Kielikurssi netissä, kokemuksia? Uudistunut Worddive huononi käyttökelvottomaksi
Olen opiskellut WordDivella kieliä, mutta uudistuksen jälkeen koen sen huonontuneen kun en pääse enää näkemään oppimiani asioita/sanoja listattuna mistään, vaan pitäisi aina aloittaa kertaamaan kurssia uudelleen. Erittäin merkittävä huononnus! Fataali kerrassaan.
Onko muita WordDiven käyttäjiä täällä? Miten olette ratkoneet homman? Vai enkö vain löydä oppimiani sanalistoja?
Onko vinkata mitään muita hyviä nettikielikursseja (enkku/ruotsi/italia)? Hinta ei sinänsä haittaa mutta en viitsisi ihan summamutikassa maksaa enää mistään muusta jos ovat yhtä huonoja kuin tuo uudistunut WordDive.
Kommentit (5)
Kiitos vinkistä, toiminee siis vain kännykällä? Hyvä vinkki joka tapauksessa, voi käyttää lisänä.
Hahmotan vaan paremmin kun näen kerralla enemmän joten tykkään opiskella läppärillä... siksi myös nuo WD:n aiemmat opittujen asioiden sanalistat kolahtivat minuun. Harmillista jos enää ei mitään vastaavaa ole.
Lisää vinkkejä?
ap.
Olkaa myös tietoisia jos otatte vuoden kerrallaan niin ostatte silloin laajan kurssipaketin vain tietylle kielelle. Jos käy niin että haluattekin vaihtaa kielen, syystä tai toisesta, tämä ei onnistu. Minulle kävi niin ja harmittaa todella paljon.
Nostetaas tätä. Alkoi jännästi nyt syksyllä kiinnostaa kieltenpreppaus...
Duolingo on tosi kätevä ja koukuttava. Ja vielä ilmainen.
Itse käytän Duolingon ilmaista appia. Olen tykännyt.