Millainen nainen ei päästä miestään esim. Thaimaahan kaveriensa kanssa matkailemaan?
Parissakin ketjussa aiheesta keskusteltu, haluaisin lisää perusteluita tähän. Miksi ei ja millainen nainen olet/millainen nainen "ei hyväksy"?
Ja ei, tässä ketjussa ei keskustella niistä tapauksista joissa mies ei halua mennä Kihtiputaan Essoa pidemmälle ikinä koska ulkomaailma pelottaa tai niitä perheitä joissa on toista kymmentä erityislasta eikä päivääkään lomaa yhtäaikaa.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan tuo suuri ja masentava yllätys jos bordelliin haluaisi. Mutta takaisin ei olisi tulemista. Mutta matkat ovat pitkiä, ehtisin vaihdattaa lukot ja pinota rojunsa hankeen. Lapsillakin olisi aikaa sulatella, haluavatko vielä tavata.
Miksi yllätys?
Olemme ihan onnellisia yksiavioisia. ;-)
Kusetettava, yksinkertainen nainen. Läheisriippuvainen ja narsistin uhri:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan tuo suuri ja masentava yllätys jos bordelliin haluaisi. Mutta takaisin ei olisi tulemista. Mutta matkat ovat pitkiä, ehtisin vaihdattaa lukot ja pinota rojunsa hankeen. Lapsillakin olisi aikaa sulatella, haluavatko vielä tavata.
Miksi yllätys?
Ei ”reissuhoitoja” ole tapana vihille viedä ;)
Thaimaassa käydään myös paljon sukeltamassa. Siellä on lämmintä ja kaunista. Ilmeisesti täällä ollaan sellaisten miesten kanssa, jotka ovat... Jotka eivät ansaitse olla minkäänlaisen naisen kanssa.
Jos on heti selvää, että mies ollessaan "irti" pettää. Miksi olla sellaisen miehen kanssa.
Onpa surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yllätys?
Ei ”reissuhoitoja” ole tapana vihille viedä ;)
Eivät taida olla naimaiässä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää päästäkö miehiänne tänne, erityisesti Itä - pohjois-suomen ja kainuun äidit.
Minä aion asua täällä Thaimaassa lopun ikäni ja näin high season aikaan noita peräkammarinpoikia täällä on.
Joudun salaamaan kansallisuuteni ja myötähäpeä melkein tukehduttaa.
Miehiänne vai peräkamaripoikia, päätä jo.
Miten se keneltäkään on pois jos peräkamaripojat käyvät ulkomailla panemassa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikki tietää mitä siellä Thaimaassa oikeasti tapahtuu. Suomalaiset miehet ostavat seksiä lapsiprostituoiduilta. Parhaimmassa tapauksessa nämä tyttöparat tulevat vielä raskaaksi. Oksettavaa. En arvosta yhtäkään miestä, joka tällaista toimintaa harrastaa, ja oma ukko olis heti ex jos tämmöiselle reissulle lähtisi. Saa siis toki mennä, mutta takaisin ei ole tulemista.
Täytyy ihan oikeasti ihmetellä MIKSI te olette miesten kanssa suhteessa jos ajattelette noin?
Millainen nainen ajattelee Suomalaisesta miehestä noin kapeanäköisesti? Siis KAIKISTA miehistä. Suomessa on ~1,5 miljoonaa aikuista miestä, kaikkiko he menisivät suoraapäätä panemaan Thaimassa jos sinne pääsisivät?
Ainakaan sellainen nainen ei päästä, jonka mies on joskus pettänyt, esim. joku existä pettänyt tai sitten se nykyinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että lapset pitäisivät sinua ja muitakin naisia aivan mielisairaina jos hajottavat perheen matkan takia. World fist problems?? Oikeasti, luuletko ,että lapset komppaisivat?
Saa hän mennä minun puolestani. Jos hänellä on rahaa ja lomaa siihen.
Minä puolestani lomailen kun minulle sopii, ja siellä missä minulle sopii. Jos miehellä ei siinä kohtaa sitten enää ole lomaa eikä rahaa, niin se on voi voi.
Minulla ja miehelläni ei ole yhteisiä lapsia, joten tilanne on meidän osalta helppo. Jos niitä olisi, ja mies haluaisi vähät rahansa ja vähät lomapäivänsä käyttää perheen yhteisen ajan sijaan kavereiden Thaimaan matkaan. Niin toki hän saisi mennä. Mutta reissun jälkeen olisikin sitten aika lastenvalvojalle ja edessä muutto. It's just that simple.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan sellainen nainen ei päästä, jonka mies on joskus pettänyt, esim. joku existä pettänyt tai sitten se nykyinen mies.
Kannattaa lähteä suhteeseen vasta kun on saanut päänsä korjattua.
Ps. Naisen exän tekemisillä ei ole mitään kytköstä nyxän tekemisten kanssa.
Olisin yllättynyt jos mieheni haluaisi lähteä tälläisellä h**ramatkalle. Hänen ystävänsä ovat myös perheellisiä ja fiksuja ihmisiä, joten en usko, että hekään innostuisivat. Rahasta ei ole meillä kiinni. Kesäloma on lyhyt jos sen haluaa jakaa myös jouluun ja koulun talvilomaviikolle. Me matkustamme perheenä. Minä olen joskus käynyt ystävän kanssa Euroopassa ja mies valokuvausmatkalla Norjassa, silti suurin osa matkoista tehdään lapsien kanssa. Vastustan myös lentomatkailua ilmastosyistä.
Ei kai mun tehtävä ole päästää tai olla päästämättä aikuista ihmistä haluamalleen matkalle. Kuitenkin juuri matkailu on niin erityistä ja ihanaa, että sen haluaa kyllä jakaa rakkaimman ihmisen kanssa. Jos siis miehellä tulisi välttämätön tarve lähteä Thaimaahan nimenomaan ilman minua, niin tuntuisi se kyllä pahalta. Varmasti ihan sama toisinpäin. Lähtökohtaisesti elämäämme ja unelmiimme kuuluu nimenomaan ne yhteiset matkat.
Vierailija kirjoitti:
Olisin yllättynyt jos mieheni haluaisi lähteä tälläisellä h**ramatkalle. Hänen ystävänsä ovat myös perheellisiä ja fiksuja ihmisiä, joten en usko, että hekään innostuisivat. Rahasta ei ole meillä kiinni. Kesäloma on lyhyt jos sen haluaa jakaa myös jouluun ja koulun talvilomaviikolle. Me matkustamme perheenä. Minä olen joskus käynyt ystävän kanssa Euroopassa ja mies valokuvausmatkalla Norjassa, silti suurin osa matkoista tehdään lapsien kanssa. Vastustan myös lentomatkailua ilmastosyistä.
Onko Thaimaa sellainen maa, että siellä ei muuta osata kuin paneskella?
Syitä, miksi nainen ei päästä miestään kavereiden kanssa Thaimaan lomalle:
1) nainen ei luota mieheensä
2) perheen rahatilanne on jo muutenkin tiukka, tai viimeistään sen jälkeen, jos mies sen loman tekee
3) naiselle jää miehen loman ajaksi kohtuuttoman iso työtaakka perheessä tai perheyrityksessä, tai
4) mies on jo aikaisemmin luvannut/suunnitellut tekevänsä tiettyjä hommia juuri sen loman aikana, jolle nyt suunnittelee sitä reissuaan
Meillä se olisi tällä hetkellä ehdottomasti tuo kakkoskohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Thaimaa sellainen maa, että siellä ei muuta osata kuin paneskella?
Ainakaan noi meijän työpaikan luuserit ei muusta haaveile kuin halvoista Thaimaan panomatkoista. -Ohis
Millainen pariutunut mies haluaa mennä Thaikkuihin poikain kanssa? Noi on sinkkumiesten ryyppyreissuja.
Oikea mies menee vaimon kanssa: irtautuvat arjesta tekemällä yhteisiä asioita, nautitaan paikallisista palveluista, uidaan, snorklataan, rakastellaan, syödään hyvää ruokaa <3
Mun mielestä aikuista mietä ei voi kieltää lähtemästä yhtään mihinkään. En mä ole mun mieheni äiti. Tää maailma on valintoja täynnä, mies itse valitsee lähteekö Thaimaahan kavereiden kanssa vai ei ja mä valitsen sitten haluanko olla avioliitossa tollasen miehen kanssa.
Olin 78 vuotiaan kummitätini kanssa Pattayalla. Istuttiin illalla baarissa, vasta siellä tajuttiin että tämähän on sellainen tyttöbaari. Ja tätihän halusi katsella meininkiä :D Naapuripöydässä oli 5 n. nelikymppistä miestä nuoret, pienet tytöt polvellaan. Yksi miehistä oli vaivaantuneen oloinen ja yritti saada porukkaa liikkeelle mutta ei siitä mitään tullut. "Jani hei, nyt ollaan lomalla eikä näistä reissuista kotona puhuta". No Jani sitten otti pari shottia ja kohtahan sitä jo vedettiin kielimoukkua.
Eli tilaisuus ja ryhmän paine tekee siitä ihanasta koti-isästäkin ihan jonkun muun
Yhtä lailla naisetkin voivat lähteä tyttöporukalla lomalle eikä se tarkoita huo"aamista.
Hienoja miehiä olette valinneet, jos yhteen suosituimmista lomakohteista meneminen tarkottaa lapsiin sekaantumisella pettämistä...