Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaako uusi Kimpassa-ohjelma? Eikö toi Kuustosen naama ole jo liian kulunut?

Vierailija
02.01.2020 |

Tuo nyt uuden vaimonsa isosti esille. Kumpi kiinnostaisi, ex:n ja Mikon tarina vai nyksän ja Mikon ihanuus. Mä kuuntelisin mieluummin Maritan tarinan ja Mikon laittaisin teeveestä eläkkeelle.

Kommentit (360)

Vierailija
1/360 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Kuustosta enää, kiitos. Iinakin jo kyllästyttää, nuorempi tyär ei ainakaan vielä.

Vierailija
2/360 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ylitsepursuava empaattisuus ei mitenkään iske.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/360 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Kuustonen on ihana<3

Vierailija
4/360 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei, ei enää yhtään "julkkisten" avautumisohjelmaa tähän maahan, please!!! Siis kuka näitä katsoo??!! Samantyyppinen poseerausohjelma on ilmeisesti tulossa Hintikalta. Siinä mainoksen mukaan esittävät itseään hintikan "julkisuudesta tutut" ystävät, ja mökkiäkin esitellään. Aikas ihkua. Ilmeisesti tämä Kuustosen ohjelma on sitten tarkoitettu astetta vanhemmalle väelle. Voisivat ihan oikeasti kehittää jonkinlaisen itsekritiikin nämä kuustoset ja muut. Saan näistä näppyjä.  

Vierailija
5/360 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nimi Brotherus? Omaa sukua oleva nimi tai eksän nimi tuo ei ole?

Vierailija
6/360 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei,en ymmärrä miksi pitää roudata vaimot/miehet/lapset/anopit/appi ukot ja koirat ja kissat joka helkutin paikkaan enkä nyt tarkoita pelkästään tätä Kuustosen pariskuntaa vaan yleinen trendi näkyy olevan että enää ei riitä se ,että se yksi julkkis on esillä vaan sinne revitään koko suku.

Plus näitä parisuhde/hää/perhe ohjelmia on jo aivan liikaa.

Kuustonen sinällään voisi tehdä uutta musiikkia .

Vierailija
7/360 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää jo mainos. Kaksi samannäköistä julkimoa vaihteeksi löytäneet toisensa, hoh hoijakkaa!

Vierailija
8/360 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksaisi enää Kuustosta. Mansikkapaikka vielä menetteli.

Vierailija
9/360 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä ihmeen parisuhdeohjelma, että mikä pitänyt parit yhdessä? Suurin osa noista on ollut yhdessä pari vuotta. Johan on elämänkokemusta, mikä pitää yhdessä. Ainostaan Larivaara-Toivosella kanttia puhua aiheesta. En tajua! Olisivat hakeneet vähintään 10 vuotta yhdessä olleita. Silloin niistä voisi yrittää etsiä jotain yhteisiä piirteitä, mikä saa parisuhteen kestämään. Kaiken huippu joku Hedberg -Tuupanen.

Vierailija
10/360 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä ihmeen parisuhdeohjelma, että mikä pitänyt parit yhdessä? Suurin osa noista on ollut yhdessä pari vuotta. Johan on elämänkokemusta, mikä pitää yhdessä. Ainostaan Larivaara-Toivosella kanttia puhua aiheesta. En tajua! Olisivat hakeneet vähintään 10 vuotta yhdessä olleita. Silloin niistä voisi yrittää etsiä jotain yhteisiä piirteitä, mikä saa parisuhteen kestämään. Kaiken huippu joku Hedberg -Tuupanen.

Onko kymmenen vuotta pitkä parisuhde?

Itse ollut vaimoni kanssa kimpassa yli puolet elämästäni, melkein 20 vuotta.

Vierailija
11/360 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hedberg on mukana, koska Kuustonen on sen eno. Härskiä nepotismia.

Vierailija
12/360 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini-tuotteen Brotheruksia. Kelpaa miljoonillaan tanssitaiteilla.

Vierailija
13/360 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuustonen on piilohomo. Mieheni todisti "armeijassa".

Vierailija
14/360 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kymmenen vuotta pitkä parisuhde?

Itse ollut vaimoni kanssa kimpassa yli puolet elämästäni, melkein 20 vuotta.

Nykymittapuun mukaan on. Siksi en yhtään jaksakaan näitä parisuhdeohjelmia, joissa on oltu pari vuotta yhdessä ja jaellaan parisuhdeneuvoja tyyliin Larmit. Itse olen ollut ensi toukokuussa mieheni kanssa 30 vuotta.

Terkuin tuon edellisen viestin laittanut

Vierailija
15/360 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Kuustonen on piilohomo. Mieheni todisti "armeijassa".

Se, mikä siviilissä on homoilua, on armeijassa veljeyttä ja yhteishenkeä.

Tämän tietää jopa sivaritkin.

Vierailija
16/360 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut yhdessä mieheni kanssa 30 vuotta ja ihmetyttää millä rahkeilla tuo uusi pari nyt vetää jotain parisuhdeohjelmaa. No onneksi ei ole pakko katsoa.

Vierailija
17/360 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nimi Brotherus? Omaa sukua oleva nimi tai eksän nimi tuo ei ole?

Ihmettelen samaa. Tyttönimi Saloheimo, mies oli Ikonen. Mistä toi Brotherus? Nimellä braissailija kuten Gullichsenkin.

Vierailija
18/360 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ylitsepursuava empaattisuus ei mitenkään iske.

Kuustosen muutaman kerran tavanneena en voi sanoa, että olisi aidosti sellainen emppis kuin mitä esittää olevansa. Pikemminkin on alentuva, lapsellinen näpäyttelijä ja pahimmillaan jopa vähän ilkeä.

Vierailija
19/360 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympäisee tällaiset, jotka kertoilee parin vuoden suhteistaan ja ovat vähintään toisella kierroksella liikenteessä. Nämä uudet alut ovat kai muotia, ja siinä voidaan sitten nelistään fiilistellä, kun ollaan vielä melkein ensihuuman vuosissa. Olen ollut aviossa 30 vuotta, enkä oikein usko, että näillä on annettavaa. Oikeasti kiinnostavia olisivat pitkän liiton salaisuudet ja ihmissuhteet.

Eli en katso ja toinen ehdottomasti nou nou on Hintikan uusi tekele. Kaksi sitkeimmän sortin linssiludetta.

Vierailija
20/360 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintikan villaa en taatusti katso.

Mutta Kuustosen kimppakivat taatusti katson.

Minä tykkään Mikosta:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä