Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yli 55v -olen muuttunut näkymättömäksi

Vierailija
03.01.2020 |

Huolehdin itsestäni hyvin ja minulla on siihen rahaa ja aikaa. Hiukset leikataan ja värjätään luonnollisen väriseksi joka kuukausi, kynnet, meikki, ihonhoito. Vaatteet laadukkaita, käsilaukku ja kengät myös. Korut aitoja ja arvokkaita.
Kun liikun yksin kaupungilla, olen oikeastaan näkymätön. Ei voi mitään. Keski-ikäinen, hieman ylipainoinen täti on näkymätön. Enkä tarkoita miesten huomaamista pelkästään , vaan muutenkin.
Mies on minulla vielä onneksi rinnalla. Silloin, varmaan hänestä johtuen, saattaa saadakin jtn asiakaspalvelua.
Sitä huolehtii itsestään, yrittää pysyä kunnossa ja olla tyylikäs, ikäänsä sopivasti.
Minua 40 vuotta nuoremmat myyjät, tarjoilijat, ym ym eivät kunnolla viitti päivää sanoa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotta nuoremmat myyjät? Siis 15 vuotiaatko myyjinä?

Vierailija
2/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin totta. Tässä yhteiskunnassa keski-ikäinen nainen on näkymätön. Ja häntä syrjitään surutta.

Vierailija
4/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve ap. Olen samanikäinen, huoliteltu minäkin. Oon aatellut juuri samaa kuin sinäkin ja ihmettelen. Lopputulos: Nuoruus on valttia joten voidaan hellittää ulkonäön vaalimisesta.

Vierailija
5/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat juntteja, huonosti kasvatettuja, epäkoheliaita moukkia.

Vierailija
6/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ongelma. Mä saan hyvää palvelua joka paikassa. Jopa Stockalla, missä 10 vuotta sitten mua ei edes vilkaistu.

Joka paikassa myyjät on heti tervehtimässä moneen kertaan ja paketoivat innolla ostoksianikin ja ovat niin mielin kielin kuin vain suinkin suomalainen myyjä voi olla.

Ihan tavalliselta keski-ikäseltä koen näyttäväni mutta näiltä firmoilta on kai rahat loppu kun ne niin huomioi.

Miesten huomiota en enää edes odota. Enhän mäkään huomaa niitä.

Vierailija
7/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kiitollinen, sillä suurin osa naisista muuttuu näkymättömäksi jo kymmenen vuotta aikaisemmin. Vaihdevuosi-ikäinen ei enää lisääntymään pystyvä nainen ei todellakaan enää kiinnosta ketään.

Vierailija
8/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on etunsa.

Voi hivuttautua ihan näkymättömänä tappituntumalle ja puristaa mieluista urosta pyllystä ja kikkelistä.

Ja sitten taas muuttua harmaaksi keski-ikäiseksi, kukaan ei huomaa mitään!

Vierailija
9/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo ongelma. Mä saan hyvää palvelua joka paikassa. Jopa Stockalla, missä 10 vuotta sitten mua ei edes vilkaistu.

Joka paikassa myyjät on heti tervehtimässä moneen kertaan ja paketoivat innolla ostoksianikin ja ovat niin mielin kielin kuin vain suinkin suomalainen myyjä voi olla.

Ihan tavalliselta keski-ikäseltä koen näyttäväni mutta näiltä firmoilta on kai rahat loppu kun ne niin huomioi.

Miesten huomiota en enää edes odota. Enhän mäkään huomaa niitä.

Myös mun kohdalla asiakaspalvelun laatu on parantunut huimasti täytettyäni 40. Miehistä en ole kiinnostunut, oma löytyy.

Vierailija
10/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe ollenkaan noin.  Miltei päinvastoin palvelun osalta. Paremmin palvellaan kuin tytönheitukkana. 

En ole näkymätön miehillekään, kun puhutaan yli 60-vuotiaista, nuoremmille kyllä. Mutta ei se minua haittaa. Nuorempana sitä tuijottelua oli ihan liikaakin. Ihan kiva olla rauhassa. 

Vierailija
11/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se johtuu tyylistäsi, ei iästäsi? Tuo klassinen tätityyli on sellainen, ettei se kerää positiivista eikä negatiivista huomiota. Minä olen lähes samanikäinen, enkä ole huomannut näkymättömyyttä.

Vierailija
12/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tuntenut samoin. Oikeasyaan päinvastoin, olen näkyvämpi, enemmän oma itseni. N 59

Vierailija
13/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ylläri, ap on näkymätön - paitsi kun mukana on se mies, silloin saa jotain huomiota ja asiakaspalveluakin. Eikä mies onneksi ole vielä lähtenyt, vaikka ap onkin jo yli 55v.

Ulin seuraavaa odotellessa...

Vierailija
14/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka outoa. Kyllä minä saan palvelua.

Minua ei enää ahdistella kadulla, mikä on loistavaa. Tajuavat varmaan, etten siedä sitä vaan teen nimeron, huudan, häpäisen tekijän.

Miehiä pyörii ympärillä ja haluaisi suhteeseen kanssani. Treffi- ym. pyyntöjä tulee päivittäin esimerkiksi Facen kautta. Joudun välillä oikein tylyttämään, jotta menee perille.

Olen itsekin jotenkin yllättynyt, mutta tosiaan miehiä olisi tarjolla millaiseen vain suhteeseen.

En pukeudu paljastavasti, en meikkaa runsaasti, ei ole irtoripsiä tms. En hihittele enkä ole tyrkky. En siis lähetä millään tasolla viestiä, että olisin tarjolla. (Enkä olekaan, minulla on nuoremmat rakastajat, joiden kanssa on oikein hyvä olla, en etsi enkä huoli uusia.)

Kysynkin, ovatko kirjoittajat oikeasti naisia, vai onko tämä taas palstamiesten "tyydy äkkiä uliin, yli 30-vuotiaana et enää saa ketään" - aloitus? N50+

Vierailija
15/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä allekirjoita. En usko, että kyse on iästä vaan persoonasta. Täytän itse tänä vuonna 57 ja olen pieni, hoikka, liikunnallinen ja pitkähiuksinen. Pukeudun trendikkäästi ja meikkaan. Olen luonteeltani välitön ja iloinen. Onneksi ei vaihdevuodet ole minua lannistaneet. Saan palvelua ja silloin harvoin kun baariin eksyn, on aina löytynyt huomiota ja seuraan tuppaantujia. Ei tosin ihan nuorimpia, mutta keski-ikäisiä.

Vierailija
16/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako olla. Minusta vanhemmiten nuoremmat ovat alkaneet kohdella kohteliaammin. 

Vierailija
17/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin ihan päinvastaisia kokemuksia. Asiakaspalvelu on kaikkialla parempaa kuin 20-30  vuotta sitten. Ehkä siksi, että tämän ikäisillä tädeillä on yleensä myös rahaa, jota kuluttaa. Ja me tädit äänestämme jaloillamme, jos  palvelu olisi huonoa. Työelämässäkin otetaan vakavammin, kun ei näytä enää "tytönheitukalta". 

Vierailija
18/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä allekirjoita. En usko, että kyse on iästä vaan persoonasta. Täytän itse tänä vuonna 57 ja olen pieni, hoikka, liikunnallinen ja pitkähiuksinen. Pukeudun trendikkäästi ja meikkaan. Olen luonteeltani välitön ja iloinen. Onneksi ei vaihdevuodet ole minua lannistaneet. Saan palvelua ja silloin harvoin kun baariin eksyn, on aina löytynyt huomiota ja seuraan tuppaantujia. Ei tosin ihan nuorimpia, mutta keski-ikäisiä.

Et sä kyllä kuulosta kauhean mukavalta. Ja vähän ristiriitainen tuo sun kommentti. Väität, että kohtelu riippuu persoonasta, mutta sitten luettelet enimmäkseen pinnallisia, ulkonäköön perustuvia syitä sille, miksi sinua kohdellaan hyvin.

Vierailija
19/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kadulla liikkuessa useimpia mitenkään ihmeemmin huomioida. Täytyy olla tosi erikoinen jotenkin, hyvällä tai huonolla tavalla, että kaupungeissa ketään kiinnostaa.

Sen sijaan tuo palvelun saamattomuus on outo. Itse olen 45 ja iän myötä palvelun saanti on vaan parantunut. Ilmeisesti, koska usein vanhemmilal ihmisillä on enemmän rahaa millä mällätä, joten palvelu on innokkaampaa. Esim. nuorena jos menin vaikka Stockan kosmetiikkapuolelle, sai itse hakea jostain myyjän vastaamaan kysymykseen ja palvelu oli aika halutonta. Nyt tullaan kyllä heti palvelemaan ja mukaan laitetaan vielä kasa näytteitä muista tuotteista - haistavat, että tuossa on hyvä kalliiden seerumien ja ikääntymisen estotuotteiden ostaja varmasti. Puhumattakaan autokaupoista. Olin 30 kun ostin itse ekan oman autoni (mulla oli auto aiemminkin mutta isä oli mukana kaupoilla). Minua ei todellakaan meinattu mitenkään palvella, ekasta kaupasta lähdin jopa pois kun ei kukaan halunnut ottaa tosissaan että ostan auton. Nyt jos menen autokauppaan palvellaan heti, koska kaikki varmaan tietää että harvemmin ikäiseni naiset käy siellä muuten vaan renkaita potkimassa vaan autonostoaikomus on vakava kun autokauppaan tullaan.

Vierailija
20/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole mukavaa, kun saa katsella kaupoissa ihan rauhassa ilman "hännystakkia"?!

Sitten joskus 10 vuoden kuluttua myyjät ryntäävät paikalle hirmuvauhtia auttamaan liikkeeseen eksynyttä mummoparkaa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä