Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joistakin ihmisistä näkee unia, mutta joistakin ei näe koskaan unta vaikka he olisivat tärkeitä ja rakkaita?

Vierailija
02.01.2020 |

Mikä siihen vaikuttaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unet käsittelevät usein ahdistavia asioita. Ne tärkeät ja rakkaat ihmiset eivät ole sellaisia.

Vierailija
2/2 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60v enkä ole koskaan (muistaakseni) nähnyt unessa omia vanhempiani, sisaruksiani tai lapsiani. Sitä vaan ihmettelee, miten se on mahdollista. Kuitenkin näen viikottain unia, joissa käyn edelleen koulua ja mukana unissa ovat silloisen luokkatoverini. Seurustelukumppaneistani ja miehestäni olen myös nähnyt unta. Ja naapureista ja satunnaisista ihmisistä elämässäni. "Unet käsittelevät usein ahdistavia asioita" - ei minun tapauksessani yleensä. Näen harvoin ahdistavia unia. Yleensä unissani teen muuttoa tai matkustelen paikoissa joissa en ole kuunapäivänä oikeassa elämässäni käynyt. Yleinen uneni on sellainen, että menen hakemaan postilaatikosta postia, ja se on ihan täynnä kirjeitä ja paketteja, niin paljon etten niitä jaksa kantaa (tällaista ei ole ikinä tapahtunut) ja siinä vaiheessa herään kun alan avata ensimmäistä kirjettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi