Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odottaako kukaan muu jo korkeakoulujen yhteishakua?

Vierailija
02.01.2020 |

?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta. Aloitin 20 vuotiaana hakemisen, kohta täytän 30v enkä vielä päässyt.

Mielummim heittäydyn jostain kun elää loppuelämäni 1200 kuukausipalkalla + asumistuki 200e.

Vierailija
2/12 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummim heittäydyn jostain kun elää loppuelämäni 1200 kuukausipalkalla + asumistuki 200e.

Miten ois avoin AMK tai polkuopinnot? Tai amis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ois avoin AMK tai polkuopinnot? Tai amis?

Avoimeessa AMKssa on niin paljon hakijoita, sama kilpailu.. amiksessa ei ole mitään kiinnostavaa.

Vierailija
4/12 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 36-vuotias tradenomi ja haluaisin hakea oikeustieteelliseen. Tuskin kuitenkaan kannattaa kun en kuitenkaan pääse ja olen näin vanha. Ainoa korkeakoulu, johon olen päässyt on juuri nämä tradenomi-opinnot. Tällä hetkellä olen työtön.

Vierailija
5/12 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan aina joka vuosi. Nyt ehkä kuitenkin jätän välistä, kun viimeistelen maisteriopintojani ja aloitin viime syksynä inssiopinnot monimuotototeutuksena.

Vierailija
6/12 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odottaisin, jos mulla olisi mitään mahdollisuutta päästä opiskelemaan. Ensikertalaisuus mennyt ja yo-papereilla voisin pyyhkiä p*rseeni.

Vierailija
7/12 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö miksi et ole päässyt? Rahanhimo ei riitä lukumotivaatioksi.

Vierailija
8/12 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo 36-vuotias tradenomi ja haluaisin hakea oikeustieteelliseen. Tuskin kuitenkaan kannattaa kun en kuitenkaan pääse ja olen näin vanha. Ainoa korkeakoulu, johon olen päässyt on juuri nämä tradenomi-opinnot. Tällä hetkellä olen työtön.

Viime vuonna oikiksen hakukirjat oli ilmaisia, jos luki ne netistä äppsin kautta. Eli jos olet työtön, kannattaa hakea, koska sinulla on aikaa lukea etkä häviä mitään. Ikinä ei ole liian vanha opiskelemaan. Tsemppiä!

Vierailija
9/12 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta kannattaa yrittää. Iällä on väliä vasta sitten, kun arjesta ei selviydy yksin.

Vierailija
10/12 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö miksi et ole päässyt? Rahanhimo ei riitä lukumotivaatioksi.

Jostain se aina jää kiinni. Avoin AMK on vain rahan hukkausta eihä sinne automaattisesti pääse.

Vierailija
11/12 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä odottaisin, jos mulla olisi mitään mahdollisuutta päästä opiskelemaan. Ensikertalaisuus mennyt ja yo-papereilla voisin pyyhkiä p*rseeni.

No olet silti siinä ryhmässä, josta valitaan pelkän pääsykokeen perusteella. Eli oikeastaan lopputulos on sama, luet niin maan prkeleesti kuten kaikki muutkin.

Vierailija
12/12 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olet silti siinä ryhmässä, josta valitaan pelkän pääsykokeen perusteella. Eli oikeastaan lopputulos on sama, luet niin maan prkeleesti kuten kaikki muutkin.

Joo, mulla on mahdollisuus saada yksi neljästä jaossa olevasta paikasta ja ensikertalaisilla yksi 15...