Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kutsui luokseensa mutta eipä kutsunutkaan.

Hämmentynyt
02.01.2020 |

Nyt sattui kyllä outo tilanne miehen kanssa, jonka olen tuntenut noin 5 vuotta ja olemme vaihtaneet kuulumisia kerran vuoteen joskus harvemminkin. Kuitenkin nyt tässä vast ikään mies otti taas yhteyttä minuun pitkän tauon jälkeen ja kysyi kahville. No ei siinä kävin kahvilla ja juteltiin mukavia siinä kaikki. Kuitenkin tämän jälkeen mies lähti takaisin Saksaan jatkamaan opiskelujaan. Lähti siis aikoinaan Suomesta opiskelemaan Saksaan.

Viestittelimme jonkin verran tämän jälkeen vaikka mies oli jo Saksassa. Yhtäkkiä mies alkoi puhumaan, että olisi mukava jos tulisin hänen luonaan käymään niin nähtäisiin useammin kuin 5 vuoden aikana 1 livenä. Lisäksi mies alkoi viestien lopussa ylistämään säännöllisin väliajoin kuinka mukava kaveri hänelle olen ja viestit ovat piristäneet hänen päiväänsä ja hänelle saa aina tulla juttelemaan.

No joo itsekin olin samaa mieltä, että ei ehkä näin pitkää näkemisen väliä, että jos edes kerran kahteen vuoteen näkisi niin hyvä. No suunniteltiin jo jonkin verran päivämääriä milloin olisin tulossa ja mies auttoi minua lentojen ja majapaikkojen hakemisessa ja puhui jo paljon mitä nähtävyyksiä kävisimme katsomassa. Ilmoitin miehelle myös suunnittelujemme jälkeen, että ostaisin liput tiettyyn päivään mennessä ja edelleenkään mies ei ilmaissut mitään siihen suuntaan, että asia ei olisi hänelle ok. Mitään ei vielä lukkoon lyöty.... Onneksi.... Koska myöhemmin mies ei enää vastannut viesteihin ja muuttui etäiseksi. En ymmärrä meillä ei miehen kanssa ollut missään vaiheessa minkäänlaista "suhdetta"... Tai no kaveruutta enempää ja alunperin mies otti yhteyttä ja ehdotti, että tulisin hänen luonaan käymään. Olen vieläkin ymmälläni, että ensin ollaan niin hyviä kavereita ja sitten ei yhtään mitään?

Jos joku jaksoi lukea tänne asti niin kiitoksia. Ja toivon asiallisia vastauksia :)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä olen hieman epäileväinen ihmissuhteissa ja helposti itselle tulee sellainen olo, että häiritsee toista viesteillä. Vaikka siis olimme yhteydessä maksimissaan pari kertaa vuoteen. Itselle tuli sellanen olo, että ottaako hän vaan yhteyttä velvollisuuden tunnosta ja että kiinnostaako häntä edes oikeasti kun välillä hänestä kuului tosi aktiivisesti kerran puolen vuoteen ja välillä taas ei vastannut mitään kun itse kerran kyselin kuulumisia vuoden hiljaselon jälkeen.

Vierailija
42/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olit laastari ja hän löysikin sen lähempää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku viestin aloittaja on monestikin todennut, niin ei tässä kaveruudesta ollut kyse. Eivät kaveri yhtäkkiä jätä vastaamatta viesteihin ja sitten yhtäkkiä lähettävät viestejä vuollain kehuin ja kutsui muka käymään. Liian suuri mielen muutos mielestäni mitä ymmärsin noista viesteistä. Veikkaan kanssa laastarisuhdetta tai juuri sitä itsetunto pönkitystä mitä täällä on ehdotettu. Ja mietin, että tämän ketjun alulle laittaja olisi pitänyt luottaa omaan intuitioon, jos tulee sellanen olo, että toista ei kiinnosta olla yhteydessä oikeasti niin ei sitä kiinnosta. Koita hyväksyä tosi asiat ja mennä elämässä eteenpäin.