Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko autoa varten hakea lainalupauksen etukäteen pankista niin kuin asuntolainaankin?

Vierailija
02.01.2020 |

Jos ei vielä ihan tarkkaan tiedä minkä verran tarvitsee niin ei haluaisi etukäteen hakea koko lainaa. Ihan omasta käyttöpankista meinasin kokeilla, kai tuollaisen saakin kun on luottotiedot kunnossa ja puolet jo kasassa muutenkin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Mä hain tietyn suuruista luottoa, se myönnettiin, löysin auton ja nostin lainasta vain sen verran, mitä auton hankintahinta oli.

Vierailija
2/7 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkilainat oli vaarin aikaa. Nyt myyjä hoitaa rahoituksen mutkattomasti ja edullisemmin samalta istumalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankkilainat oli vaarin aikaa. Nyt myyjä hoitaa rahoituksen mutkattomasti ja edullisemmin samalta istumalta.

Tulee paljon halvemmaksi eikä tarvitse kerjätä. Ei pankista nykyään haeta.

Vierailija
4/7 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut katoin että tuota pankkilainaa voisi lyhentää miten haluaa. Siis minimisumma toki aina mutta muuten olen laskenut että olisi järkevää lyhentää esim. kesälomarahoista tai sellaisena kuukautena kun ei juuri ole muita laskuja, paljon enemmänkin. Tuo normilyhennys onkin ihan piece of cake mutta jokainen erä maksaa lisää.

Vierailija
5/7 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankkilainassa on omat etunsa verrattuna autoliikkeen lainoihin. Autoliikkeen lainoissa rahoitusyhtiö sanelee, millaisia vakuutuksia autoon pitää ottaa. Ja jos maksat lainan pois etuajassa, voit joutua maksamaan ylimääräistä. Pankkilainan saat maksaa takaisin vaikka heti huomenna, eikä siitä tule lisäkuluja.

Jos ostaa käytetyn auton yksityiseltä, pankkilaina on käytännössä ainut vaihtoehto.

Vierailija
6/7 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pankkilainassa on omat etunsa verrattuna autoliikkeen lainoihin. Autoliikkeen lainoissa rahoitusyhtiö sanelee, millaisia vakuutuksia autoon pitää ottaa. Ja jos maksat lainan pois etuajassa, voit joutua maksamaan ylimääräistä. Pankkilainan saat maksaa takaisin vaikka heti huomenna, eikä siitä tule lisäkuluja.

Jos ostaa käytetyn auton yksityiseltä, pankkilaina on käytännössä ainut vaihtoehto.

Mua miellyttää se mahdollisuus että voin sopia lyhentäväni minimierissä vaikka 5 vuotta mutta saankin maksettua koko lainan pois yhden vuoden aikana. 

Vierailija
7/7 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain autoluoton heti pankistani

n. 100 000 euron Range Roveriin.

Voi johtua suosiollinen luottopäätös myös siitä, että minulla on 400 ha metsää, pankissa parikymmentä miljoonaa ja kiinteidtöjä omistuksessani. Pyri samaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän