Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä neuvon antaisit nuorelle itsellesi jos saisit käydä menneisyydessä?

Vierailija
02.01.2020 |

Kehottaisin opettelemaan elämään yksin mahdollisimman nuorena eikä luottaa parisuhteeseen tai tukeutua vanhempiin.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menisin aikaan 9kk ennen syntymääni, soittaisin vanhempieni ovikelloa ja menisin jauhamaan koko illaksi Jeesuksesta, ja kehottaisin heitä pidättäytymään lihallisista iloitteluista.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
42/73 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy koulut nuorena ja opiskele mahdollisimman pitkään ja kurota korkealle😊

Osta asunto mahdollisimman nuorena. Muista luottaa itseesi! Matkustele ja luo hyviä ihmissuhteita. Hoida fysiikkaasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/73 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan nyt neuvon itselleni: älä stressaa, kaikki järjestyy kyllä.

Vierailija
44/73 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sex drugs and rock'n roll.

Vierailija
45/73 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kelpaat sellaisena kuin olet. Älä yritä miellyttää muita saadaksesi rakkautta. Äitisi on vääränlainen - et sinä.

Vierailija
46/73 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko ja luota itseesi, pärjäät kyllä & olet huomattavasti fiksumpi kuin muut.

Älä alistu ns. yleisen mielipiteen alle.

Mätä niitä kiusaajia pataan, ja laita niille + opettajille kampoihin niin paljon kun jaksat.

Ajattele omilla aivoillasi ja sydämelläsi.

Vierailija
47/73 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko äidin hyvää tarkoittavaa lannistamista, ei hän oikeasti tarkoita sillä hyvää. Yritä saada itsesi huostaanotetuksi; elämä laitoksessa on parempaa kuin yli vuosikymmen henkistä väkivaltaa rikkinäisessä perheessä, jossa ainut arvosi tulee muiden myötäilystä.

Vierailija
48/73 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta ulkomaille

Vierailija
49/73 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mene enemmän mukaan juttuihin yliopistossa. Ei ole pakko ryypätä kahta kertaa viikossa, mutta seitsemän vuotta myöhemmin kadut epäsosiaalisuuttasi.

- älä hanki 20k opintolainaa.

Vierailija
50/73 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin itselleni, että älä pelkää, vaan elä. Älä suojele sydäntäsi liikaa.

Vierailija
51/73 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Älä ole miehen kanssa, johon et tunne fyysistä vetoa. Ei vaikka on kiltti ja avulias ja mukava. Tuhlaat elämää, eikä nuoruutta saa koskaan takaisin. 

- Älä suostu työssä miellyttämään pomoa oman jaksamisesi kustannuksella

Vierailija
52/73 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä omaa eläämääsi, älä kenenlään toisen. Kulissi avioliitossa menetät monta hyvää vuotta itsestäsi...ja niin menettää se toinenkin.

Vierailija
53/73 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta sitä luonnevikaista brasilianterrieriä siltä kahjolta kasvattajalta. 

Vierailija
54/73 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Minipillerit eivät toimi 5 %:lla naisista. Don't risk it

-Viivanpaikka voi olla myös positiivinen

-JSS

Vierailija
55/73 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me kaikki kuollaan ja meidän ruumiimme mätänevät kuopassa ja toukat syövät lihaamme. Joten älä hampaat irvessä tavoittele kaikkea maallista ja älä ajattele mainettasi tai muita turhanpäiväisiä ulkoisia asioita. Ne häviää. Ole rohkea ja tee mitä haluat milloin haluat niillä mitä sinulla on.  Älä tottele ihmisten tekemiä lakeja tai  käyttäyty "normien" ja "etikettien" mukaan.  Olet vapaa henki ja rakkaus niinkuin muutkin. Älä ole egosi vanki.

Minä en ole enää ihan nuori - päälle kolmekymppinen - mutta tämä tuli niin sopivaan saumaan. Pelastit päiväni ja aika monta seuraavaakin sellaista. Kiitos. :)

Vierailija
56/73 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene koskaan sellaiseen kimppaan naisen kanssa joka edellyttää yhteenmuuttoa. Ja pidä päätäntävalta rahoistasi ja ajankäytöstäsi täysin itselläsi.

Vierailija
57/73 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en välttämättä niinkään haluaisi antaa neuvoa, vaan tavaraa. Olin keskiluokkaisesta perheestä ja moni asia oli vähän sinne päin. Tykkäsin hirveästi pelata tietokoneella, mutta kone ei jaksanut pyörittää uusimpia pelejä. Antaisin siis rahaa, että käy ostamassa se kunnon pelikone. Haaveilin myös aina moottoripyörästä jolla voisi naisia hurvitella, mutta eihän mulla nyt lähellekään ollut siihen varaa ja vanhemmat eivät ostaneet. Antaisin prätkän avaimet, että tossa on sulle nyt se moottoripyörä, lähdes naisiin siitä. 

Ongelma on siinä, että silloin mulla ei ollut juuri paljoakaan ja nyt aikuisena miehenä mulla taas todellakin on. On hienoa autoa, moottoripyörää ja kaikki mahdolliset pelit ja pensselit. Mutta mitä 45-vuotias mies oikeastaan edes tekee vaikka sillä moottoripyörällä? Lähtee joka ilta tuohon snagarin kulmalle nojailemaan coolisti sitä vasten ja heittämässä tytöille juttua? No aivan! Ei toimi enää ei. Tai mitä mä pelikoneellakaan enää, kun en enää edes pelaa?

Nyt olisi kiva päästä sinne menneisyyteen ja sanoa sille nuorelle itselle, että tuossa on sulle pankkikortti missä on katetta. Nauti ja naurata naisia. Ei ole sitten saldosta kiinni.

Vierailija
58/73 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta poikaystävän kanssa yhteen. Pidä tiukasti omat rahat ja oma talous. Älä luota siihen että rakkaus voittaa rahahuolet.

Vierailija
59/73 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kaiva niillä vanupuikoilla korviasi, niin nyt ei tarvitsisi kärsiä jatkuvista korvakivuista, kuulon heikkenemisestä ja ajoittaisista tasapainohäiriöistä.

Vierailija
60/73 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapinoi, edes vähän, se kuuluu normaaliin nuoruuteen. Hankkiudu keinolla millä hyvänsä terapiaan, alaikäisenä, ja käy siellä kunnes voit olla varma, että itsetuntosi on vahva!!