Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet haluavat itseään pienemmän naisen?

Vierailija
02.01.2020 |

Kertokaa

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan maailmalla on tehty tutkimusta että lyhyet naiset ja pitkät miehet pariutuu keskenään. Joten pitkät naiset ja lyhyet miehet jää ilman jos naista lyhyempi mies ei kelpaa. En minäkään halunnut lyhyttä miestä vaikka itse olen lyhyt. Kuka mistäkin tykkää.

Vierailija
42/46 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan halua eikä tietääkseni kukaan kavereistakaan

Jäin miettimään miksi tämä sai niin paljon alapeukkuja ja päädyin tämmöiseen ajatukseen: Pidemmän naisen "kelpuuttava" lyhyempi mies herättää vain pidempiä miehiä haluavissa naisissa negatiivisia tunteita. Nykyihanteen mukaisesti mies on moderni ja mikä olisikaan modernimpaa kuin heittää vanhanaikaiset pituusvaatimukset roskakoriin.

Nainen tiedostaa moderniuden ihanteen järkitasolla mutta kuitenkin haluaa pidemmän miehen. Lyhyt mies nostaa esiin tämän ristiriitaisuuden naisen mielessä ja kelpuuttamisellaan ilmaisee naisen olevan vanhanaikainen, mistä nainen suuttuu miehelle. Sanokaa jos olen yhtään oikeilla jäljillä

"Nainen" ei tietenkään tarkoita kaikkia naisia vaan ainoastaan tuolla tavalla ajattelevia alapeukuttajia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempi on sexympi.

Vierailija
44/46 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin ongelman olevan siinä, että lyhyet miehet haluavat itseään lyhemmän naisen. Lyhyet naiset taas haluavat sen könsikkään itseään suojelemaan. Eli näiden kahden ryhmän halut menevät ristiin.

Me pitkät naiset taas emme ole niin ronkeleita. Ihanne voi olla itseä pidempi, mutta se on vain ihanne. Moni lyhyt kaveri pitää tärkeimpänä kriteerinä sitä, että mies on pitkä. Ehkä tämä liittyy evoluutioon. Onhan se fakta, että lyhempi on usein kevyempi ja sikäli helpompi ei toivotun alistaa.

Nämä empiirisiä mutuja.

Minä ja mieheni olemme pitkiä ja oikeasti ulkomaanmatkoilla varsinainen nähtävyys jos kantaväestö on lyhyttä, eikä olla turistikohteessa. Myös näillä reissuilla on hauska nähdä kuka iskee ketä.

Vierailija
45/46 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani piilo-bi/homon vaimo muistuttaa vartaloltaan mahdollisimman paljon miestä, lattarinnat ja pikkupojan vartalo muutenkin. Ei se taida syttyä naisen näköisistä. Tuo käy kun ei ole vielä rohkeutta myöntää olevansa miehiin päin. Itse asiassa on kertonut kuinka pelkää isorintaisia naisia. Siitä viimeistään tiesin...

Ajatteles nyt kuinka isotissi lätkähtää vaimon kääntyessä naamalle kun miesparka nukkuu. Tukehtuu siihen paikkaan, joten pelko on hyvästä

T. isotissi

Vierailija
46/46 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla nisäkkäillä sukupuolten kokoero on noin 1:2.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme