltaan olen jo tottunut olemaan yksin enkä erityisesti kaipaa seuraa enää..

T.Oikea aloittaja

Miksi ihnmeessä annat backkeja??!!!! Noin et ainakaan löydä naista :D

Vierailija
10/22 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0|5

Vierailija
11/22 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Trolli.

Vierailija
12/22 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Kerroit tuossa lopussa että olet omasta mielestäsi suht.normaali. Eli etsi samanlainen, naispuolinen suht.normaali versio itsestäsi, sellaiseen sinulla on mahkuja.

Vierailija
13/22 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin minä vähän ajattelinkin. Tuo amk koulutusta vaativa ap en ollut minä vaan joku esitti minua.

Pointti oli kuitenkin nyt se, että olen tosiaan luovuttanut en etsi seuraa naisista tai kiinitä minkäänlaista erityistä huomiota heihin.

Baarissa saan kyllä aloitteita naisilta, mutta olen kohteliaasti hoitanut tilanteen pois ja sanonut, etten ole tullut etsimään seuraa.

He, kun eivät voi päälle päin tietää millainen ongelmatapaus olen.

Toisaaltaan olen jo tottunut olemaan yksin enkä erityisesti kaipaa seuraa enää..

T.Oikea aloittaja

Miksi ihnmeessä annat backkeja??!!!! Noin et ainakaan löydä naista :D

Miksi en antaisi, kun en kuitenkaa kelpaa. Siinähän säästyy kaikkien aikaa T.ap

Vierailija
14/22 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulututkintoa ei löydy puolelta. AMK-koulutettu ei ole normaali koulutukseltaan, vaan vähän normaalia parempi:

https://yle.fi/uutiset/3-10962640

Käsitys normaaliudesta tulee ihmisille vähän liikaa median perusteella. Mediassa näkyy keskivertoa kauniimpia, fiksumpia ja rohkeampia ihmisiä. Harmi että tämä vääristynyt käsitys tulee eniten juuri syrjäytyneille, joilla on heikko kontakti tosimaailmaan.

Vanhemmissa ikäluokissa on suhteessa vähemmän korkeakoulutettuja kuin nuorissa. Nuorilla korkeakoulutus ei ole uskoakseni niin harvinaista kuin tuo tilasto antaa ymmärtää.

70-luvun lopussa syntyneet ovat Suomen koulutetuin ikäluokka. He ovat nyt nelikymppisiä. Alle nelikymppisten koulutus on matalampi.

Vierailija
15/22 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap olisi jostain syystä onnistunut hankkimaan kymmenien miljoonien omaisuuden, niin peli olisi ihan eri.

Nyt häntä vain säälitään.

Jännä asetelma sinällään.

Jos ap olisi hankkinut kymmenien miljoonien omaisuuden, hänellä olisi hyviä ominaisuuksia. Ideoita, päättäväisyyttä ja työteliäisyyttä ja päämääriä. Vai meinaatko, että ne miljoonat olisi lottoamalla tulleet?

Vierailija
16/22 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ap olisi jostain syystä onnistunut hankkimaan kymmenien miljoonien omaisuuden, niin peli olisi ihan eri.

Jos ap olisi hankkinut kymmenien miljoonien omaisuuden, hänellä olisi hyviä ominaisuuksia. Ideoita, päättäväisyyttä ja työteliäisyyttä ja päämääriä. Vai meinaatko, että ne miljoonat olisi lottoamalla tulleet?

Voi ne lottoamallakin tulla tai perintönä tai yleensä on ihan tuuria. Kyllä kuka tahansa voi koska vain saada omaisuuden kasaan.

On tavallaan väärin kuvitella että se johtuu älykkyydestä tai ahkeruudesta.

Ympäristöllä ja sopivalla ajoituksella on enemmän tekemistä sen suhteen.

Jos omaisuus tulee lottoamalla ja mies on täysin epäviehättävä ja epäseksikäs ja/tai autistinen niin voi olla varma että naiset jotka rupeaa kärkkymään ympärillä ei ole niitä kivoja tavallisia naisia. Toki ympärillä alkaa kärkkyä myös miehiä toisenlaiset tarkoitukset mielessään kuin parisuhde, mutta niitähän ei toki lasketa sukupuolien sodassa ikäviksi ihmisiksi, eikö niin miehet? Tästä hyväksikäyttöyhtälöstä sitten laskette että NAISET sitä ja tätä ja taas on oikeutettuna päivä homehtumista av:llä oikean elämän sijaan.

Vierailija
17/22 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni ja ympäristö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku jo kirjoittikin että harva omaisuuden saanut luopuu omaisuudesta siinä mielessä että voisi todistaa hankkivansa uuden samalaisen omaisuuden.

Totuus on että ei usko riitä ja uskotellaan itselle että "tämä on minun ansiota".

Ei vaan ole. Jos on niin se pitää todistaa hankkimalla uusi omaisuus käyttämällä niitä taitoja.

Noh, tunnen henkilökohtaisesti pohatan joka myi firmansa hyvään hintaan isolle kilpailijalle ja aloitti uuden menestyvän bisneksen heti perään. Ihan turha väittää ettei näitä tapahdu.

Minäkin tunnen roopesedän. Mutta oikeesti.

Ihan tyhjiltä alusta ja uudestaan menestynyt firma. En usko, sori.

Ei ole mahdollista. Muutaman prosentin mahdollisuus. Tähän on tehty ihan matemaattiset laskelmat yliopistotasolla.

Justiinsa joo. Linkitä matemaattiset laskelmat yliopistotasolla tai ei tapahtunut. Tässä nyt nähdään menestyjän ja luuserin ero ja miten käyttävät aikansa.

Vierailija
18/22 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap olisi listannut vielä olevansa päihdeongelmainen, koska ei kestä todellisuutta ja itseään, niin olisi tullut todennäköisesti vielä pahempaa kiusaamista, jopa vihaa häntä kohtaan.

On yleistä että ap:n kaltaista taputellaan päähän ja säälitään. Sillä tavoin saadaan itselle kirkas kruunu ja ollaan niin humaaneja.

Sitten kun ap ei enää kestä todellisuutta, omaa surkeuttaan ja liusuu päihteisiin.

Sitten häntä saa jo vihata ja on juoppo/narkkari paska.

Tässä on se millä paremmat ihmiset maksimoi oman erinomaisuutensa.

Vierailija
19/22 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemia. Ei muuta kuin keskustelemaan, hymyilemään, katsekontaktiin ja flirttaamaan omantuntuisen naisen kanssa. Oletettavasti toinen aspergeri olisi sellainen, että löydätte yhteisen kosketuspinnan ja ymmärrätte toisianne.

Olen nainen ja vähän eri muotista kuin keskivertonainen ja todella neulana heinäsuovasta pitää löytää ne miehet, joiden kanssa löytyy yhteys. Keskiverrolla on lukumääräisesti enemmän osumia.

Vierailija
20/22 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella ihmisellä on ties mitä haittoja, puutteita tai vammoja. Kaikki eivät valitettavasti löydä kymppania toiveistaan huolimatta, mutta moni löytää.

AP:n ei kannata miettiä liikaa niitä omia puutteita, sillä ne tulevat vaan enemmän esiin kun niihin kiinnittää liikaa huomiota. Sinussa on varmasti paljon hyviäkin ominaisuuksia. Mieti mieluummin niitä niin itsetuntosi ja mielialasi kohenee ja samalla mahdollisuus löytää kumppani myös paranee. Ihan oikeasti.

Ei kannata yrittää insta-babyja eikä varsinkaan asettaa heitä miksikään normaalin mittareiksi. Katsele ympärillesi vähän laajemmin ja unohda ne "normaalius"-vaatimukset. Vähän erikoiset ihmiset ovat usein hauskempaa seuraa (eivät tietenkään kaikki, mutta monet ovat). Se on parisuhteessa tärkeämpää kuin nätti ulkonäkö, pituus tai normaalius.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi