Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyn salilla ja olen 161cm mies. Minua haukutaan siitä, että korvaan lihaksilla pituutta vaikka treenaan vain, koska rakastan sitä.

Lyhytsaliukko
02.01.2020 |

Terve!

Minua on pidemmän aikaa oikeasti ärsyttänyt se, että kun olen lyhyt mies ja käyn salilla. Monet sanovat, että korvaan puuttunutta pituutta lihaksilla. Tämä ärsyttää, koska treenaan itseni vuoksi ja siksi, että rakastan sitä. Treenaminen on ollut osa elämääni koko nuoren (22v) ikäni ajan. Ensiksi joukkuelajit ja sitten sali. En ole mikään streroidibodari vaan harrastan 4 kertaa viikossa kuntosalia ilman aineita.

Tietenkin minulla on harrastukseni vuoksi lihakisa, koska olen tehnyt tätä 7-vuotta. Tämä ärsyttää.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole vain naiset, jotka kääp.iöitä pilkkaavat. Kyllä itse miehenä oyrin näyttämään eleillä sekä myös verbaliikalla että kitukasvuiset ovat alempana ja voisin jos psykoosi iskisi niin vaikka murskata mikin kallon. Eipä siinä paljob lihakset auta kirppua.

Olet säälittävä.

Vierailija
22/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole vain naiset, jotka kääp.iöitä pilkkaavat. Kyllä itse miehenä oyrin näyttämään eleillä sekä myös verbaliikalla että kitukasvuiset ovat alempana ja voisin jos psykoosi iskisi niin vaikka murskata mikin kallon. Eipä siinä paljob lihakset auta kirppua.

Jotenkin niin hassua tollanen uhoaminen tyypiltä, joka ei ole vielä oppinut edes kirjoittamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveitä kommentteja. Miten jotkut kehtaa ilkkua toista pituudesta, asiasta mille itse ei voi mitään!

Onneksi on meitä naisia jotka pitävät lyhyistä miehistä. Mieskumppanini ovat aina olleet sellasia 170cm tai vähän alle ja töissä on hottis, juuri ehkä Apn mittanen mies joka on aivan ihana! Hän on myös lihaksikas, älykäs, hauska. Ottaisin!

Mun mieleshä naiset rajaa paljon hyviä miehiä ulos (ja hukkaa siis miespotentiaalia) kun on tää ihme pakkomielle että miehen pitää olla pitkä.

Mulle merkkaa muut asiat kuin pituus.

Vierailija
24/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinullahan on jo psykoosi. Ja luonnehäiriö jota psykopatiaksi kutsutaan jos puhut tuollaisia.

Vierailija
25/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan hirveitä kommentteja. Miten jotkut kehtaa ilkkua toista pituudesta, asiasta mille itse ei voi mitään!

Onneksi on meitä naisia jotka pitävät lyhyistä miehistä. Mieskumppanini ovat aina olleet sellasia 170cm tai vähän alle ja töissä on hottis, juuri ehkä Apn mittanen mies joka on aivan ihana! Hän on myös lihaksikas, älykäs, hauska. Ottaisin!

Mun mieleshä naiset rajaa paljon hyviä miehiä ulos (ja hukkaa siis miespotentiaalia) kun on tää ihme pakkomielle että miehen pitää olla pitkä.

Mulle merkkaa muut asiat kuin pituus.

Pitemmät mieht ovat jotenkin kolhoja ja uhoajia. Pienet miehet ovat hauskoja ja älykköjä, huomattu on. Pituus ei merkkaa kylläkään yhtään mitään muutoin. Hyvin kirjoitettu.

Vierailija
26/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 20, otitko jo lääkkeesi..

Vierailija
27/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa jonnet paska kirjoitti:

Olen 45-vuotias ja olen painonnostaja. Viime vuonna painoni nousi kolmella kilolla.

Joo mäkin oon kehonrakentaja. Jos tässä nyt bulkkikausi jatkus vielä parikytä vuotta niin katellaan sit seuraavaa vaihetta sitten vasta ettei mee liian rankaks. 

Vierailija
28/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä typeristä kommenteista. Terve itsetunto ja iloinen mieli ovat parasta. Kun nämä ovat kohillaan, kukaan ei edes huomaa, jos on vähän lyhyempi.

Vierailija
29/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ärsyttää nämä:

Kun käyn lenkillä, minulle kerrotaan, että kyllä kannattaisi käydä salillakin ja juoksu nyt vain on sellaista muotihömppää. Minä aloitin juoksun 80-luvulla.

Kun syön töissä lounaaksi salaattia, minulle sanotaan, että kannattaisi syödä lihaakin ja ei minun tarvitse laihduttaa. Eivät usko, että minä pidän salaatista.

Kun juon vettä, minulle jankataan, että vedenjuonti on sairas muoti.

Kun en juo alkoholia, minulle sanotaan, että kyllä aina voi vähän ottaa, taksilla voi kulkea, ja pitäähän ihmisen rentoutua.

Minulla ei ole lapsia, ja minulle kerrotaan, miten "valitsemani" elämäntapa on turmiollista ja johtaa vääjäämättä yksinäiseen vanhuuteen.

Aina noita paremmin tietäjiä riittää. Nykyään vaan ei voi nähtävästi tehdä mitään, ilman että joku porukka tulee viereen kertomaan, että teet väärin, elät väärin, syöt väärin ja olet aina käynyt suihkussa väärin.

Vierailija
30/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla huomaa millainen ajatusten juoksu suurimmalla väkeä on, joten en välittäisi yhtään muiden mielipiteistä. Itseasiassa toisten mielipiteet eivät kuulu sulle, ne kuuluvat vain heille.

Turhauttavaa se kyllä on huomata että ihmiset eivät paljon mieti sanomisiaan.

Vierailija
31/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos alkaisit treenaamaan kotonasi?

Vierailija
32/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuollainen bodattu 160 cm tuli joskus uhoamaan. Olin siis kaverin kanssa katsomassa jyväskylän rallia ja oltiin seisottu reitin varrella katselemassa kun kärkiautoja menee ohi, sitten jossain siellä polvien tienoilla tuntui että joku koitaa töniä. Kurkin alaspäin ja siellä oli tämmöinen hihattomaan paitaan pukeutunut kohtalaisen vanha pikku-ukko joka tuijotti ja kysyi "onks meillä joku ongelma?". Ihmettelin hetken että mikä nyt taas ja vastasin sitten vaan että ei minulla ole ongelmaa. En tiedä mikä tuonkin shown idea oli kun oltiin kaverin kanssa oltu siinä tienvarrella ainakin puoli tuntia ja tämä ukko tuli sieltä jostain (pusikosta) siihen uhoamaan. Ajattelin että ehkä se on joku keskisuomalainen puskaho**jen kosintameno muttei taisi tulla selväksi ettei meitä kiinnostanut.  

Vierailija
33/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minua haukutaan" ja "monet sanovat". Ketkä haukkuvat, keitä ovat nämä monet? Miksi heidän mielipiteellään on sinulle merkitystä?

Sinä saat treenaamisesta hyvää oloa, mitä väliä on sillä, mitä muut siitä ajattelevat?