Olen Elvis Presley. Onko täällä kauniita Suomi-neitoja valmiina tarjoamaan tilapäistä taloudellista tukea?
Elän ja voin hyvin:)
Olen ollut hoitolaitoksen suojissa kaikki nämä vuodet. Opettelin aikani kuluksi Suomen kielen. Rakastan Suomea ja suomalaisia naisia.
Huomaan että sillä aikaa kun olen ollut kohentamassa oloani on omaisuuteni päätynyt väärille omistajille. Tähän muodolliseen oikeusprosessiin tarvitsisin nyt muutamia satojatuhansia raha-apuja. Maksan 10 -kertaisesti takaisin, joten?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Tässä 7 000 € näin aluksi, lisää on, pidetään yhteyttä, muruseni.
Tama tuli ihan puskista. Kiitos paljon. Kayn moikkaamassa sinua sinne Suomeen. Olet tervetullut tänne Memphisin Greisiländiin tiluksilleni. Pidetaan uhteista kivaa.
Terv. Elvis
Ainahan ne on jotai kenraalimajureita tai muita superjulkkiksia jotka nuita rahoja pyytävät. Eiköhän niillä ole rahaa ihan omasta takaa tai jos olisivatkin veloissa niin tuskin tuiki tuntemattomilta rahaa rupeaisivat tinkaamaan. Täytyy olla todella epätoivoinen jos nuihin hoksahtaaa ja äo 80.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi menit tuhlaamaan omaisuutesi esim. Maatiloihin ja kuorma-autoihin, pink cadillaceihin ja viinaan ja huumeisiin? Toki voisin kyllä auttaa, mutta ajattelin sijoittaa omaisuuteni Arabi-Emirikuntaan kun ovat siellä niin köyhiä ja saamattomia. Hyvät voinnit vaan sinulle.
Tama ei ole totta vaan kaikki on Briskillan syyta. Ei edes makuukammarin puolella homma toiminut kun niin loukkasi minua kovasti ja kohteli kaltoin.
Nyt on minun vuoroni onneen ja mieluusti kuluttaisin raahani sinun kanssasi.
Siun Elviksesi.
Olen lukenut elämänkertasi. Kyllä se on totta. Ja se olit sinä joka et enää Priscillaa halunnut kun hän tuli äidiksi. Hyi sinua! Niin upea nainen kun oli (nyt vähän botoxilla täytetty) Mutta uskon ettet sinäkään kovin hehkeeltä nykyään näytä, varsinkin kun olet ollut kuolleenakin jo 43 vuotta.
Tama ei ole totta. Elvis ei kuole koskaan. Voin lähettaa hiussuortuvan todisteeksi, ja niitin Vegasin esiintymisasustani, you know!
Sinun Elviksesi... love me tender..
Vierailija kirjoitti:
Sinun tarvitsee vain laulaa hartwall areenalla pari laulua, niin saat rahasi. Ole hyvä.
Hartwall tulee aikanaan. Pidan siella konsertin. Astun lauteille elavaisena ja vetreana. Olen pitanut kunnostani huolta.
Mutta nyt ensin tarvitsen varoja sadakseni taas miljoonaomaisuuten hallintaani. Laheta sinakin, saat pusun poskelle Elvikselta ja 10-kertaisena sijoituksesi takaisin.
Elvis.
ps. Minun taytuu nyt lähtea ketjusta kun Priskilla tuli kaymään. Tama on meidan uhteinen salaisuus.
Tottakai! Hei ihmiset, empatiaa nyt! Kyllä on tunteettomia ja kylmiä ihmisiä täällä. Rahahanat auki, Elvis tarvitsee apua! Kyllä minä ainakin annan kaikki rahani. Voin myös lahjoittaa kaikki tavarani vaikka kirpputorimyyntiä varten!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä 7 000 € näin aluksi, lisää on, pidetään yhteyttä, muruseni.
Tama tuli ihan puskista. Kiitos paljon. Kayn moikkaamassa sinua sinne Suomeen. Olet tervetullut tänne Memphisin Greisiländiin tiluksilleni. Pidetaan uhteista kivaa.
Terv. Elvis
Voi kiitos muruseni, yritän päästä karkuun täältä palvelutalosta. Vähän vaikeaa se on joskus. Vahtivat yötä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun tarvitsee vain laulaa hartwall areenalla pari laulua, niin saat rahasi. Ole hyvä.
Hartwall tulee aikanaan. Pidan siella konsertin. Astun lauteille elavaisena ja vetreana. Olen pitanut kunnostani huolta.
Mutta nyt ensin tarvitsen varoja sadakseni taas miljoonaomaisuuten hallintaani. Laheta sinakin, saat pusun poskelle Elvikselta ja 10-kertaisena sijoituksesi takaisin.
Elvis.
ps. Minun taytuu nyt lähtea ketjusta kun Priskilla tuli kaymään. Tama on meidan uhteinen salaisuus.
Jos Priskilla on vielä kuvioissa, niin et saa penniäkään rahaa. Luulin että olet yksin minun.
Kaikki miehet on samanlaisia:(
Dear Elvis,
lähetän rahat heti, kun pääsen täältä osastolta. Tarvitsen hiukan rahaa hoitajien lahjomiseen. Voitko laittaa tililleni pari miljoonaa? Täältä päästyäni sata varmasti maksan takaisin ja sitten päästyäni omiin miljooniini käsiksi saat mitä ikinä haluat!
T: Elovena
Olen valmiina lähtemään pankkiin suorittamaan tilisiirtoa Elvikselle. Olen miettinyt asiaa ja tullut siihen tulokseen että velvollisuuteni on auttaa pulaan joutunutta Elvistä.