Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toiset kehtaa?

Vierailija
01.01.2020 |

Ihmettelen joskus näitä jotka lataa sitä naamankuvaa someen sen sata kertaa. Olemmeko ihmiset niin erilaisia?

Itse olin vuosia sitten facessa ja laitoin kuvani profiiliin. Pian alkoi ahdistaa ja oli pakko poistaa se kuva. Olen kai ihan normaalin näköinen, siisti ja huoliteltu. Alkoi tuntua, että nyt kuka vaan voi googlata ja löytää kuvani. En koskaan ikinä voisi pitää mitään sometiliä jonne postaisin elämääni ja kuviani. Eikö ihmiset yhtään häpeä tuollaista huomiohakuisuutta?

Jokainen taaplaa tyylillään, eikä ole tietenkään minulta pois. Itse pidän viimeiseen asti kiinni yksityisyydestä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee asioita mistä itse pidät ja anna meidän muiden jakaa kuulumisia somessa.

Vierailija
2/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irstagramissa tää on kuule ykkössääntö. Muuten et saa kakkoseen ilman kolmosta.

Naamakirjakuvani onkin sitten pystyssäoleva teltta.

Puta madre.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee asioita mistä itse pidät ja anna meidän muiden jakaa kuulumisia somessa.

Niin teenkin enkä ole estänyt tai kieltänyt ketään, kunhan ihmettelen. Ei kuulumisien jakaminen ole sama asia kun pärstän kuvaaminen. Itsekin jaan kuulumisia puheluilla, viesteillä ja kyläilyillä. En levitä koko elämää nettiin.

Vierailija
4/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja mietteitä minullakin. Voihan se olla, että joku saa siitä motivaatiota tehdä asioita, kun tietää että voi pian jakaa sen kaikille. Sellaista positiivista vaikutusta, että ei kykene ilman somehuomiota elämään. Jaksaa siivota, kun voi kehaista itseään, jaksaa lähteä lenkille, kun voi sitten laittaa kuvan, jaksaa tälläytyä, kun saa sitten positiivista huomiota somen kautta... Jos ei ole sisältäohjautuva, vaan tarvii aina ulkoista ärsykettä...

Sitten on heitä jotka touhuaa ja on luovia aamusta iltaan, mutta eivät he tee siitä mitään numeroa.

Vierailija
5/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ne naamakuvat ei hirveesti kerro ihmisestä, ainakaan jos ne kaikki 10000000000 kuvaa on täysin samanlaisia :'DDDDDD

Vierailija
6/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti helpottaa, kun jättää turhat seuraamiset.

Vierailija
7/7 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös itse ihmetellyt samaa asiaa ja sitä että koko ajan kuvataan omaa naamaansa ja sillä tavalla miten ei yleensä valokuvissa olisi... Siksi kutsunkin niitä selfish-selfie kun sehän on aika itsekästä ja kyllä siinä on narsismiakin

Itse en kuvaile koko ajan omaa naamaani joita sitten laittaisin johonkin kun en o rekisteröitynytkään mutta toiset on tulleet ja ottaneet kuvan eikä o mitään mulle puhuneet ja varmasti johonkin laittanutkin kun aikaisemminkin oli otettu kuva ja vielä kun olin alaikäinen ja retusoitu ja tehty valeprofiili mutta eihän se tekijä mua tunne eikä edes tiedä mun nimeä mutta tuollainen on täysin rikollista ja törkeää kun vielä alaikäisestä ja kyllähän jotkut jotain kuvia levittelee ja sitten oli myös julkisella paikalla mutta eihän silloinkaan kuvan ottaminen o sallittua kun kuvataan jotain henkilöä eikä sekään mulle puhunut vaan tuli ottamaan kuvan ja varmasti sen johonkin laittanut ja sitten tässä on vielä sekin kun maalittamiseen kuuluu se matkiminen ja matkitaan jotain asentoja miten jossain ollu tai miten on jossain kuvissa mutta kun ei maalitettava o mitään kuvia mihinkään laittanut eikä nähnyt kuvia niin eihän tuo maalittaminen silloin maaliin mene

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi