Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyn salilla ja olen 161cm mies. Minua haukutaan siitä, että korvaan lihaksilla pituutta vaikka treenaan vain, koska rakastan sitä.

Lyhytsaliukko
02.01.2020 |

Terve!

Minua on pidemmän aikaa oikeasti ärsyttänyt se, että kun olen lyhyt mies ja käyn salilla. Monet sanovat, että korvaan puuttunutta pituutta lihaksilla. Tämä ärsyttää, koska treenaan itseni vuoksi ja siksi, että rakastan sitä. Treenaminen on ollut osa elämääni koko nuoren (22v) ikäni ajan. Ensiksi joukkuelajit ja sitten sali. En ole mikään streroidibodari vaan harrastan 4 kertaa viikossa kuntosalia ilman aineita.

Tietenkin minulla on harrastukseni vuoksi lihakisa, koska olen tehnyt tätä 7-vuotta. Tämä ärsyttää.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene raksalle metrimitaksi, niin kuin Sami Saari. Siihen ei leveyttä tarvita

Vierailija
2/33 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

161cm ja 22v. Olet poju etkä mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä kerta tykkäät käydä salilla, niin mitäpä muiden mielipiteistä välität. Jatka vaan harrastustasi.

Vierailija
4/33 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haukkuu?

Vierailija
5/33 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siis ärsyttää?

Vierailija
6/33 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä jos haukutaan. Anna mennä vaan ja tee kuten hyvältä tuntuu.

Vierailija
7/33 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna väittää. Mitä se edes kuuluu niille miksi treenaat.

Vierailija
8/33 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

161cm ja 22v. Olet poju etkä mies.

Syö pääsi, kiitos.

Vierailija
9/33 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia ovat, eivät itse jaksa tehdä mitään ulkonäkönsä eteen. Eivätkä myöskään pysty uskomaan, että jopa nautit harrastuksesta jota eivät itse jaksa edes yrittää. Ja ennen kun joku tulee ulisemaan kateuskortista, niin ei kukaan joka ei vain arvosta itse salilla käyntiä kommentoisi millään tuollaista.

Vierailija
10/33 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns miesoletettu se on muotia nykyään

Vierailija
11/33 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve!

Minua on pidemmän aikaa oikeasti ärsyttänyt se, että kun olen lihava nainenja käyn salilla. Monet sanovat, että yritän laihtua ja saada lihaksia. Tämä ärsyttää, koska treenaan itseni vuoksi ja siksi, että rakastan sitä.

Painan 161kg.

Vierailija
12/33 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kaikkiin ihmisten kommentteihin pätee sama: mieti hetki voiko väitteessä olla jotain perää, jos ei, unohda koko juttu, koska kyseessä on jonkun muun henkilökohtainen ongelma.

Vierailija
13/33 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliöitä löytyy joka paikkaan, oli minkä ikäinen. kokoinen tai näköinen tahansa.

Vierailija
14/33 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45-vuotias ja olen painonnostaja. Viime vuonna painoni nousi kolmella kilolla.

Vierailija
15/33 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa jonnet paska kirjoitti:

Olen 45-vuotias ja olen painonnostaja. Viime vuonna painoni nousi kolmella kilolla.

Vierailija
16/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sovellu naisten sanelemiin miehen standardeihin, siitä vain on kyse. Miehiä saa pilkata ja syrjiä esim lyhyyden, kaljuuden ja pienituloisuuden vuoksi.

Vierailija
17/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän juurikin lyhyistä miehistä, en ole pitkä itsekään. Ja pidän myös miehistä jotka ovat mitä ovat eivätkä anna muiden vaikuttaa siihen tai jää murehtimaan mitä joku toinen omasta olemuksesta ajattele. Käytöstavat on tietty asia erikseen.

Vierailija
18/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sovellu naisten sanelemiin miehen standardeihin, siitä vain on kyse. Miehiä saa pilkata ja syrjiä esim lyhyyden, kaljuuden ja pienituloisuuden vuoksi.

OIkeastiko kuvittelet naisten olevan niitä kuittailijoita? Herää nyt jo todellisuuteen, miehet niitä hassun hauskoja kuitteja heittää, niin naisille kuin toisilleen.

kato ku ollaan äijiä!

Vierailija
19/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun treenaaminen kuulu kenellkään se on sun elämääsi. Näpäytä näin olkapään yli ja mene eteenpäin vaan.

Vierailija
20/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vain naiset, jotka kääp.iöitä pilkkaavat. Kyllä itse miehenä oyrin näyttämään eleillä sekä myös verbaliikalla että kitukasvuiset ovat alempana ja voisin jos psykoosi iskisi niin vaikka murskata mikin kallon. Eipä siinä paljob lihakset auta kirppua.