Miksi miehet haluavat itseään pienemmän naisen?
Kommentit (46)
En miehenä halua isoa akkaa. Tuntuis karsealta panna jotain oman kokoista 180cm naista tai kunnolla ylipainoista akkaa.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu sai alkunsa tuolta miksi naiset haluaa kinkongin- ketjusta.
Kuitenkin usein miesten ihannekumppani on heitä lyhempi. Monista kriteereistä sitten luovutaan, mutta miksi alun alkaen pituus/koko on siellä?
Tiedätkö kaikkien meidän ihannekumppanit. Kokemukseni mukaan tosiasiassa vaihtelee paljon. Suuriegoisilla kavereilla on näyttävimmät daamit. Siinä ei muiden mielipiteet ratkaise. Täällä mammat esittelee itseään toivenaisena jokaiselle miehelle.
Vanttera suomityttö on hyvä agreväkivaltaisten juoppojen maahan. Pärjää edes vähän, eikä ole niin heiteltävissä.
Vierailija kirjoitti:
En miehenä halua isoa akkaa. Tuntuis karsealta panna jotain oman kokoista 180cm naista tai kunnolla ylipainoista akkaa.
Pikku miesten puheita, tsihihihh
Vierailija kirjoitti:
176cm mies on kyllä ihan ok pitkä.
T. Se 175cm nainen
Samoin mulle, lyhyempikin käy mainiosti. Seisaaltaan paneskelu on helpompaa.
167 cm nainen
Naiset ovat keskimäärin miehiä lyhyempiä, mutta tutkimukset eivät nyt varsinaisesti tue AP:n pepustaan repäisemää väitettä. Niitä pienempiä naisia kun vain sattuu olemaan paljon enemmän kuin isompia.
Millä geeneillä suomityttöjä haukkuva juntti kuvittelee siittävänsä siroja brasiliattaria? Ei ainakaan omillaan.
Tiedätkö kaikkien meidän ihannekumppanit. Kokemukseni mukaan tosiasiassa vaihtelee paljon. Suuriegoisilla kavereilla on näyttävimmät daamit. Siinä ei muiden mielipiteet ratkaise. Täällä mammat esittelee itseään toivenaisena jokaiselle miehelle.
-ei kaikilla oo.. :DD joillain on ihan tavisnaisia.. ja kyllä pieniki on näyttävä, ihan yhtälailla vaikka ei näkyis niin kauas kun iso.
Missi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienuus ja sirous on feminiinisempää kuin pitkä ja leveä kroppa. Kyllä muakin naisena silmää miellyttää jos mies on pitkä ja lihaksikas.
Mutta kyllä suomityttö on nimenomaan lyhyt ja vanttera, ei tosiaankaan pieni ja siro, ainakin prismatestin perusteella. Pitkät on mittasuhteiltaan kauniimmat, eivät yleensä leveä kroppaisia niinkuin toivot ja niinkuin lyhyet yleensä. Ovat kuin eri heimoa!
Mun mielestä tää yleistys että Suomitytöt olisi persjalkaisia ja vantteria ei pidä ollenkaan paikkaansa. Opiskelen korkeakoululla ja kahdestatoista nuoresta naisesta luokallani kaksi on ylipainoisia. Loput on hoikkia tai jopa laihoja.
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani piilo-bi/homon vaimo muistuttaa vartaloltaan mahdollisimman paljon miestä, lattarinnat ja pikkupojan vartalo muutenkin. Ei se taida syttyä naisen näköisistä. Tuo käy kun ei ole vielä rohkeutta myöntää olevansa miehiin päin. Itse asiassa on kertonut kuinka pelkää isorintaisia naisia. Siitä viimeistään tiesin...
Voin auttaa astumaan..hmm kaapista
Mies
Ainoastaan tuo mies alussa myönsi totuuden, haluaa olla iso suoja naiselle.
Vaikea löytää iteni kokoista tai pidempää, kun on itse 195. Olen yhden elämäni aikana tavannut, eikä vaan synkannut.
miehen voi olla vaikea tuntea itseään mieheksi jos nainen on isompi. Yleensä muutenkin mies antaa aikapaljon siimaa naiselle mikäli tästä välittää joten helposti ollaan tilanteessa missä nainen on miesmäisempi kaikilla tavoilla.. naiset tietävät tämän, samoin miehet.
Asetelma on näkyy myös seksissä, sillä pieni mies ei voi ns. ottaa ohjia sängyssä koska pientä naista voi käännellä ja pyörittää ja siirtää mieluisiin asentoihin. Isoa naista ei voi pieni mies oikeastaan mitenkään liikuttaa... pitää vaan jatkuvasti olla esittämässä toiveita ja odottaa josko niihin suostutaan ja sitten odottaa kun nainen menee toivottuun asentoon. Tästä on todella kuuma seksi (sellanen mistä naisetkin fantasioi) todella kaukana.. tietenkin nainen voi tässäkin olla se aloitteellisempi osapuoli ja mies on se jota liikutetaan mutta jotenkin vaikea kuvitella että monikaan mies kokisi tätä kiihottavana .. tai nainen.
tämä asetelma nyt vaan on kaikilla tavoin sellanen missä miehen voi olla hyvin vaikea kokea itseään mieheksi ja naisen naiseksi. Toki jos yhteispeli on saumatonta ja muuten kemiat mätsää ei tälläkään asialla varmasti ole mitään väliä mutta veikkaisinpa et suurimmalle osalle se perinteinen asetelma missä mies on isompi ja vahvempi ja nainen pienempi ja kevyempi vaan toimii paremmin..
Olen vähän vajaa 200cm pitkä ja painan noin 100kg.
Joo, totta on, että preferoin itseäni pienempiä naisia. Minua isompi nainen tuntuisi jo liian miehekkäältä ainakaan herättämään mitään seksuaalisia värinöitä.
Minäkin olen 176cm ja aina on haukuttu vaikka miksi hobitiksi. Jos mies ei ole 185cm, niin hän ei ole silloin mies ollenkaan, vaan joku apina.
Minulle olisi luvassa 150cm/38kg aasialaistakaunotar, arvaa olisiko häntä kiva riepotella sängyssä? Sehän on ihan lapsen kokoinen. Mutta minkä sille mahtaa.
Onhan siitä tutkimustietoakin että pitkät miehet ja lyhyet naiset "pääsevät" naimisiin. Lyhyet miehet ja pitkät naiset ovat usein ilman parisuhdetta vaikka sellaisen tahtoisivat.
Itse ole tällainen lyhyt nainen 160cm ja tykkään pitkistä miehistä ja he nähtävästi minusta koska nykyinen mieheni on pitkähkö 185 cm ja exät x 2 ovat 190 cm.
Poikaystävä sanoi että tulee kiva olo kun tuntuu että on se vahvempi osapuoli. Dominanssi. Vaikka tietää että minä pienempänä taistelulajeja harrastaneena aktiivisena urheilijana pystyn helposti pistämään vastaan.
150cm & 190cm
Yli sadasta miestutusta vain 2kpl on lähelle tai yli 2m.